Za mnou se ozval nějaký hlas "Promiň Aho-" Otočila jsem se a té osobě jsem dala pěstí do obličeje.
"Auu" ta osoba spadla na zem a stále dokola vydávala tento zvuk. Podívala jsem se na zem a tam byl Calin."Ježíš promiň. Vstávej! Jsi v pohodě?" Vyjekla jsem když jsem zjistila komu jsem dala to pěstí."Jo v pohodě já si jenom tady sedmu jo."Odpověděla mi a držel si oko protože jsem mu tam dala to pěstí. "Joo jasný." Řekla jsem mu pomohla mu si sednout. "Hele na tady máš chlaď si to oko." Řekla jsem mu a podala mu tu ledovou plechovku Coly."Joo děkuju" odpověděl mi a přiložil si tu plechovku k oku. "Fakt se moc omlouvám já jsem myslela že to je nějaký bezdomovec co mě chce znásilnit." Odpověděla jsem mu a prominula jsem si oči A z zívla jsem si."Jo v pohodě to bude zítra dobrý. Hele a proč sedíš tady tý zastávce a nejdeš domů? Teda jestli nebydlíš někde daleko." Řekl mi trošku nechápavě.
"No mě první autobus co nejblíže k mému domu jede asi až ve třičtvrtě na 6 a domu se mi nechce jít pěšky protože jsem trochu opilá a tak. A vlastně je to je to první autobus co dnes jede" Řekla jsem mu ospale. "Tak jestli chceš tak tě můžu odvést domů nebo můžeš jet se mnou na hotel a já ti tam zaplatí pokoj nebo můžeš být na pokoji se mnou a já si lehnu někam klidně na zem jestli chceš." Řekl mi s úsměvem."To jako fakt?!" odpověděla jsem mu a úsměv mu oplatila."No jasně!" Řekla mi úplně na pohodou a stále se usmíval"No tak já s tebou pojedu na ten hotel ať nemusíš tak daleko. Ale ty si lehneš na postel a já si lehnu někam na zem nebo to je jedno." Odpověděla jsem mu úplně nadšeně."Dobřřee.. a nebo ti mohu zaplatit tvůj pokoj." Řekl trochu překvapeně."No to né!! Přece za mě nebudeš utrácet!" Řekla jsem pohoršeně."Ale já tě přece nenechám spát někde na zemi!" Řekla a podíval se na mě a já ne něj a měli jsme asi 2 minuty oční kontakt ale já jsem ho přerušila.
"No tak můžeš se mnou spát na posteli" řekla jsem úplně klidně. "Dobře" řekla mi taky úplně v klidu.Po nějaké době přijel taxi a my si oba sedli na zadní sedačky. Po cestě do hotelu jsem usnula a probudila jsem se v nějaké posteli.
"H-Hele kde teď jsme?" zeptala jsem se ospale. "No už jsme na hotelu." odpověděl
mi Calin a já si sedla na postel. "Ty jsi mě nesl, nebo si nepamatuju že bych šla z taxíku sama?" zeptala jsem se ho ospale a zároveň zmateně.
"Noo nesl jsem tě." odpověděl mi. "Promiň! měl jsi mě vzbudit já bych to došla." řekla jsem mu. "Ale ty jsi zrovna tak hezky spala že jsem tě nechtěl budit." řekl s úsměvem "ahaa" řekla
jsem mu zaraženě a úsměv jsem mu oplatila
"Hele půjčíš mi prosím nějaké tričko, v tomhle se mi bude asi špatně spát" zeptala jsem se ho. "jo jasně tady máš." řekl a podal mi nějaké tričko. "Děkuju moc!"řekla jsem a a vzala jsem si ho od něj a šla se převléct do koupelny.
Takhle to pyžamo vypadalo:⬇️Když jsem přišla do pokoje tak jsem si lehla a už skoro spala. "Hele takže mám spát na posteli jo?" zeptal se mě a stál u postele. "jo spi na posteli." řekla jsem a on si lehl do postele a zahal lampičku. "dobrou" řekl a přikryl se peřinou. "dobrou" řekla jsem mu v polospánku.
Pak jsme oba usnuli.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ahoj, už se to trochu rozjíždí nemyslíte? Snad se vám příběh líbí. Dejte mi vědět do komentářů. Omlouvám se za chyby. Mějte se hezky<3
Čauky<3