Ráno jsem vstávala okolo 8:00. Sama bych nevstala ale budil mě Calin. Museli jsme vstávat tak brzo protože jsme měli do 9:30 opustit pokoj. Teď už jedeme taxíkem k aréně. Calin si u arény vyzvedl auto a odvezl mě domů. "Počkej dáš mi telefonní číslo?" Zeptal se mě když jsem už vystupovala z auta. "Dobře" řekla jsem mu trošku zaraženě že chtěl moje číslo a sedla jsem si zpět do auta. Když jsem mu to číslo dala a vystupovala jsem z auta tak jsem řekla s úsměvem "Až dojedeš domů tak mi napiš." "Dobře" odpověděl mi a úsměv mi oplatil. "Tak čau" řekla jsem mu a stále se usmívala. "Čau" odpověděl a odjel pryč.
Když jsem přišla domů tak mezi dveřmi stála Mamka. "Můžeš mi říct kde jsi byla? A co jsi dělala? A s kým jsi byla?" Zeptala se mě mamka. "Mami neboj byla jsem v pohodě a byla jsem v bezpečí." Řekla jsem ji a začala jsem odcházet směrem do koupelny. "No a teď si myslíš co? Nikam nejdeš! Řekneš mi kde jsi byla!" Řekla a táhla mě směrem ke stolu. (Jinak mamka věděla že jsem šla na Calina.) "Počkej já si dojdi vyčistit zuby a pak ti to řeknu." Odpověděla jsem ji a šla do té koupelny. "Dobře" řekla už v klidu. Když jsem přišla zpátky tak jsem si sedla a začala jsem ji vysvětlovat. "No když jsme byly na té autogramiádě tak když jsem byla na řadě tak jsem si tam s Calinem povídala asi 5 minut a pak jsem mu dala to tričko co jsem mu vyrobila, určitě víš. No a že jo Laura byla přede mnou a když jsem na za ni přišla a ona mi vyčetla že jsem se bavila s Calinem déle než ona nebo co a odešla a ani mi nebrala telefon ani neodpovídala na zprávy. Tak jsem to ignorovala a Calin mě pak začal sledovat na Instagramu chápeš to prostě!?! A pak mi napsal a pak mi mával během toho koncertu chápeš to?! A Laura mi pak napsala že jde domů a že u ní spát nebudu tak jsem ji odepisovala a trochu jsme se pohádali a po koncertu jsem čekala na bus abych jela domů. A on za mnou přišel a já se ho lekla tak jsem mu dala pěstí a pak jsem se mu omlouvala a on mi nabídl ze mě tágem hodí domů a nebo že pojedu s ním na hotel a on mi zaplatí pokoj a nebo že budu s nim v pokoji a on bude spát na zemi tak jsem jela s nim. On mi půjčil pyžamo a pak jsme šli spát. A ráno jsme je-li tágem k aréně on si vyzvedl auto a hodil mě domů a já mu dala číslo. To je vše." Řekla jsem a mamka se na mě pohoršeně podívala. "A nechtěl po tobě něco?" Zeptala se starostlivě. "Ne nechtěl mami! Neboj se!" Řekla jsem ji a protočila jsem oči. "A pila jsi?" Zeptala se mě agresivněji. "Nooo trochu.." odpověděla jsem ji "Máš zaracha!" Řekla a odešla do obýváku. "Ale mami však jsem skoro dospělá! Proč mám mít zaracha?" Zeptala jsem se jí. "Nebudu se s tebou o tom bavit!" Vykřikla na mě z obýváku.
Tak jsem šla do pokoje a chtěla jsem jit do sprych alee... on mi napsal!
C: čaus tak jsem dorazil domů.
T: To je dobře!
C: To je!
T: To jo 😂
C: hele nechceš se někdy sejít? Mohly by jsme ven nebo na rande jestli by jsi chtěla?
T: Jo to by bylo fakt fajn!🫶🏼
C: Tak se pak domluvíme! 🫶 Tak zatím čau.
T: Čau
Chápete to on mě pozval na rande!! To je mega husté!!! Tak jsem si šla dát sprchu a pak si šla najít fit na doma.
Ten fit:⬇️Šla jsem si udělat skin care a pak bylo už 16:55 tak jsem šla napsat Lauře jestli je OK.
T: Lauro jsi v pohodě?
L: Co tě to zajímá?
T: Tak jsme kámošky asi tak se ptám.
L: Nestarej se!
T: Tak v pohodě ne nebuď agresivní.
A pak už mi neodepsala. Tak jsem to ignorovala a koukala jsem na Instagram.
L: Ahoj prosím sejdeme se?
T: Čau můžeme. Ale co tak najednou?
L: No potřebuji se svěřit.
T: Aha. Ok. Přijď.
L: Ok. Jdu.
Napsala mi asi o 30 minut později. To se divím že mi napsala. No tak to jsem zvědavá co mi napíše.
L: Už jsem před domem
T: Ok jdu otevřít.
"Čau tak co mi chceš říct?" Zeptala jsem se ji "No chci si s tebou promluvit o tom koncertě." Odpověděla mi. "Tak se zuj a pojď ke mě do pokoje." Řekla jsem ji s ona se zula a šli jsme ke mě do pokoje. "No tak povídej" řekla jsem a usmála jsem se na ni. "Noo tak kde bych začala.." řekla a začala se koukat do země "Jak jsem na tebe byla hnusná na tom koncertě, tak to nebylo kvůli tomu že bych žárlila na to že dlouho mluvíš s Calinem, ale protože jsi mluvila s nim a ne se mnou." "Počkej asi nechápu!" Odpověděla jsem ji "Jsem lesba!" Vykřikla na mě a začali ji slzy téct po tváři. "Počkej co?!" Zeptala jsem se ji znovu nechápavě. "Co tak jsi slyšela ne?!" Řekla a začala brečet. "Tak to je super ne?!" Řekla jsem celkem nadšeně protože bych měla alespoň 1 kamarádku lesbu. "Ne to není! Chci domů pojď mě pustit!" Řekla, zvedla se a odcházela a u toho brečela. Já z toho byla trochu v šoku ale i zároveň šťastná ale radši jsem na to přestala myslet a šla si do pokoje pustit písničky od Calina. Už bylo asi 22:57 a já už byla unavená tak jsem ty písničky ztlumila a šla jsem se snažit usnout. Asi po 20 minutách jsem usnula s myšlenkou že půjdu na rande s Calinem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ahojky, snad se vám příběh líbí. Omlouvám se že teď moc nevychází videa, nemám moc času psát. Myslím si že se to už trochu rozjíždí. Tohle je trochu delší díl. Omlouvám se za chyby.
😍 Mějte se!<3
😍 Čauky<3