alora | üç

1.9K 239 59
                                    

...

"Ya amcasının bir tanesi ne zaman gelecek? Ben heyecandan deliriyorum."

Felix karnına koyduğu tabakta ki siyah üzümleri yerken Jisung'un söylediği şeye sırıttı. Dün gece uyuyamasa da şu an çok enerjikti. Hyunjin'in dediği gibi bebekleri o saatten sonra sakin durmuştu. Sabah hyunjin normal kalkma saatinden yarım saat önce kalkıp Felix'e yine masaj yapmıştı. Uyurken bile narince karnına masaj yapmış, daha sonra hazırlanarak işe gitmişti. Bu sırada Jisung'u da çağırmış, eşinin yanında kalmasını istemişti.

"Erken gelmesini istemiyorum hyungie. O yüzden daha bir buçuk haftası falan var. Eğer ani bir kararla gelmezse bir buçuk hafta sonra doğacak."

"Erken doğmasını istemiyorum ama türünü çok merak ediyorum. Seni bu kadar zorluyorsa baskın bir türdür kesinlikle."

"Hyung ben Hyunjin'in kıskançlıklarıyla başa çıkamıyorum, ondan bir tane daha olursa evden çıkabileceğimi sanmıyorum ben. Omega veya beta olmasını istiyorum."

"Vita?"

"Vita çok zor değil mi hyung? Yüz yılı aşkındır vita doğmadı. Ayrıca vita olursa ben Hyunjin'i evden gönderemem. Kızım da kızım diye etrafta gezinir."

"Of! Bir de kız olması vardı değil mi?! Bir an önce doğabilir mi artık yanaklarını ısırmam lazım!"

"Bence o seninkileri sömürecek."

Kıkırtılarıyla ev dolarken Felix uykusunun gelmesiyle odasına çekilmişti, Jisung ise salondan ayrılmayıp film izleyerek keyfine bakmıştı.

✨️

"Hyunnie! Pizza istiyor canım!"

Hyunjin göğsünde minik minik hareketlenmeler hissediyordu ama rüya gördüğünü düşündüğü için uyanmıyordu. En sonunda kolunun ısırılmasıyla sıçrayarak uyanmıştı.

Kendisine masum masum, parıldayarak bakan göz bebeklerini gördüğünde uykusu tamamen açılmıştı.

"Ağrıyor mu bebeğim?"

"Hayır. Pizza istiyorum ben."

Ellerini karnında gezdirip alt dudağını ısırmıştı. Suçlu bir çocukmuş gibi bakan göz bebekleri onu daha da tatlı gösterirken Hyunjin saate baktı. 04.35'i gördüğünde kaşları kalktı.

"Bu saatte mi meleğim?"

Felix kaşlarını çattığı anda dediğinden pişman olmuştu ancak çok geçti.

"Kusura bakmayın Hyunjin bey! Neyi ne zaman canımın isteyeceğini ben seçemiyorum!"

Omegasının tatlılığını kaldıramıyordu daha fazla. Hızlıca kalkıp Felix'in yanaklarını kavrayıp alnını öptü. Daha sonra bir elini aşağı indirerek boşta kalan tombul yanağı dişleri. Felix tiz bir çığlık atarak kaçmaya çalışınca ellerinin ikisi de otomatikman belini sarmıştı.

"Yavaş hareket et bebeğim."

"Bırak beni! Cani adam!"

Hyunjin kıkırdayıp tekrar ısırdı eşini. Felix yumuşamaya başladığında tekrar gözünün önüne pizzanın gelmesiyle dudaklarını yaladı. Hyunjin bunu gördüğü için gülmüştü.

"Benim bebeklerimin canı çok mu pizza çekmiş?"

"Evet Hyunnie! Lütfen! Pizza istiyoruz biz!"

Felix hevesli hevesli söylerken Hyunjin boynuna eğilip mührünü ısırdı. Felix acı hissetmediği için tepki vermemişti gülümsemekten başka.

"Bu saatte açık bir yer bulabileceğimi sanmıyorum ama kendi ellerimle bebeklerime pizza yapabilirim."

Felix geriye çekilip heyecanla ellerini çırptığında ellerini tutup dudaklarına götürdü.

"Minik patilerini yerim senin."

"Hadi aşkım bize pizza yap!"

Hyunjin eşinden ayrılıp mutfağa inerken hala ayılmaya çalışıyordu. Gözlerini ovuştururken bir yandan kafasını dik tutmaya çalışıyordu.

✨️

İki saat süren pizza yapma sürecinden sonra mutfağın camından dışarı baktı. Evleri yüksek bir bölgede olduğu için gökyüzü daha güzel görünüyordu. Doğan güneşi bir süre izledikten sonra fırından gelen sesle arkasını döndü. Pizzayı fırından çıkartıp ortada ki mermer tezgaha bıraktı.

Ellerinde ki eldivenleri çıkarttığı gibi odalarına giderken hala uyanık kalmaya çalışıyordu. Trabzanlara tutunarak yukarı çıkarken bir yandan da esnediği için ağzını kapatıyordu.

Sonunda odalarına girdiğinde Felix'in oyuncak ayısına sarılıp uyuduğunu gördü. Bu görüntü onu mutlu ederken az önce fırından çıkardığı pizzayı unutup kendini onun yanına attı.

Felix onun yatağa yatmasıyla hareketlilikten dolayı uyanmıştı. Alfasını görünce oyuncak ayıyı arkasına koyup Hyunjin'in göğsüne yattı olabildiğince.

"İyi uykular minik kurt."

Felix tekrar uykuya dalarken Hyunjin burnunu mis kokulu saçlara dayayıp gözlerini kapatmıştı.

...

crossbreed felix enayiliği ve alora hyunjin enayiliği kapışır net

bu arada evleri böyle ama tenis sahası yok, orayı yemyeşil bahçe olarak düşünün

bu arada evleri böyle ama tenis sahası yok, orayı yemyeşil bahçe olarak düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

alora | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin