4

390 31 2
                                    

Yıl 1807

3. Kişinin gözünden

Türkiye acı ile yerde yatıyor
Tepesinde Osmanlı ona sert bir şekilde bakıyordu.
Sonuç olarak Osmanlı oğlunu ve karısını Türkiye yüzünden kaybetmişti. Aslında Osmanlı böyle düşünüyordu.

Osmanlı Türkiye'ye bir adım atınca artık Türkiye çektiği bu acıya dayanamadı. Çünkü o da çocuktu..

Türkiye babasının bacaklarına yapıştı.

Türkiye 🇹🇷: öldür beni.

Osmanlı ne dediğini anlamamıştı.
Türkiye ise bu çektiği acının şiddeti ile daha yüksek sesle bağırmaya başladı.

Türkiye 🇹🇷: ÖLDÜR BENİ LÜTFEN CANIM YANIYOR BABA..

Osmanlı'nın yüzündeki şaşkınlık ifadesi tekrar sinire dönüştü.
Osmanlı Türkiye'nin saçından tutup kafasında kaldırdı.

Osmanlı: hayır seni öldürmeyeceğim daha cezanı çekeceksin.

Türkiye 🇹🇷: ABİM SENİN YÜZÜNDEN RUSYANIN ELİNDE ANNEM SENİN YÜZÜNDEN ÖL-

Osmanlı Türkiye'ye bir tokat attı...

Türkiye son gücünü topladı.

Türkiye 🇹🇷: OLANLAR BENİM DEĞİL SENİN YÜZÜNDEN OLDU BANA BUNU YAPAMAZSIN. İKİ GÜN SONRA ZATEN ÖLECEKSİN HALİNE BAK ÜLKE BERBAT BİR HALDE. AMA SANA BİRŞEY SÖYLİYİMMİ SEN ÖTEKİ DÜNYAYA GİDİNCE ANNEM SENİ ASLA AFFETMEYECEK KİMSE SENİ AFFETMEYECEK KİMSE SENİ SEVMİYOR ÇÜNKÜ BABA.

Osmanlı bu sözleri duyunca donup kalmıştı. Ve hızlı bir şekilde odadan çıktı.
Türkiye Osmanlı'nın odadan çıkmasını fırsat bilerek kafasını yere koydu. Üç gündür uyumamıştı küçük kız...

_________________
Günümüz

Türkiye ter içinde uyandı. Yaşadığı bu olay sürekli rüyalarına giriyordu. Ayağa Kalkan kızıl ülke lavaboya gitti elini yüzünü yıkadı ve mutfağa indi. Bir bardak su içtikten sonra kendine kahve hazırladı.

Kahvesini eline alıp balkona oturdu. Güneş yeni doğuyordu ve çok güzel bir manzara vardı.

_______________
8 yıl önce

Türkiye'nin arabası bozulmuş ormanda yardım arıyordu. Ormanın içinde gezerken açık bir alana geldi etraf çok karanlıktı. Kızıl ülke bir kaç adım attıktan sonra bacağını bir ıslaklık hissetti geri adım attığında suyun içine düştü. Üstü başı ıslanmıştı ve o anın korkusuyla çığlık attı. Türkiye'ye tekrar ayağa kalkmaya çalıştığında sarsukluğu tutup ayağı tekrar takıldı kıyıya yakın olduğu için kafasında bir taşa vurdu ve bayıldı.

Çin'in gözünden

Çin 🇨🇳:Nalet olsun neden gündüz gözüne odun toplamam ki

Çin etraftaki küçük odun dallarını toplarken bir çığlık sesi duydu. Ülke meraklanıp o tarafa doğru yürüdü.

Bir gölün yanına gelmişti. Cebindeki feneri açtı ve oraları incelemeye başladı. Çok geçmeden yerde yatan bir kadınla karşılaştı.
Çin kadına yaklaşıp nabzını yokladı. Neyse ki nefes alıyordu. Etrafına bakıp herhangi başka birinin olup olmadığını kontrol etti kimsenin olmadığından Emin olunca kadını kucaklayıp evine götürdü.

