Tak jsme šli dovnitř. "Tak co kam jdeme nejdříve?" Zeptala se mě Laura. "No tak třeba do New Yorkeru?" Řekla jsem ji. "No tak jo." Řekla mi Laura. Tak jsme šli do New Yorkeru.
V New Yorkeru jsem si koupila černé baggy kalhoty a fialové oversize tričko. A ještě k tomu to bylo ve slevě takže jsem celkem dost ušetřila. (V New Yorkeru jsme byly dlouho tak 2 hodiny tak jen aby jste věděli)
Tohle jsem si koupila:
Když jsme zaplatili a vyšli z obchodu tak jsme šli do Billy kde jsme si koupili něco k pití. "Tak co? Kam jdeme teď?" Zeptala se mě Laura. "No já si ještě musím koupit nějaké boty takže bychom mohly jít do skateshopu. Potřebuji nové DC." Řekla jsem ji. "OK. To můžeme já si stejně potřebuji koupit nové prkno tak se prozatím jen kouknu." Odpověděla mi Laura.
"Okay" řekla jsem ji.Ve skateshopu jsem si koupila bílo černé boty a Laura si vybrala jedno prkno ale neměla u sebe tolik peněz takže si tam prý dojde až někdy dýl.
Tyhle boty jsem si koupila:
Potom jsme už šli jen na OXO. Laura si dala nějaké broskvové a já jsem si dala nějaké mangové a pak jsme šli ještě na McDonald's. Laura si dala 1 cheesburger,6 nugetek a velkou Colu a já si dala 20 nugetek, malé hranolky a velkou colu.
Potom jsme jeli k Lauře a ona si zabalila věci a pak nás Lauri mamka odvezla ke mě domů.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Čauky tohle je takový trochu delší díl. Snad se vám líbí. A moc omlouvám se za chyby.
Tak se mějte fajn <3
Čau<3