8

329 25 18
                                    

Aslında bugün bölüm atmayacaktım bir deneme sınavına girdim ailem beni zorla maalesef dershaneye gönderiyor yani dershanenin sınavına girdim aşırı derecede moralim bozuktu çok yazmak istemedim ama siz de kırmak istemediğim için bir şeyler yazdım umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar 🩷

__________________




3. Kişinin gözünden

Salondaki herkes Amerika ve Türkiye'ye bakıyordu.
Amerika yavaşça ayağa kalktı ve Türkiye'nin elini tuttu.

Amerika 🇺🇸:söz veriyorum seni çok mutlu edeceğim.

Türkiye 🇹🇷: bunden emin olduğum için burada senin yanındayım.

Çin sinir ile ayağa kalkıp salondan çıktı Rusya ise peşinden gitti. Salonda kalanlar ise hala olayı idrak etmeye çalışıyordu. En sonunda Fransa ayaklandı ve oğluna yaklaştı.
Fransa oğlunun gözündeki aşkı görüyordu.

Fransa 🇨🇵:mutluluklar dilerim tatlım.

Amerika 🇺🇸: teşekkür ederim anne.

Ardından İngiltere yaklaştı ve karısının omzuna elini koydu.

İngiltere 🇬🇧: bakıyordum da arktık cesaretini toplayıp itiraf etmişsin.

İngiltere yaklaşıp Türkiye'nin elini sıktı.

İngiltere 🇬🇧: tebrik ederim

Fransa'da Türkiye'nin elini sıktı.

Fransa 🇨🇵: bende tebrik ederim.

Türkiye 🇹🇷: teşekkürler

Amerika 🇺🇸: bence bunu kutlamalıyız.
Akşam bir yemek yiyelim.

Fransa 🇨🇵: harika olur restoranı ben ayarlarım.

Amerika 🇺🇸: tamam anne o zaman biz gidelim akşam konuşuruz.

Türkiye 🇹🇷: ee NATO toplantısı?

Amerika 🇺🇸: toplantı filan iptal sen ilgilenirsen NATO

NATO : peki tebrikler bu arada

Amerika 🇺🇸: teşekkürler

Amerika ve Türkiye odadan çıktılar.

Amerika 🇺🇸: tamam benim odama gidelim orada konuşalım olurmu.

Türkiye'nin gözleri parlıyordu. Cidden ilk defa kimse onu zorlamadan birini sevmişti.

Türkiye 🇹🇷: tamam

___________

Çin ve Rusya Şanghay binasına geldiler. Çin binaya girdiği gibi etrafı dağıtmaya başladı. Rusya ise onu durdurmaya çalışıyordu ama nafile Çin'in nefreti iyice büyüyordu üstelik bu onun yüzünden olmuştu ve farkındaydı bir şey yapması gerekiyordu sevdiği kadını bu kadar kolay kaybetmeyecekti.

____________
Kuzey Kore Lian'ı uyutmuş Türkiye'yi bekliyordu. Çok geçmeden telefonu çaldım ve arayan kişinin Türkiye olduğunu gördü.

Kuzey Kore 🇰🇵: alo

Türkiye 🇹🇷: alo Kuzey canım ben birazdan geleceğim umarım lian sana çok yük olmamıştır.

Kuzey Kore 🇰🇵: hayır aksine kardeşim ile zaman geçirmek çok güzel hatta şimdi uyuyor seni bekliyor olacağım görüşürüz.

Türkiye 🇹🇷: görüşürüz

Türkiye telefonu kapatıp cebine attı. Karşısında kendilerine kahve yapan Amerika elinde kahvelerle Türkiye'ye döndü ve birini ona uzattı.

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin