...
"Hyunjin! Hyunjin uyan!"
Hyunjin sıçrayarak kalktığında iç çekiş seslerini duydu. Bakışları direkt olarak eşine kaydığında ayakta olduğunu gördü. Karnını tutarak ağladığını gördüğünde hızla kalktı. Eşini sardığında Felix'in ağlayışları daha da yükseldi.
"Bebeğim ne oldu?"
"Çok acıyor!"
Hıçkıra hıçkıra söylediği cümle Hyunjin'in canını yakarken Felix'in önünde eğildi. Karnının iki tarafından tutup tam ortasına büyük bir öpücük kondurdu.
"Bebeğim, neden anneni yoruyorsun? Kollarımıza gelmeyi çok istiyorsun biliyorum ama henüz erken."
Felix burnunu çekip göz yaşları eşliğinde gülümsedi. Hyunjin onun iç çekişlerini duydukça kötü oluyordu ama elinden sadece bir kaç saatliğine acısını almak geliyordu. Acısını aldıktan iki saat sonra Felix yine ağrıyla ağlayarak uyanıyordu.
"Artık uyuyalım, hm? Sen de biraz uyumalısın ki annen de uyusun..."
"Kötü bir anne miyim ben? O yüzden mi erken gelmek istiyor?"
Hyunjin eğildiği yerden kalkıp eşini yan bir şekilde kucağına aldı. Yatağa yatırdıktan sonra baş ucunda duran krem kutusunu eline aldı. Felix'in ince geceliğini karnını açıkta bırakacak kadar kaldırdı. Krem sürmeden hayranı olduğu karnına tekrar bir öpücük bıraktı. Kremi sürmeye başladıktan sonra eşine doğru eğilip dudaklarını birleştirdi. Felix'in elleri direkt olarak Hyunjin'in yanaklarına çıktığında öpüşü sertleşti.
Hyunjin eşini doya doya öperken elinin altında hissettiği hareketlilikle ayrıldı.
"Sen kötü bir anne değilsin meleğim. Baksana, seni benden kıskanıyor. Bence erken gelmek istemesinin sebebi tamamen sana kavuşmak istemesi."
Felix'in morali yavaş yavaş düzelirken alt dudağını sarkıttı. Hyunjin eşinin karnına masan yaptıkça mayıştığını gözleriyle görürken sırıtıyordu. Ağrısının azalıp kendini onun ellerine bırakmasını seviyordu.
"Bir saat sonra tekrar uyandıracak beni değil mi?"
"Bence bugün kendini çok yordu, o yüzden uyumuştur meleğim. Annesine ve babasına uyku fırsatı sunmuşken uyuyalım biz de, tamam mı?"
Felix bebek gibi kafa salladığında gözlerini kapattı. Hyunjin de onun yanına yatıp bir eliyle masaj yapmaya devam etti.
Minik el hareketleri yorgunluktan uyuya kalana kadar devam etmişti.
...
hyunjinin enayilik size bi yerden tanıdık geldi mi 😽
-yeis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alora | hyunlix
FanfictionHwang Hyunjin, hamile eşinin zorlu sürecinde her zaman yanındaydı. ☆ alora; hayalim