Eve geldiklerinde Çin kadını koltuğa yavaş bir şekilde yatırdı.
Ardından şömineyi yaktı.

Ülke kadına birazcık yaklaşıp onu incelemeye başladı. Normal bir insan olduğunu düşünüyordu ama o da kendisi gibi bir ülkeydi. Kendisi gibi kırmızı saçları vardı ama onunkisi daha koyuydu. Ayrıca kadın çok genç ve güzel bir yüzü vardı. Acaba adı neydi?

Ülke bunları düşünürken koltukta yatan kadın yavaş yavaş gözlerini araladı.

3. Kişinin gözünden

Genç kız yüzüne gelen sıcaklıkla gözlerini yavaş yavaş açtı.
Karşısında kendisi gibi kırmızı saçlı bir ülke vardı.
Genç kız yavaşça yattığı yere oturdu.

Çin 🇨🇳: sen iyimisin?

Genç kız olumlu anlamda kafasını salladı. Ama başı çok dönüyordu ve midesi bulanıyordu. Bir buçuk gündür bir şey yemiyordu.

Çin 🇨🇳: istersen üstündeki kıyafetleri değiştir sana yeni kıyafetler vereyim kıyafetlerini de yıkayalım ve kurutma makinesine atalım.

Türkiye 🇹🇷: hıhı teşekkürler

Türkiye yavaşça koltuktan kalkmaya çalıştı ama başı döndüğü için az kalsın düşecekti. Çin onu kulundan tuttu ve kendisine çekti iki ülke burun buruna geldi Çin güzel kızın yüzüne bakarken aynı şekilde Türkiye'de onun yüzünü inceliyordu genç kız karşısındaki ülkenin yaşının büyük olduğunu fark etti onu üst kattaki lavaboya götürdü. Kızıl ülke lavaboya girdi Çin ona da kıyafet getireceğini söyleyip hemen odasına gitti. Full yazlık kıyafet vardı giydiği şortların en küçük bedenini ve bir kısa kollu aldı. Genç kızın yanına geri döndü. Ne kadar yazın gündüzleri sıcak olsa da akşamları birden soğuyabiliyordu ve şanssızlığıma bu akşam hava fazla soğuktu. Çok düşünmediğim için bu durumu full yazlık kıyafet almıştı Çin yanına.

Çin 🇨🇳: şey sadece yazlık kıyafetlerim var bunlarla idare edebilirsin değil mi?

Genç kız olumlu anlamda kafasını salladı. Elindeki kıyafetleri aldı ve lavaboya girdi. Birkaç dakika sonra genç kız içeriden çıktı kendisine bol gelen kıyafetler ile rahattı.

Elindeki kıyafetleri Çin'in gösterdiği yerdeki çamaşır makinesine attı ve çalıştırdı.

Beraber tekrar aşağı indiler.
Kanepeye oturdular.

Çin 🇨🇳: bu arada ben Çin

Türkiye karşısındaki ülkenin adın Çin olduğunu duyunca başından aşağı kaynar sular dökülmüştü. O kardeşini esir alan ve eziyet eden adam dı.
Genç kız ne kadar adını söylemek istemese de korkmadığını belli etmek zorundaydı çünkü o bir türktü.

Çin'in uzattığı eli sıkarak

Türkiye 🇹🇷: ben de Türkiye

____________
Günümüz

Türkiye'nin gözünde Çin ilk tanıştığı zaman geldi. Biraz gözleri doldu.
Kahvesini bitirdi ve kahve bardağını bulaşık makinesine koydu. Mutfak ta birazcık daha bir şeyler atıştırırken üst kattan lian'ın ağlama sesini duydu. Elindeki yiyecekleri bırakıp üst kata oğlunun yanına çıktı.

______________
759 kelime

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin