Böyle bir kitap yazdığımı şimdi hatırladım amk JCJDNCJNDJCNDJJCF
neyse devam edelim bari
_______________
3. Kişinin gözündenÇin hızlı bir şekilde hastaneye gidiyordu kötü birşey olmaması için dua ediyordu. Çok geçmeden hastaneye vardı kapıya yaklaştığında Kuzey Kore'nin arabası geldi. Çin kızını görünce hemen onun yanına gitti Kuzey Kore arabadan inince hemen babasına sarıldı.
Kuzey Kore 🇰🇵: nasıl oldu böyle birşey
Çin 🇨🇳: ...
Çin bunun kendisinin yaptığını söyleyemezdi.
Çin 🇨🇳: gel içeri geçelim.
İki ülke hızlı adımlar ile içeri girdiler. Türkiye'nin hangi odada kaldığını öğrenip onun yanında çıktılar.
3. Kata geldiklerinde Azerbaycan'ın camın dışından kız kardeşini izlediğini gördüler. Yavaşça ona yaklaşıp
Kuzey Kore 🇰🇵: sen iyimisin
Azerbaycan yavaş bir şekilde kafasını kendisine nasıl olup olmadığını soran ülkeye çevirdi. Ağladığı gözlerindeki şişlikten ve kızarıklıktan belliydi.
Ağzından hiçbir kelime çıkmıyordu veya çıkaramıyordu. Ülkenin boğazı kurumuştu ve sesi yıpranmış çıkıyordu.Çin onu kolundan tutup köşedeki koltuğa otutturdu. Elinde içmediği suyu ona uzattı.
Azerbaycan yavaşça suyu alıp içti. Ağlamamak için zor durduğu belliydi.
Hala konuşamıyordu. Çok geçmeden biraz olsun kendine geldi. Bu sırada ileriden Pakistan göründü.Pakistan 3 ülkeyede bakıyordu yüz ifadelerinden bir değişiklik olmadığı belliydi. Derin bir iç çeken Pakistan Azerbaycan'ın yanına oturdu.
Kimse hiçbir tek kelime etmiyordu en son Kuzey Kore'nin aklına dank etti.
Kuzey Kore 🇰🇵: lian ona ne oldu nerede.
Pakistan 🇵🇰: hizmetli kadın geldi lian'la o ilgilenecek.
Kuzey Kore derin bir iç çekti. Bu sırada yavaş adımlarla köşeden Amerika tekrar Türkiye'yi görmek için yavaş yavaş geliyordu.
Amerika'nın yanlarına gelmesi ile herkes ona döndü. Amerika Çin'e dönerek
Amerika 🇺🇸: sen yaptın değil mi? Arabamı sen kurcal attın beni öldürmek için ama hesaba katmadığın şeyi Türkiye'nin arabada olmasıydı ve şu an bu halde ise senin yüzünden.
Azerbaycan 🇦🇿: n-ne ne saçmalıyorsun NE OLUYOR BURADA
Amerika 🇺🇸: az önce beni kanadı aradı evimin önünden geçerken birisinin benim arabamı kurcaladığını görmüş ama benim arabam olup olmadığını anlayamadığı için bir şey demedi. Az önce de kaza yaptığımı öğrenince direkt beni aradı onunla konuşurken de bu durumu söyledi.
Kuzey Kore 🇰🇵: hayır bu kadar ileri gidemez böyle bir şey yapmamıştır. Yapmadın değil mi baba.
Çin 🇨🇳: saçmalamayı kes tabii ki böyle bir şey yapmadım Her halt da beni suçlayamazsın.
Amerika 🇺🇸: BARİ SUÇUNU KABUL ET İÇERİDE TÜRKİYE YATIYOR VE SENİN YÜZÜNDEN.
Kuzey Kore 🇰🇵: BAĞIRMAYI KES KİMSEYİ SUÇLAYAMAZSIN.
Amerika yavaşça Türkiye'nin odanının camına yaklaştı ve onu izlemeye başladı.
Ardından doktordan izin aldığı için içeri girdi.Herkes içeri giriliyormu filan diye düşünürken Çin bir anda Amerika'nın kolundan tuttu ve onu geri savurdu. Amerika'nın zaten direnecek veya karşı koyabilecek dermanı yoktu. Bu harekette baya savruldu. Çin ise
Çin 🇨🇳: sakın bana ait olana dokunma.
Amerika 🇺🇸: ne saçmalıyorsun sen.
Çin 🇨🇳: BENİM KARIMA DOKUNMA
Amerika 🇺🇸: KARINI BU KADAR ÇOK SEVSEYDİN BU APTAL HAREKETLERİ YAPMAZDIN SENİ PİSLİK
Çin yumruğunu sıktı tam Amerika'ya geçircekken biri onun bileğini tuttu.
İngiltere 🇬🇧: sakın!
Çin tutulan kolunu geri savurdu. Bu hareket ile İngiltere yere düştü.
Amerika 🇺🇸: sen ne hakla beni-
Araya son dakika Fransa'nın girmesi ile iki tarafta tepkisiz kaldı.
Fransa 🇨🇵: saçmalamayın hastanedesiniz ayrıca Türkiye'nin biraz hatrı varsa yapmayın.
İki ülkede Türkiye'ye döndü. Çin yavaşça Türkiye'ye yaklaştı Amerika bundan rahatsız olsada annesi onu tutuyordu ve
Fransa 🇨🇵: ( fısıldayarak) ona birşey yapamaz sende biliyorsun birazdan gidecek inan bana.
Amerika annesinin bu sözüne inanarak sadece izledi ama cidden rahatsızdı
Çin yavaşça Türkiye'nin elini tutup alnını öptü. Ve kulağına birşeyler fısıldayıp gitti.
Herkes sadece birbirine bakıyordu.
Fransa İngiltere'nin yanına gitmişti. İngiltere düştüğü gibi hemen kalkmıştı. Ama oda hastaydı ve çok kendinde değildi. Başı dönüyordu Fransa onu oradan uzaklastırdı.
Amerika yavaşça Türkiye'nin yanına yaklaştı.
Amerika 🇺🇸: nolur uyan sevgilim...
___________
588 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeyde Sen (AmeTürk)
Short Story????????:çin'cim bu tür hediyeler metreslere alınır ve ben senin metresin değilim.