6. On je tak dokonalí!

173 5 1
                                    

V 16:00 se otevřela aréna tak jsme šli dovnitř. Já byla asi tak 10 a Laura tak 9 jako v té frontě.
Když Laura přišla na řadu nechala Calina aby jsi jí podepsal za ruku a aby se ji podepsal do nějakého sešitku co jsi tam vzala. Tak jsem konečně přišla na řadu já. "Ahoj" řekla jsem mu. "Čau mám se ti podepsat?" Odpověděl mi a já jsem úplně ztuhla z toho jaký má krásný hlas. "J-joo jasný prosím na břicho a tady do toho sešitu. Prosím" řekla jsem mu úplně ztuhle. "Ok" Odpověděl mi. On se mi podepsal a zeptal se mě "Chceš fotku?" "Ehm.. Jooo jooo jasně" odpověděla jsem mu a dala mu svůj telefon. "Dobře" odpověděl. Když udělal fotku tak jsem mu poděkovala a byla na odchodu. "Jo počkej něco pro tebe mám" řekla jsem mu "Fakt a co?" Zeptal se "Noo tohle tričko. Vyráběla jsem ho sama. "To je mega hezké. To mi bude slušet." Řekl. "Jo to to bude slušet." Řekla jsem mu. "Koukám že je tu i tvůj Instagram" řekl mi. "Jo ale toho si nevšímej já to tam napsala jen jako kdyby jsi si mě chtěl přidat ale to asi nehrozí." Řekla jsem mu a u toho jsem koukala do země. "Noo až skončí autogramiáda tak si tě přidám" jen tak mi oznámil. "Too too myslíš vážně?!?" Podívala jsem se na něj nechápavě. "No jasně" řekl. "Dobře děkuju" řekla jsem mu nadšeně. Pak jsem odešla za Lauri.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahojky, tohle je hodně krátký díl ale další bude snad delší. Budu ráda za komentář nebo hlasy.
Mějte se hezky<3
Čauky<3

Když jsem milovala popstár || Calin Kde žijí příběhy. Začni objevovat