...
"Alfa.."
Hyunjin yanından gelen minik mırıldanmalarla gözlerini açtı. Kafasını yanına çevirdiğinde eşinin yatak başlığına yaslanmış bir şekilde oturduğunu gördü. Dişlerini sıktığı kasılan çenesinden belliydi. Saniye kaybetmeden kalkıp Felix'in çenesini tuttu.
"Bebeğim sıkma dişlerini."
"Çok ağrıyor ama."
Felix'in ağlamaklı sesiyle dudakları titremeye başladı. Bir elini omegasının karnına atıp okşamaya başladı. Felix'i yatağın başlığından ayırıp arkasına geçti. Eşinin sırtını kendi göğsüne yaslayıp iki elini de yavrularının olduğu şişkin karna koydu. Yavaş yavaş okşarken kafasını Felix'in boynuna gömdü.
"Çok mu hareketli yine?"
"Uyumama izin vermiyor.. Ne zaman uykuya dalmak üzere olsam tekmeliyor..."
Hyunjin anlayışla gülümseyip eşinin boynunu öpücükleriyle doldurdu. Felix hem karnında ki ellerin etkisiyle hem de boynunda ki öpücüklerin mayıştırıcı etkisiyle uykuya dalmak üzereydi. Bunların üzerine Hyunjin bir de kokusunu etrafına yaymaya başladığında gözlerini kapanmıştı.
Hyunjin'in de gözleri kapanmak üzere olmasına rağmen hala Felix'in karnını okşayarak onun rahatlamasını sağlıyordu. Son aylarda oldukları için minik bebekleri fazla hareketliydi, hatta doktorun söylediğine göre dünyaya gelmek için ekstra güç kullanıyordu.
Çok acı çekmesine rağmen Felix bebeğinin erken doğmasını istemiyordu. Her şeyin daha sağlıklı olduğu şekilde dünyaya gelmesini istiyordu. Bu yüzden çoğu zaman ağrılarını söylemezdi bile. Eşi ve arkadaşlarını endişelenip hastaneye götürür diye korkuyordu. Beklemediği bir anda doktor doğuma alıyoruz derse bunu kabul etmeyeceği için hiç doktora gitmiyordu. Sadece aylık olan kontrollerine gidiyordu, gerçi onlarda iki haftada bire düşmüştü.
Doğum yaklaştıkça doktorları sürekli kontrol istiyordu ancak Felix bundan kaçıyordu. Hyunjin eşinin rahatsız olduğunu anladığı için iki haftada bire ikna etmişti doktoru. Güzel omegasının hastane ortamından hoşlanmadığını bildiği için böyle yaptığını düşünüyordu.
Felix sonunda uyuyup bedenini kasmayı bıraktığında Hyunjin'in gözleri açıldı. Okşamayı bırakmadan Felix'in yüzüne baktı. Hamilelikten ötürü yanakları tombul tombuldu. Normalde ısırırdı ama bu sefer uyanma riski olduğundan narince öptü. Felix'e dokunuşları her zaman nazikti, kopmasından korktuğu bir çiçeğe dokunurmuş gibi dokunuyorsun.
"Benim güzel eşim."
Yanağına bir öpücük.
"Minik sevgilim."
Çenesine bir öpücük.
"Her şeyim."
Boynuna bir öpücük.
"Sana çok aşığım."
Açık omzuna da bir öpücük bıraktıktan sonra yatağın başlığına yaslandı. Felix'i kolları arasından çıkarmadan daha rahat bir pozisyona getirip gözlerini kapattı.
Bir saat sonra Felix'in can yakıcı bir ağrıyla uyanacağından habersiz tatlı bir uykuya dalmışlardı.
...
TATLI VE MİNİŞ Bİ ÇİFT GETİRDİM SİZE???
chanin beklerken hyunlix atmam şoku
ficin tüm bölümleri hazır ama sürekli atmayacağım tabi ki
-yeis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alora | hyunlix
FanfictionHwang Hyunjin, hamile eşinin zorlu sürecinde her zaman yanındaydı. ☆ alora; hayalim