2

482 42 34
                                    

Türkiye'nin gözünden

Eve sürüyordum az kalsın kaza yapıcaktın ama ucuz kurtuldum.

Türkiye 🇹🇷: NE KIRIYON ÖNÜME BİRDEN PİRANA KIÇLI.

Off

Neyse ki eve geldim. Hızmetli (canan) bana kapıyı açtı.

Montumu verip içeri girdim.

Salonda oyun oynayan oğlumu görnce yanına gidip biraz onunla ilgilendim.

Türkiye 🇹🇷: oğlum bu baban neden bu kadar aptal ha sen sakın böyle olma tamammı canım benim.

Oğlumu kucağıma alıp mutfağa gittik.

Türkiye 🇹🇷: nerede oğlum abur cuburlar.

_____________
3. Kişinin gözünden

Küçük Lian abur cubur kelimesini duyunca annesine hemen üst taraftaki dolapları gösterdi.

Türkiye 🇹🇷: keşke sana da artık Toprak verilse de babanın verdiği ad ile seslenmesem.

Türkiye ve Lian birkaç abur cubur alıp salonu geri dönerler. Türkiye oğlunu önündeki oyun halasına koyup. Yanındaki koltuğa oturdu.

Birkaç dakika sonra kapı çaldı. Hizmetli kadın hemen kapıyı açtı.

Türkiye 🇹🇷: kim geldi oğluşum acaba yine.
Abi?

Pakistan 🇵🇰: buradan geçiyordum seni ve Lian'ı  görmek istedim.

Türkiye 🇹🇷: çok iyi yaptın abi.

Türkiye'ye kalkıp abisine sarılır.

Pakistan 🇵🇰: ya bu her geçen gün daha da büyüyor aynı sana benziyor ama.

Türkiye 🇹🇷: Yok ya ne alakası var büyüdükçe Kuzey Kore'ye benziyor huyu benzemesi bari.

Pakistan 🇵🇰: artık ablası gibi herkesin götüne atom bombası atar durur.

Türkiye ve abisi birazcık konuştuktan sonra Pakistan işinin olduğunu söyleyip evden çıktı.

Türkiye 🇹🇷: annecim sen dayını çok mu seviyorsun bir daha gelir merak etme ağlama

Türkiye oğlunu kucağına alıp üst kata çıkar. Ülke oğlunu uyutup aşağı tekrar indiğinde kapıyı yine çalar.

Türkiye 🇹🇷: dur ben baktım canan

Çin 🇨🇳: merhaba Türkiye

Türkiye hiçbir şey demeden içeri geçip salondaki koltuklara oturdu Çin'de tabii arkasından gelip o da yanına oturdu.

Çin 🇨🇳: oğlum ne yapıyor.

Türkiye 🇹🇷: üst katta uyuyor

Çok rahatsız edici bir sessizlik oluştu. Birkaç saniyelik bu sessizliği üst kattan gelen ağlama sesi bozdu.

Türkiye ayağa kalkıp üst kata doğru çıktı tabii Çin arkasından geldi.

Lian uyanmış dişleri kaşındığı için ağlıyordu.

Türkiye oğlunu kucağına alıp çekmeceden diş kaşıyıcıyı çıkardı ve oğluna verdi.

Çin 🇨🇳: diş mi çıkarıyor bunu bana neden söylemedin?

Türkiye 🇹🇷: sen Japonya ile evlilik hazırlıkları kurarken o mutluluğunuzu bozmak istemedim

Çin Türkiye'nin bu dediğine bir şey söyleyemedi.

Oğlumu kucağına alan için onunla Hasret gidermeye başladı.

____________
359 kelime

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin