9

369 30 41
                                    

Türkiye'nin gözünden

Ananskim lan oha taşa bak kafam kadar.

Amerika 🇺🇸: sana düzgün bir evlenme teklifi edemedim.

Türkiye 🇹🇷: Amerika

Amerika 🇺🇸: Türkiye...
cidden seninle evleneceğimimi zanettin.

Türkiye 🇹🇷: dur ne

Türkiye bir anda yastıktan kafasını kaldırdı korkmuş gibiydi. Birkaç saniye içinde omzunda bir el hissetti.
Kızıl ülke arkasını döndü.

Çin 🇨🇳: sen iyimisin canım

Türkiye 🇹🇷: ah

Çin 🇨🇳: tatlım?

Türkiye 🇹🇷: AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAAA

Türkiye bir anda kendini bembeyaz bir odada buldu etrafta hiçbirşey yoktu heryer bembeyazdı. Türkiye yavaşça ilerlemeye başladı. Çok geçmeden karşısına bir kapı çıktı. Kapının önüne gelince yavaş bir şekilde onu açtı.

Türkiye 🇹🇷: Nazi?

Türkiye karşısında Naziyi gördü. Ardından yanına ise kendisi geldi. Bu olayı hatırlıyordu daha çocuklardı beraber oyun oynuyorlardı. Türkiye onları izlerken odaya biri girdi.

Türkiye 🇹🇷: Anne?

Safevi içeri elinde meyve tabağı ile çocuklara yaklaştı. Birşeyler konuşuyorlardı ama Türkiye onları duymuyordu. Yavaşça onlara yaklaşınca onlardan uzaklaştı. Ardından Türkiye yaklaşamayacağını anlayınca kapıdan çıktı ve ilerlemeye devam etti.

Bu sefer karşısında başka bir kapı çıktı. Ve yavaşça araladı.

Türkiye 🇹🇷: Azerbaycan...

_____________

Doktor: tüm müdahaleleri yaptık ama maalesef komaya girdi.

Amerika yavaşça cama yaklaştı ve içeride yatan Türkiye'ye baktı.

Doktor: merak etmeyin onunla en iyi şekilde ilgileneceğiz. Geçmiş olsun.

Amerika 🇺🇸: sağol

Neden nasıl oldu.

______________
2 saat önce

Amerika ve Türkiye yolda gidiyorlardı. Ardından bir bahane ile Amerika Türkiye'den bir bölmeyi açmasını istedi. Türkiye o bölmeyi açtığında karşısında tek taş bir yüzük buldu. Eline aldı ve Amerika'ya baktı. Amerika bir kutuyu aldı ve içinden yüzüğü çıkardı ve Türkiye'nin parmağında taktı.
Mutlu bir şekilde ilerlerken Amerika birden frenlerin tutmadığını fark etti. Tek yol şeridi olduğu için sıkıntı çok büyüktü.

Amerika 🇺🇸: frenler tutmuyor.

Türkiye 🇹🇷: ne?

Amerika 🇺🇸: elimden geleni yapacağım lütfen panik olma.

Türkiye çoktan tedirgin olmuştu.

Amerika'nın önünde bir araç belirdi tam yanı kıracakken yan taraftan da bir tür üstüne geliyordu o anki panik ile Amerika arabayı uçurumdan aşağı attı.

5 dakika sonra

Amerika kafasını direksiyondan kaldırdı her tarafı ağrıyordu kendisini yavaşça kaldırdı ve yan tarafına baktı.
Türkiye'nin durumu hiç iyi değildi her tarafı yara bere içindeydi ve bir bacağı dönmüştü ( yani yerinden çıkmış ve kırlmış)

Amerika elini cebine attı ve ambulansı aradı. Sakin kalmaya çalışıyordu ama ağlamadan edemedi sevdiği kadını şu an kaybediyordu. Çok geçmeden ambulans ve itfaiye geldi Türkiye ile Amerika'yı alıp gittiler.

______________
Şimdi

Amerika Türkiye izlerken yandan bir ses duydu.

Fransa 🇨🇵: Amerika

Amerika yavaşça annesine yaklaştı ve ona sarıldı.
Amerika hiçbir şey diyemiyordu. Konuşmayı gücü bile yoktu.

Fransa 🇨🇵: gel oğlum hadi sende uyu kötü görünüyordun.

Amerika 🇺🇸: Türkiye'nin durumu daha kötü anne komaya girdi.

Fransa hiçbir şey diyemedi karşısında ağlayan oğluna bakıyordu. Saçını okşadı ve onu odasına götürdü.

_____________
3. Kişinin gözünden

Kuzey Kore haberi almış ve sakin kalmaya çalışıyordu. Salonda beklerken kapı çaldı.

Pakistan 🇵🇰: telefonda konuştuğumuz gibi komada. Sen hazırlan hastaneye Türkiye'nin yanına git ben lian'a bakarım.

Kuzey Kore 🇰🇵: teşekkür ederim

Kuzey Kore hızlı bir şekilde hazırlandı ve hastaneye gitti.
Yolda giderken babasını aradı ama babası açmadı telefonu.

Kuzey Kore çok umursamayıp yoluna devam etti.

_____________
3. Kişinin gözünden

Pakistan lian'ı kontrol etmişt. Hala uyuyordu yakında acıkacaktı ve annesine ihtiyacı olacaktı.
Yavaş bir şekilde elin telefonu götüren ülke Azerbaycanı aradı. Biliyordu Türkiye ile konuşmuyorlardı hatta ona çok ağır konuşmuştu ama yine de bilmesi gerektiğini düşündü.

Azerbaycan 🇦🇿: alo efendim Pakistan

Pakistan 🇵🇰: eeee iyi misin Azerbaycan

Azerbaycan 🇦🇿: iyiyim ne oldu yoksa Türkiye beni merak edip senden aramanı falan mı istedi yine.

Pakistan 🇵🇰: biliyor musun keşke öyle olsa.

Azerbaycan 🇦🇿: ne oldu sesin çok kötü geliyor.

Pakistan 🇵🇰: Türkiye ve Amerika bir trafik kazası geçirdi.

Karşı tarafta hiçbir ses gelmedi İlk birkaç saniye.

Azerbaycan 🇦🇿: eeeee

Pakistan 🇵🇰: Türkiye'nin durumu kritik şu anlık komaya girdi ama yaşayacağı belli değil.

Karşıdan telefon kapandı.
Pakistan istemese de içinden Azerbaycan'a bir lanet okudu. Türkiye ve Azerbaycan'a kavga ettikleri zaman geliyordu aklına. Azerbaycan'ın ilk başta böyle davranması onun bu şekilde umursamaz onu sinirini bozmuştu Türkiye ile öz kardeş olmamalarına rağmen Türkiye her şekilde sahip çıkmıştı Pakistan.

Ne olduğunu bilmiyordu kız kardeşine neden böyle davranıyordu Pakistan iyice meraklandı çok geçmeden hizmetli Canan geldi çocuğu canan'a emanet edip hastaneye geri döndü Pakistan.

_____________
Çin'in gözünden

Onu benim elimden alacakmış seni yaşatmayacağımı söylemiştim Amerika umarım ölmüşsündür o trafik kazasında.


3. Kişinin gözünden

İçeri Çin'in adamı girdi.

Çin 🇨🇳: başardınız mı?

Karşısındaki adam çok çekiniyordu diyeceklerinden. Ama cesaretini toplayıp ağzını açtı.

Görevli: efendim dediğiniz gibi arabanın frenlerini bozduk. Ama..

Çin 🇨🇳: ne oldu

Görevli: efendim arabada Türkiye Cumhuriyeti de vardı.

Çin ilk önce duyduklarını idrak edemedi. Sonrasında adamın yakasına yapıştı.

Çin 🇨🇳: NASIL BÖYLE BİR HATA YAPARSINIZ. NEDEN DURDURMADIN ONLARI.

Karşısındaki adam hiçbir şey diyemiyordu.
Çin adamın yakasını bıraktım ve hemen Türkiye'nin olduğu hastaneye gitti.

____________
767 kelime

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin