7. Konečně koncert

176 5 0
                                    

Po rozhovoru s Calinem jsem odešla za Lauri. "Ty jsi s nim mluvila nějak dlouho ne?" Řekla Lauri trošku žárlivým tónem. "No jo, já se tomu taky divím." Řekla jsem jí "Hm" řekla na to Laura. "Počkej počkej ty žárlíš?" Zeptala jsem se ji zaraženě. "Ne vůbec!" Vyjekla na mě a odešla někam pryč. "Počkej" zavolala jsem na ní snad přes celou arénu. Ale ona odešla a neozývala se. Zkoušela jsem ji volat, ale nebrala to, tak jsem ji alespoň napsala zprávu.

Když jsem si uklízela telefon do kabelky tak mi přišlo oznámení na ig. Tak jsem ten telefon vyndala z kabelky a "ACH MŮJ BOŽE!!!!!" Vykřikla jsem přes celou chodbu kde jsem stála a všichni na mě koukali jako na idiota. "On mě Calin začal sledovat" řekla jsem potichu sama pro sebe. "To jako fakt teď mluvím sama se sebou?!!? Ach jo!" Řekla jsem si v duchu šla jsem směrem k pódiu.

Když jsem si našla místo hned v první řadě u pódia tak mi pípnul telefon. (Byl to na ig)

C: ahoj kde budeš stát?

T: Ahoj jsem jakoby hned v kotli.

C: dobře.. zamávám ti

T: Tak jo. ☺️

Ano byl to Calin..
Když jsem si uklízela telefon do kabelky tak jsem se hrozně moc usmívala. Nejen že jsem na koncertě Calina ale on si mě přidal na ig on mi napsal sám od sebe. To je úžasný. "Nevěř si tak! On tě stejně nebude chtít! Koukni se na sebe a pak se koukni na něj. On je cool a slevený rapper a ty jsi jen holka která si myslí že by se do ní takový úžasné člověk jako on, zamiloval do takově nicky jako ty!" Řeklo mi moje podvědomí a já se přestala smát.

Pak Calin vyšel na podium a začal zpívat, ale stále se furt rozhlížel. "Asi mě hledá" řekla jsem si v duchu. Po chvíli se na mě Koukal a zamával mi tak jsem mu zamávala nazpět. "O Můj Bože on mi zamával!"  Řekla jsem si zase v duchu. Asi po 4. hodinách co zpíval řekl že dá malou pauzu protože byl strašně udýchaný. Po chvíli mi přišla zpráva na telefon. Byla to Laura.

L: Čau. Jdu domů nelíbí se mi tu! A u nás dnes nespíš! Jsem na tebe nasraná a domluvila jsem se už s Andreou že u mě bude spát. Takže si spi třeba v parku! NAZDAR!

T: Cooo Žeee?! Proč s Andreou? Však ji nemáš ráda. A proč jdeš domů?

L: Neotravuj mě nemám na tebe náladu. Nazdar a užij si noc!

T:Ale počkej coo?

Pak mi už Laura neodepsala. "Musim si dát panáka!" Řekla jsem si v duchu a odešla jsem k baru. Na baru jsem si dala asi 5 panáků vodky a 4 panáky rumu a taky 1 sklenici vína. Když jsem dopila bylo asi 12 hodin večer.

Calin zrovna začal zpívat tak jsem se procpala davem abych byla zase hned v kotli. Než jsem došla na své místo Calin a začal zpívat růži a najednou všichni začali vyndávat z batohů a tak růže tak jsem jí také vyndala a Calin si vzal jako první ode mě a mám to i natočený...

Calin zpíval asi do 2:15 a pak všichni šli domů a já jsem na zastávce hledala autobus který pojede co nejblíže k mému domu a také pojede co nejdříve. A jediný autobus co jel nejblíže k mému dobu jel v 5:48 ráno a vlastně to první autobus co dnes jede takže mi nic jiného nezbývalo. A ještě k tomu jsem byla opilá a v kabelce jsem měla 1 ledovou plechovku Coly a jako vy mi tady chcete říct že mi ta plechovka ma vystačit ty 4 hodiny protože tady bude taková nuda, mám vybitý obě dvě Power banky a telefon taky takže super. Jo vím plechovky Coly snad každému vystačí tak dlouho když chce ale když se nudíte tak by jste vypili tak 3 plechovky za 15 minut.

Potom když jsem na zastávce seděla tak 30 minut se za mnou ozval nějaký hlas. "Promiň aho.." nestačila to ta osoba ani dořídit a....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Zdravím, tohle je trošku delší díl. Snad se vám zatím tento příběh líbí. Už se to trochu rozjíždí nemyslíte? Dejte mi vědět do komentářů. A další díl bude asi taky trochu kratší ale ještě nevím. Taky asi zítra nevydám díl protože jedu na celí den pryč a asi nebudu mít čas,tak se předem omlouvám. Budu ráda za komentáře a hlasy. A Omlouvám se za chyby.
Mějte se hezky<3
Ahoj<3

Když jsem milovala popstár || Calin Kde žijí příběhy. Začni objevovat