3

442 36 27
                                    

Türkiye'nin gözünden

Çin hala üst katta Lian ile ilgileniyordu. Cidden nasıl bu duruma gelmiştik.

Bunları düşünürken kapı çaldı. Canan alışverişe gittiği için kapıyı ben açtım.

Türkiye 🇹🇷: Amerika?

Ay unuttum bugün toplantı vardı. Ve onu eve davet etmiştim.

Türkiye 🇹🇷: lütfen içeri geç

Amerika 🇺🇸: teşekkürler

_____________
3. Kişinin gözünden

Amerika ve Türkiye salona birkaç adım atınca üst kattan Çin ve kucağında Lian indi.

Çin 🇨🇳: bu herifin burada ne işi var?

Amerika 🇺🇸: bende sana mera-

Türkiye 🇹🇷: sanane Çin arkadaşım ve evine davet ettim.

Çin 🇨🇳: bumu arkadaş Hah ben oğlumu bu adam ile aynı yerde tutmam.

Türkiye 🇹🇷: yoo dururlar.

Türkiye Çin'in elinden oğlunu aldı ve Amerika'nın kucağına verdi.

Amerika Lian'ı kolların altından tutuyordu.

Amerika 🇺🇸:naber dostum

Lian Amerika'nın kucağında gülücükler atıyor onu gözlüğüne uzanmaya çalışıyordu.

Çin buna sinirlenmiş olacak ki Amerika'nın kucağından oğlunu almaya çalıştı.

Ama Türkiye buna engel oldu.

Türkiye 🇹🇷:Abartma küçük bir çocuğa zarar verecek değil.

Çin Amerika'ya ve liana baktı. Amerika Lian'ı kucağına güzel bir şekilde oturtmuş gözlüğünüde vermişti.

Çin 🇨🇳: bunu dışarıda konuşalım benimle gel.

Türkiye ve Çin kapıya doğru çıktılar.

Çin 🇨🇳: bu adam cidden rahat bir şekilde evine girip çıkıyor mu.

Türkiye Çin'i gıcık etmek istiyordu

Türkiye 🇹🇷: evet giriyor ve çıkıyor sonuç olarak arkadaşım bence fazla abartıyorsun.
Sonuç olarak Japonya'da senin arkadaşın dı ve bizim evimize girip çıkıyordu ama bak şimdi ne oldu.

Çin iyice sinirlenmişti.
Türkiye ile daha fazla kavga edip arasında daha çok bozmak istemiyordu  arkasına bakmadan gitti ama bunun intikamını çok acı olacaktı.

Türkiye Çin gidince eve geri girdi.

Amerika ve Lian koltuğa oturmuş. Konuşuyorlardı daha doğrusu Amerika Lian'ın başının etini yiyordu.

Lian ise Amerika'nın gözlüklerini takmış ona bön bön bakıyordu.

Türkiye onları böyle görünce gülümsemeden edemedi.

Türkiye 🇹🇷: Amerika kusura bakma olanlar için.

Amerika 🇺🇸: yok Türkiye sorun değil Çin ile daha kötü kavgalarımızdaa oldu bu hiçbir şey.

Türkiye Amerika'ya yaklaştı ve Lian'ı kucağına alıp koltuğa oturdu.
Amerika'dan ayrılan Lian bundan rahatsız olup mızmızlansada annesi dikkatini dağıtacak başka bir şeyler vererek onu oyaladı.

Türkiye 🇹🇷: e hadi o zaman toplantıya başlayalım.

Amerika 🇺🇸: pekala

Bir saat kadar uğraştıktan sonra Amerika ayaklandı gitmek için hazırlanıyordu ama çok gitmek istediği söylenemezdi.

Amerika ayaklanınca Türkiye'de onunla beraber ayaklandı.
Amerika eşyalarını toplamış gitmeden önce de Lian'ı kucağına alıp sarılmıştı.
Ardından gözlüğün lian'a bıraktı

Türkiye için anormal bir durumdu.
Ama Amerika için değil sonuç olarak sevdiği kadının çocuğuydu onun bir parçasıydı bir o kadar düşmanının çocuğu da olsa. Onun için sorun değildi sonuç olarak o bir çocuktu ve suçsuzdu.
Amerika'nın geçmişten gelen hataları yüzünden ders çıkarmıştı. Bu yüzden çocuklara karşı bu kadar hassastı.

Lianı oyun halısına geri bırakıp kapıya yöneldi.

Türkiye 🇹🇷: Amerika gözlüğün

Amerika 🇺🇸: o lian'da kalsın ben de daha çok var

Türkiye olumlu anlamda kafasını salladı ve gülümsedi.
Kapıya çıktıklarında ise Amerika Türkiye'ye sarıldı çaktırmadan da kokusunu içine çekti ve veda edip gitti.

Türkiye içinden Amerika'nın sonradan bu kadar iyi biri olması şaşırıyordu.

Evet tekrar girip oğlu ile zaman geçirdi.

______________
Ananskim acaba AmeTürk mü yapsam
Kitap böyle daha güzel olur gibime geliyor. Off bu kararı size bırakıyorum hadi bakalım.

507 kelime

Herşeyde Sen (AmeTürk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin