Pohled Calina:
V noci jsem nemohl spát, tak jsem chtěl napsat Tery ale myslím si že už spala protože bylo asi 3:23. Tak jsem si pustil nějaký film a u něj jsem usnul. Ráno jsem se probudil okolo 9:23 a chtěl jsem zavolat Tereze ke myslel jsem si že ještě spí. Tak jsem si šel udělat snídani. Dal jsem si volské oko. Ale bylo pěkně hnusný protože jsem ho zapomněl osolit. A bylo už 10:56 a já se rozhodl že zavolám tery.
Konec pohledu Calina.Pohled Terezy:
Ráno asi okolo 11:00 mě probudilo jak mi volal Calin ale já jsem to odbouchla a šla spát dál. Asi okolo 12:10 jsem se probudila a šla si udělal hygienu a vzala jsem si nějaký fit na doma.
Ten fit:⬇Jo vím je už skoro léto nebo spíž až za 1 měsíc a půl ale nevadí no. Já prostě miluju velké mikiny a tepláky no. Ale jako jen někdy. No ale když jsem se převlékla a šla jsem di udělat snídani nebo spíž jsem si šla dát oběd co
mamka uvařila, tak jsem si všimla že mi před 11 hodinou volal Calin. O Můj Bože on mi zavolal. Tak jsem ihned běžela zpátky do mého pokoje a zavolala mu.Hovor:
"Čau Caline ty jsi mi volal?"
"Ahoj volal jsem ti ale ty jsi mi nevzala"
"Promiň já jsem nemohla vstát byla jsem strašně unavena"
"No hele já ti jenom volám jestli dneska nechceš někam zajít že bych tě vyzvedl"
"Jo určitě budu moc ráda"
"No tak já tě vyzvednu ve 14:30"
"Jo určitě bu-budu se těšit"
" jo já taky tak čau"
"A-Ahoj"
Konec hovoruChápete to kali mě teď pozval na rande. Budu se muset být co nejhezčí. Tak jsem si šla dát sprchu a ze sprchy jsem vylezla ve 13:00. Šla jsem si vybrat outfit, vybrala jsem si hezké šaty a udělala jsem si k tomu takový lehký hezký make-up.
Ty šaty:⬇Ještě jsem si na vlnila vlasy,bylo už asi 14:17 tak jsem si šla připravit kabelku a šla jsem už před dům. Ve 14:30 tam přijel Calin. "Ahoj tak kam chceš jet?" Zeptal se mě Calin když vyšel z auta a obešel ho aby otevřel dveře do auta. "Já nevím tak třeba se někam jít projít třeba do lesa a nebo si udělat piknik." Řekla jsem na sedla si do auta. "Ten piknik zní fajn" řekl a zabouchl dveře. Počkala jsem až obejde auto a sedne si abych mu řekla "jo tak jo". "Tak jedeme!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ahojky omlouvám se že teď moc nevychází díly ale nemám moc čas psát. Tohle je kratší a nudnější díl ale další bude snad delší a zábavnější. Omlouvám se za chyby.
Mějte se hezky<3
Čauky<3