5. Ono je to už dnes

186 3 0
                                    

Ráno jsem se probudila dříve než Laura takže jsem si šla dát sprchu a pak jsem si šla vyčistit zuby, ale pak jsem si uvědomila... "ONO JE TO UŽ DNESKA!!!!!!!" Vykřikla jsem snad přes celí barák. V tom ale na dveře od koupelny někdo zaklepal. Šla jsem odemknout dveře a tam byla Laura. "Co je? Co tady řveš?" Zeptala jsem měla laura. "Chápeš to, chápeš to... ono je to už dneskaaaaaa!!!!" Vyjekla jsem na ní nadšeným hlasem. "Jo já vím že je to už dneska a co s kým?" Řekla laura ospale. "Ty se ani trochu neraduješ?! Chápeš to že dneska uvidím Calina!!?" Řekla jsem jí udiveně. "No a? Však už jsi ho naživo viděla tak 4x" odpověděla mi Laura ospale. "NEE NEEE to nebylo 4x to bylo jen 3x víš." Řekla jsem ji. "No jo no to je velký rozdíl teda." řekla mi Laura "No jako celkem i jo" odpověděla jsem ji na to. "Hele já si jdu ještě lehnout takže dobrou" zívla si a dodala k tomu. "Dobrou" řekla jsem ji nadšeně. Když Laura zabouchla dveře tak jsem se šla zamknout a pak jsem si pustila nějaké Calinovi písničky. Pak jsem si upletla 2 copy, měla jsem mokré vlasy tak je alespoň budu mít kudrnaté. Vzala jsem si nějaký fit na doma a šla nám dolů udělat snídani.
Jinak ten fit:⬇️

Pohled Lauri: Když jsem zabouchla dveře od koupelny tak jsem si šla znovu lehnout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Lauri:
Když jsem zabouchla dveře od koupelny tak jsem si šla znovu lehnout. Mohla jsem spát tak maximálně 5 minut. Probudili mě to jak Terka šla dolů po schodech. Asi šla udělat snídani. Ještě jsem tam 5 minut ležela a pak jsem si šla vzít tepláky a mikinu protože mi byla hrozná zima. Šla jsem dolů do kuchyně a tam mi Terka zrovna nandavala míchaná vajíčka. "G M" řekla Terka nadšeně. "G M" odpověděla jsem jinde záchvatem smíchu.
Konec pohledu Lauri.

Šli jsme si snídani sníst do obýváku. " hele až se nasnídám e tak se půjdu osprchovat jo." oznámila mi Laura. " jo jo běž. Já už jsem byla ve sprše." Odpověděla jsem jí a dala jsem si míchaná vajíčka do pusy. " jo já vím" řekla Laura. Po snídani jsme šli nahoru a Laura šla do sprchy. A pak jsme si šli pustit nějaký film.

Ve 13:06 jsem si uvědomila že už bychom se měli připravovat protože v 16:00 to začíná. A já tam chci být už v 15:30, protože v 16:00 začíná autogramiáda a je před koncertem protože ono to končí někdy ve 2:00 a to se asi nikomu nebude chtít tam být ještě déle ,co si budeme je to celkem pozdě. No jinak já si šla dát nabít moje 2 power banky a šla jsem se trochu namalovat, jako já se moc nemaluju třeba si dám korektor a řasenku ale když je takhle nějaká důležitá akce teda hlavně pro mě tak se namaluju trochu víc. Když jsem se namalovala bylo 14:02. "Hele jsi už připravená?" Zeptala jsem se Lauri.  "Hele jo" odpověděla mi. "Tak se jdeme převléknout a půjdeme na autobus." Oznámila jsem ji. "Jo tak jo." Odpověděla mi.
Tak jsme se šli převléknout
Můj fit:⬇️

 Tak jsme se šli převléknoutMůj fit:⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lauri fit:⬇️

Když jsme se převlékly bylo 14:10 a v 14:35 nám jede bus, ale cesta na bus trvá tak 15 minut takže tam budeme včas

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme se převlékly bylo 14:10 a v 14:35 nám jede bus, ale cesta na bus trvá tak 15 minut takže tam budeme včas. "Tak jdeme? Zeptala jsem se Lauri. "Jo jo" odpověděla mi. Tak jsme šli před dům a já si uvědomila že jsem nahoře nechala power banky, růži a dárek pro Calina. "H-hele počkej tu něco jsem si zapomněla." Řekla jsem ji za běhu když jsem běžela do domu. "A-ale počkej pro co?" Zeptala se mě Laura ale já jsem ji už neslyšela protože jsem byla už skoro v domě. Když jsem vyšla z domu měla jsem v ruce je růži. "Ty jsi si tam zapomněla růži?" Zeptala se mě udiveným tónem hlasu. " nejenom rouge ještě Power banky ale i dárek pro Calina." Odpověděla jsem ji. " Jaj a co pro něj máš za dárek?" Zeptala se mě nechápavě. "Nooo je to tričko a zepředu má pusinky pod kterými má napsané malým písmem moje jméno a můj Instagram a zezadu jsou moje oblíbené písničky od něj." Řekla jsem jí stručně. "Ahaaa a to jsi dělala sama?" Zeptala se mě Laura. "No jasně" Řekla jsem jí. "Aha" odpověděla. "No tak už pojď, ať nám to neujede. však se tu bavíme už 6 minut." Oznámila jsem jí. "Jo jo už jdu." Odpověděla mi

Na autobus dorazili ve 14:32 jsme dorazili na zastávku. Autobus přijel ve 14:36 i když měl přijet v 14;35 ale je to jen minuta tak co no. Před arénu jsme dorazili v 15:15 takže jsme měli ještě 15 minut tak jsme si šli koupit ještě pití. V 15:35 jsme došli zpátky k aréně i když jsem tam chtěla být už v 15:30 ale nevadí no.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ahojky, snad se vám to zatím líbí a doufám že to není už tak nudné. Dejte mi vědět do komentářů. A omlouvám se za chyby. Budu ráda za komentáře a hlasy. Tohle je zatím ten nejdelší díl co jsem napsala.
Tak se mějte hezky<3
Čauky<3

Když jsem milovala popstár || Calin Kde žijí příběhy. Začni objevovat