alora | dört

1.7K 231 91
                                    

...

"Hyunjin pastamın üstünde ki kelebeklere bak çok güzeller!"

Felix sevinçli bir şekilde pastasını gösterirken Hyunjin cidden pastayı inceliyordu. Üstünde ki kelebekler yenilebilir mi değil mi onu çözmeye çalışıyordu.

✨️

✨️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✨️

"Güzelim bu kelebekler yeniliyor mu? Yenilmiyorsa neden koymuşlar? Yani yemeğe yenilmeyecek bir şey konmazdı?"

"Aşkım onlar da yeniliyor. Yenilebilir olsun diye fairyart kafeden söyledim o yüzden. Çok güzel tatlıları!"

Hyunjin duyduğu kafe ismiyle rahatlayarak geri çekildi. Her tatlısını aldıkları kafe olduğu için güvenilir geliyordu orası.

"O zaman sana afiyet olsun minik peri."

Felix duda büzerek eşinin gözlerinin içine baktı.

"Gidiyor musun gerçekten?"

"Bebeğim şirkete gitmem gerekiyor. Biliyorsun ortaklık anlaşmaları sürüyor hala."

"İstemiyorum gitmeni!"

Yerinde bir kaç kez tepinip gözlerinin dolmasını sağladı kendini sıkarak. Hyunjin onun numarasına hemen kanarak sarıldığında dudaklarının sağ tarafını kaldırarak güldü.

"Bir yerin mi ağrıyor bebeğim?"

"Hayır... Bugün kızımızın kontrolü var, son kontrolü olduğu için sende gel istiyorum."

"Tamam bebeğim gelirim. Yeter ki ağlama sen."

Felix sinsice sırıtırken hızlıca ayrılıp eşine baktı. Pastasına yönelip üstünde ki minik kelebeklerden birini aldı. Daha sonra eşinin ağzına değdirdi. Hyunjin dudaklarını açtığında ağzına giren kelebekle yüzünü buruşturdu. Herhangi bir tatlı yemeyi sevmiyordu ama eşi istediği için sesi çıkmıyordu.

✨️

"Hyung kızım nasıl? Bir sorun yok değil mi?"

"Aslında size bir haberim var.."

Hyunjin gerilmeye başladığında yanında ki Jeongin onun omzunu sıktı.

"Bir sorun yoktur Hyunjin, sakin ol. Eşinde, bebeğinde iyi."

"Öncelikle kızın gayet iyi Lixie, zaten haftaya seni doğuma alabiliriz. Bu erken de olabilir, bilemiyorum. Gelelim asıl habere."

Minho elinde ki eldivenleri çıkarıp çöpe attıktan sonra arkadaşına döndü. Daha sonra yerinden kalkarak Jeongin'in yanına gitti. Jeongin'in saçlarını öptükten sonra gittikçe gerilen çifte baktı gülerek.

"Bebeğiniz değil, bebekleriniz iyi."

Felix duyduğuna inanmadığı için yerinden kalkmaya çalışmıştı. Hyunjin onu dikkatle kaldırdıktan sonra arkadaşına döndü.

"Minho ne diyorsun sen? Saçmalama tanrı aşkına?! İki bebek olsa bunu daha önce görebilirdin heralde? Bir hafta sonra doğuma girecek-"

"Bende başta şaşırdım ama öyle Hyunjin. Felix'in çektiği ağrıları hiç bir şekilde çözemiyordum ben, bunun için başka hastanelerden de doktor arkadaşlarımı devreye sokmuştum ama anlamamıştık. Meğerse sebebi kardeşinin arkasına saklanan oğlunuzmuş."

"Bir-bir erkek bir de kız mı? Hyung sen-"

"Ciddiyim Felix. Bir kızınız bir de oğlunuz olacak. Ve bir haber daha, oğlunuz büyük ihtimalle baskın bir tür olacak. Çektiğin ağrılar, mide bulanmaları oğlunuzdan kaynaklı muhtemelen çünkü kızınız bir vita."

Hyunjin gözlerini kırpıştırıp Minho'ya daha dikkatli baktı. Şaka yapar gibi durmuyordu.

"Vita? Yüzyıldır doğduğu görülmemiş olan vita? Minho ciddi misin sen?"

"Lan ciddiyim! İnanır artık bana, doktor olan benim."

Jeongin nişanlısının serzenişine gülüp çenesini öptü.

"Kızınızın vita olduğunu anlamak için doğmasına gerek yok. Kalp ritimlerinden bile anlaşılacak bir şey bu. Başın büyük dertte Hwang, oğlun bir baskın türken kızın nadir bir tür. Geçmiş olsun."

...

fairyart 🥺🫠

neeee jeongho mu neee ilk shipim miiii

neeee jeongho mu neee ilk shipim miiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

alora | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin