11. Rande

184 8 1
                                    

Je-li jsem do Kauflandu a tam jsme nakoupili hromadu jídla a pití. Pak jsme je-li pro pizzu, já si vzala šunka sýr kukuřice a Calin si vzal šunka sýr ananas. Pak jsme je-li na nějaké pole a po cestě jsme si povídali skoro o všem. Na místo jsme je-li asi 25 minut. Když jsme přijeli k poli tak jsme vyndali tašku s nákupem a krabice s pizzou a ještě deku. Když jsme našli dobré místo pod stromy tak jsem si tam roztáhli deku a sedli si na ni. Pak jsem vyndali nákup z tašky a Calin nám otevřel flašku vína ale on si dal Colu protože řídil auto. Otevřeli jsme si Milku a dali ji na slunce aby se roztekla, ale nebylo takové teplo takže byla polo rozteklá. Namočila jsem do té čokolády jahody a snědli ji. Calin se u toho na mě koukal a když jsem ji snědla tak na mě pořád koukal. "Co co se děje? Mám špinavou pusu od čokolády?" Zeptala jsem se Calina. "Ne to ne! Jen obdivuji jak jsi nádherná!" Řekl a usmál se na mě. "Děkuju moc!" Odpověděla jsem mu a úsměv jsem mu oplatila. Pak jsme si povídali a snědli jsme většinu věcí. Byly jsme tam asi tak už hodinu a půl a já vypila celou láhev vína. Já už byla trochu opilá ale né moc tak jsem otevřela ještě druhou flašku. Když jsem vypila už tak třičtvrtě té druhé flašky vína tak jsem byla už trochu víc opilá ale dopila jsem ji.

Když už jsme měli dopito a snědenou většinu jídla, tak jsme odpadky dali do tašky ve které jsme přivezli nákup a u toho jsme si hezky povídali. Pak jsme šli do auta a tam jsme si povídali. Calin se začal připoutávat a já taky. Jak jsme zacvakly pás tak jsme se nad pásy ťukly čely. Pak jsme se oba chytili za čelo a měli jsme celkem dlouho oční kontakt. Bylo to asi 8 minut. Já jelikož jsem byla trochu víc opilá tak jsem ho začala líbat. On spolupracoval ale já se po chvíli odtáhla. "Promiň! Já jsem opilá a na ty se mi strašně moc líbíš, ale nev-" nestihla jsem to ani dořídit a Calin mě začal líbat. Líbali jsme se asi 3 minuty ale já jsem se odtáhla protože mi došel dech.

Pohled Calina:
Líbali jsme se. Bylo to tak úžasné. Její rty chutnali po třešňovém balzámu na rty. Je tak dokonalá! Nejraději bych ji už nikdy nepustil. Ale pak se odtáhla. "Hele počkej jsme na prvním rande a vlastně skoro nic o sobě nevíme a už se líbáme? Není to trochu rychlý?" Zeptala se mě. "No nevím. Ale někteří lidi spolu na prvním rande spí tak si myslím že to je v pohodě. Tedy jestli si s tím ty v pohodě." Odpověděl jsem ji a usmál se na ni. "Jsem s tim v pohodě" řekla a úsměv mi oplatila. "Tak chceš odvést domů?" Zeptal jsem se ji. "Hele klidně. Už je 19:37 a já zítra jdu do školy." Řekla a protočila oči. "Tak jedeme!" Řekl jsem ji na to a nastartoval auto. Po cestě jsme si zase hezky povídali. "Hele už jsme tu." Oznámil jsem ji a ona kývla hlavou.
Konec pohledu Calina

Pohled Terezy:
Dojeli jsme k mému domu ale já jsem nevěděla jak se s nim mám rozloučit. "Hele tak ahoj" řekla jsem mu když jsem vystupovala z auta "tak ahoj" řekl a já se ještě do auta naklonila abych si vzala kabelku. "A pusa na rozloučení nebude?" Zeptal se a jemně chytil mou ruku. Usmála jsem se na něj a naklonila jsem se němu. Sedla jsem si zpátky do auta a začali jsme se znovu líbat, ale já se pak odtáhla protože mi začal docházet vzduch. "Tak pa" řekla jsem a vystoupila z auta s kabelku v ruce. "Čauky" řekl a odjel.

Domů jsem šla úplně nadšená! Ale když jsme přišla domů ihned na mě vyběhla máma. "Můžeš mi říct kde jsi byla?" Zeptala se mě agresivně. "No na rande" odpověděla jsem ji. "A to jako s kým?" Zeptala se mě dost nepříjemně. "No s Calinem" odpověděla jsem ji na to a u toho se usmála. "Jako s tim rapperem?" Zeptala se trochu udiveněji. "Jo!" Řekla jsem a rozešla jsem se směrem ke schodům. "Kam si myslíš že jdeš?" Zařvala na mě agresivně. "Do pokoje. Jsem unavená!" Řekla jsem ji. "Tak běž!" Řekla už klidněji. "Okay" řekla jsem ji a odešla do pokoje.
A
V pokoji jsem si vzala věci a šla se vykoupat. Když jsem vylezla ze sprchy tak jsem se převlékla do pyžama a vyčistila si zuby. Pak jsem si šla dát telefon na nabíječku a pustila si písničky od Calina. Asi po 15 minutách jsem usnula.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ahoj, snad vás to baví. Tohle je už 11. díl, chápete to? Nevím jak často budou vycházet díly, nemám moc času. A omlouvám se za chyby.
Mějte se<3 
Čauky<3

Když jsem milovala popstár || Calin Kde žijí příběhy. Začni objevovat