12

337 26 10
                                    

2 gün önce
Türkiye'nin gözünden

Kuzey koreyi uğurlarken Amerika geldi. Kuzeyi uğurlayınca Amerika'yı eve davet ettim.

Türkiye 🇹🇷: benden hoşlandığını çok belli ediyorsun.

Amerika 🇺🇸: zaten belli değilmi?

Türkiye 🇹🇷: bıkmadınmı? Bizden olmaz biliyorsun.

Amerika yavaşça bana yaklaştı.

Amerika 🇺🇸: konu sen olunca bıkmak imkansız olmuyor.

Türkiye 🇹🇷: ne söylemek istiyorsun.

Amerika 🇺🇸: bı sefer konu ciddi ama bunu kendin öğrenmen lazım.

Türkiye 🇹🇷: ne konusu ne öğreneceğim ben?

Amerika 🇺🇸: dediğim gibi zamanı gelince öğrenirsin. Hem ben sana bir teklif için geldim.

Türkiye 🇹🇷: dinliyorum

Amerika 🇺🇸: evlenelim

Türkiye 🇹🇷: ne?

Amerika 🇺🇸: duydun evlenelim sende bıkmadınmı sana yapılanlardan.

Amerika yavaşça Türkiye'nin dibine kadar geldi.

Amerika 🇺🇸: sana elimden geldikçe uzaktan yardım etmeye çalışıyorum ama bu artık yetmiyor.

Amerika Türkiye'nin elini tutup kalibe yavaşça koydu.

Amerika 🇺🇸: sadece bir şans sende beni seviyorsun biliyorum.

3. Kişinin gözünden

Türkiye karşısındaki adamdan gözlerini kaçırdı. Doğruydu onu ilk gördüğünde genç hatta fazla gençti ergenlik dönemindeydi o zamanlar kızın daha bedeni yerine yeni yeni oturmasına rağmen çok güzeldi ve onu gören çoğu ülke dünyanın en güzel kadını olarak adlandırıyordu. Amerika da onu gördüğünde o an ona aşık olmuştu ve bu aşk karşılıksız değildi. Türkiye de karşısındaki adamı beğenmişti ama daha çok küçüktü ve babası bunu öğrenirse bu sefer onu yaşatmazdı bu korku ile Türkiye hiçbir zaman düzgün bir şekilde ona aşkını itiraf edememişti.

Onu bu düşüncelerden kurtaran Amerika'nın Nefesini boynunda hissetmesi ile son buldu. Türkiye irkilip birkaç adım geri atacakken Amerika onu belinden tutup kendine çekti ve sarıldı. Çok rahatsız olmicak şekilde sarılıyor fırsatı varken onun kokusunu içine çekiyordu. Türkiye hiçbir tepki vermiyordu oda ona sarılmak istiyor ama çekiniyordu. En sonunda Amerika çok rahatsız olmasın diye istemeyerekte olsa Türkiye'den ayrıldı.

Amerika 🇺🇸: teklifimi düşün tatlım.

Türkiye 🇹🇷: hıhı

Bir dakika bu Türkiyedenmı çıkmıştı. Kendine hakim olamıyordu bedeni onun isteği dışında hareket ediyordu.

En sonunda Amerika evden çıktı Türkiye ise salonda sadece oturuyor ve düşünüyordu ne öğrenmesi gerekiyordu.

Amerika Türkiye'nin evinin kapısını kapatıp yürümeye başladı. Planı işe yarıyordu Japonya Zeki birisi olabilirdi ama Amerika daha zekiydi İtalya paraya kanabilen çok kolay bir insandı aynı babası gibi...
İtalya'nın Japonya ile bu kadar yakın olmasının nedeni ise buydu Amerika onu para ile tutmuştu ve Japonya'nın aklına girip bir sürü oyun kurdu aynı hamile yalanı gibi ama zorundaydı Çin kendi ayağını kıstırmıştı Japonya son hamlesinde Zeki davranmıştı Çin'in onunla beraber yatması işine geldi ve istediği planı gerçekleştirebildi.

Amerika 🇺🇸: bu sefer aramıza kimse giremeyecek. Ne baban ne için veya kardeşlerin hepsi zor oldu ama başardım. Hepsi sadece senin için.

Herkes Türkiye'ye iğrenç davranıyordu. Amerika buna sessiz kalamazdı sevdiği kadına bunu yapılmasına izin veremezdi. Herkes hayatından çıkarmak en iyi fikirde ve yaptı da. Türkiye öncekine göre daha iyiydi gülüşü farklıydı gözlerinin içi bu sefer cidden parlıyordu ve bunu elinden geldiğince sürdürecekti ölene kadarda olsa.

____________
459 kelime

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin