Uyarı; Jimin X melez!okuyucu, hybridAU. Fluff.
Jimin'in oda arkadaşı taşınalı birkaç hafta olmuştu. İlk başta pek düşünmemişti ama zaman geçtikçe soğuk ve sessiz bir daireye dönmenin ne kadar yalnız olduğunu fark etti.
Yeni bir oda arkadaşı aramaya çalışırken, şehrin ortasına yerleştirilen dairenin ağır bedelini ödemeye istekli birini bulmak çok zordu. Dairenin ne kadar pahalı olduğunu biliyordu ama bu kadar az ilgi beklemiyordu.
Bütün bunlar onun şu anda durduğu yere götürdü. Melez evlat edinme merkezinin dışında. İlk kez birine gidiyordu ve ondan ne beklendiği ve büyük cam kapılara girdiğinde ne görmeyi beklemesi gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu.
Web sitesine bakarak kendini hazırlamaya çalışmıştı, ancak melezler veya merkez hakkında bu konuda pek fazla bilgi yoktu.
Kapıları açtığında, onunla tanışan devasa karşılama alanına şaşırdı. Bir köşeye yayılmış birkaç fasulye torbası vardı.
Kaybolmuş hisseden Jimin durdu ve huşu içinde etrafına baktı. Bir sürü farklı melez, birçok farklı ırk ve görünüm de vardı.
Orada kaybolmuş gibi dururken, bir melezin ona yaklaştığını fark etmedi.
Kolunu hafifçe dürttüğünüzde, çığlık atan adama baktınız ve size geniş gözlerle bakıyordu arkanızı döndünüz.
Yardıma ihtiyacı olup olmadığını sorduğunda, büyük meraklı gözlerin ona baktı. Jimin yardım edemedi ama gözlerine çekildi, bu yüzden zar zor mantıklı bir cevap vermeye başladı.
Bir çalışan geldiğinde, sen onun arkasına hafifçe kıkırdayarak tam bir cümle kurmayı başardı. Jimin gülüşünü duydu ve çok tatlı olduğunu düşündü, zaten yanında kendini rahat hissediyordu, şimdiye kadar verdiği en büyük kararı verdi.
Birkaç saat sonra yeni evine, Jimin'in büyük şehrin ortasındaki dairesine girdin.
Jimin, birkaç eşyanızı açarken sizi kendi başınıza keşfetmeniz için terk etti.
Günler geçtikçe yeni yere gittikçe daha fazla alıştınız ve Jimin tekrar çalışmaya başladı.
İlk gün Jimin daireye girdiğinde muazzam bir mutluluk hissetti. Işık yanıyordu ve dairede daha önce hissetmediği bir sıcaklık vardı.
Sen içeri girdikten sonra dairesi nihayet gerçek bir ev gibi hissettirdi. Sana sarılırken, seni asla kolay kolay bırakmayacağını düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jimin Reaction'☆
Fiksi Penggemar-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote...