Türkiye'nin gözünden
Türkiye 🇹🇷: Azerbaycan...
Azer babamın odasında masasının karşısındaki koltukta oturuyordu. Ona bakarken içeri babam girdi.
Osmanlı: oğlum
Azerbaycan 🇦🇿: bahçede buluşmayacakmıydık baba.
Osmanlı: evet ama bugün ders yok seninle önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum.
Azerbaycan 🇦🇿: dinliyorum
Osmanlı: biliyorsun bir gerçek bu sen kız kardeşinden daha güçlüsün ve seni ondan daha güçlü yapmaya çalışıyorum.
Azerbaycan 🇦🇿: ama o benim kardeşim. Ondan güçlü olmak gibi bir şey istemiyorum.
Osmanlı: biliyorum kardeşin ama hayat böyle biri diğerinden daha güçlüdür. Ve sen güçlü olansın.
Azerbaycan 🇦🇿: ama baba o senin kızın senin bizim için herşeyin en iyisini yapman lazım.
Osmanlı: doğru ama bir gerçek var ve galiba bunu öğrenmen lazım.
Azerbaycan 🇦🇿: ne gerçeği?
3. Kişinin gözünden
Osmanlı derin bir iç çekti.
Osmanlı: Türkiye ve sen öz kardeş değilsiniz.
Azer dönüp kalmlmıştı.
Türkiye ise böyle bir olay hatırlamıyordu bu olay olurken oradada yoktu. Beğni ona oyun oynuyor diye düşündü.Azerbaycan 🇦🇿: ne nasıl yani sen ve annem dur ahh-
Osmanlı: Türkiye'nin annesi safevi değil Fransa imparatorluğu.
(Ek bilgi Fransa imparatorluğu ve Fransa arasında kan bağı yok yani Fransa evlatlık. Britanya imparatorluğu ilede bir ilişkisi yok Fransa imparatorluğunun Amerika ilede Türkiye akraba filan değil merak etmeyin)
Azer sadece bakıyordu. Türkiye ise bunun gerçek olamdığını düşünürken Azer bir yere odaklandı.
Azerbaycan 🇦🇿: T-Türkiye
Osmanlı: nE
Osmanlı arkasını döndü kapıda küçük kızı onları baştan beri dinliyordu ve artık herşeyi biliyordu. Küçük kız ağlamaya başladı ve yavaş adımlarla geriye adım atarken birden ayağı takıldı ve yere düştü. O esnada kafasını çok sert vurmuştu.
Türkiye şimdi hatırlamıştı...
Küçükken düşüp halfızasını kaybetmişti. Ama bu bahçede annesi ile oynarken olmuştu. Yada o bunu bu şekilde biliyordu.Türkiye'nin dünya başına yıkılmıştı. Gözleri sulanıyordu. Ülke ellerini yüzüne yaklaştırıp gözlerini ovdu geri açtığında ise yine bembeyaz biryerdeydi.
Türkiye öylece yere oturdu dizinde derman yoktu. Amerikayı istiyordu. Onunla olmak zaman geçirmek onun sarılmasına ihtiyacı vardı...
_______________
308 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeyde Sen (AmeTürk)
Historia Corta????????:çin'cim bu tür hediyeler metreslere alınır ve ben senin metresin değilim.