Felix'in diğer boyuta geçiş yapması için Hyunjin'in uyuduğu bir zamanı kullanması gerekiyordu ama bekleyemiyordu. Niye böyle olduğunu bir an önce öğrenmek istiyordu.
"Hyunjin."
"Ne oldu?"
"Bunu sana söylemem de sen uyanıkken yapmam da kesinlikle başımı derde sokacak ama diğer boyuta acilen gitmem lazım. Normalde sadece sen uyurken boyut değiştirebilirim ama gerçekten acil ve benim şu an gitmem gerekiyor. Senden tek istediğim ben gelene kadar başını derde sokmaman."
Hyunjin başını salladı.
"Evde başıma ne gelebilir ki?"
"Sen yine de dikkatli ol tamam mı? Yarım saat bile sürmez gelirim."
"Peki. Ben odama geçeyim. Sanırım bunu yaparken seni görmemem daha uygun olur."
Felix güldü.
"Kesinlikle."
Hyunjin kalktı ve odadan çıktı. Felix kapıyı kapattıktan sonra gözlerini kapatıp portalı açtı.
İçeriye girdiği an ortam değişti ve kendini tekrar evinde buldu. Bu sefer efendi onu karşılamaya gelmemişti.
Efendinin sarayına doğru yürümeye başladı.
Sokak her zamanki gibi tenha ve boştu. Kendisi dışında kimse yoktu.
Biraz sonra sarayın önünde durdu. Kapının önünde iki muhafız vardı.
"Efendiyle görüşmem lazım."
"Her önümüze geleni alamıyoruz buraya kardeşim. Uza."
İçeriden bir ses yankılandı.
"Onu içeri alın."
Felix iki muhafıza sırıttı ve içeriye girdi.
İşte efendi karşısındaydı.
Saygıyla eğildi efendinin önünde.
"Geliş sebebin nedir çocuk?"
"Efendim kanatlarımı kullanamıyorum."
"Artık kanatların yok çünkü."
Felix şok içinde başını kaldırdı.
"Ama neden?"
"İnsanlaşıyorsun oğlum. Hissetmek insanlara özgüdür. Sen hissettin. Hem de kalbinin en derininde. Bu seni insanlaştırmaya başladı. Eğer hissetmeye devam edersen yakında tamamen insan olacaksın."
Felix bir yandan Hyunjin'i bir yandan da buradaki sevdiklerini düşündü.
"Peki buradakiler? Onları bir daha göremeyecek miyim?"
"Aileni zaten kaybettin. Bir kaç gereksiz arkadaş kaybı senin için sorun olmaz gibi."
Felix'in gözleri doldu. En yakınlarını burada bırakıp Hyunjin'i sevmeye devam mı etmeliydi yoksa burayla bağını koparmayıp Hyunjin'e olan hislerine son mu vermeliydi?
"Peki. Benim gitmem lazım."
Felix arkasına bile bakmadan koşar adım saraydan çıktı. Chan ile görüşmeliydi. O ona en iyi tavsiyeyi verecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek | HYUNLIX
FanfictionHyunjin kelebek koleksiyonu yapmayı seven normal birisiydi. Felix ise onu korumak için görevlendirilmiş koruyucu meleği. Bir gün Hyunjin bahçesinde çok güzel bir kelebek bulur. Hayatında daha önce hiç bu kadar eşsiz ve güzel bir kelebek görmemiştir...