3. Kişinin gözünden
Hizmetçinin kenara çekilmesi ile Türkiye hızlı bir şekilde içeri girdi.
Salona geldiğinde Çin Japonya ve Kuzey Kore'yi gördü.
Japonya 🇯🇵: Türkiye sen her sabah böyle huzurlu yuvamızı basmak zorunda mısın ha?
Türkiye 🇹🇷: kes sesini çünkü sen benim muhatabım değilsin.
Ama eğer neden geldiğimi çok merak ediyorsanTürkiye elindeki ev anahtarı'nı gösterdi.
Türkiye 🇹🇷: canım benim kocan bana ev almış.
Türkiye sinirli bir şekilde anahtarı önlerindeki sehpayı atar.
Kuzey Kore 🇰🇵: oooo eğlenceli olucak
Türkiye 🇹🇷: Çin'cim bu tür hediyeler metreseler alınır ve ben senin metresin değilim.
Japonya çok bozulmuştu Kuzey Kore ise bu gergin ortamdan zevk alıyordu.
Türkiye arkasını döndü ve kapıdan çıktı.
Çin arkasından bağırıyordu.
Japonya 🇯🇵: Çin ne demek oluyor bu
Çin arkasını döndü
Çin 🇨🇳: bak gördüğün gibi değil
Hızlı bir şekilde tekrar önüne dönüp Türkiye'nin peşinden gitti.
Çin Türkiye'nin kolundan tutup kendine çevirdi. Türkiye o sinir ile Çin'i hemen kendinden uzaklaştırdı.
Çin 🇨🇳: Türkiye ne yapıyorsun?
Türkiye 🇹🇷: ne mi yapıyorum sen ne hakla bana ev alırsın.
Çin 🇨🇳: çocuğumuz ile rahat edin diye aldım.
Türkiye 🇹🇷: Çin o evi neden aldığını biliyorum ama keşke birazcık cesaretin olsaydı adam akıllı gelip benden özür dileseydin. Ben zaten seni affederdim.
Çin hiçbir şey diyememişti Türkiye'ye hızlı bir şekilde arkasına döndü ve evine gitti.
_____________
Evet 221 kelimeArkadaşlar Çin ve Türkiye'nin çocuklarının adı ne olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeyde Sen (AmeTürk)
Short Story????????:çin'cim bu tür hediyeler metreslere alınır ve ben senin metresin değilim.