alora | altı

1.5K 218 20
                                    

...

"Karnım ağrıyor benim."

Hyunjin önünde ki kağıdı okumayı bırakıp eşine baktı. Alt dudağını bükmüş, eli karnında bir şekilde mızmızlanıyordu. Başında dikilen omegayı önünden çekip eşine ilerledi. Koltuğa oturmak yerine önünde çöküp karnını öptü..

"Benim bebeklerim anneyi biraz üzüyor mu?"

"Hayır! Üzmüyorlar beni!"

Telaşla cevapladığında Hyunjin gülerek eşinin ellerini öptü.

"Karnım ağrıyor dedin meleğim?"

"Ağrıyor zaten..." Ağzının içinde mırıldanıp onları izleyen omegaya döndü bakışları. Kendini kasıp gözlerinin dolmasını sağladı. Hyunjin telaşla onun yüzünü kavrarken Felix yalandan burnunu çekti.

Hyunjin eşinin duygusal boşluklarına alıştığı için hızla odada ki omegayı çıkarmış, Felix'i kucağına almıştı.

"Ne oldu meleğim? Çok mu ağrıyor karnın?"

Felix gözlerini bir kaç kez kırpıştırıp göz yaşlarını geri gönderdi.

"Ağrımıyor ki karnım... Sadece, bilmiyorum iç güdüyle oldu. İstemedim o omegayı yanında."

Hyunjin'in aklına Minho'nun sözleri dolarken gülümsedi. 'Hiç beklemediğin bir anda normalde yapmayacağı şeyleri yapabilir Felix. Ona kızma, muhtemelen karnında ki kurtlar annesini baskılıyordur' demişti iki gün önce ki kontrolde.

"Anladım benim güzel bebeğim. Yemek yiyelim mi? Aç mı benim yavru kurtlarım?"

Felix hızla kafasını sallarken karnına giren sancıyla yüzü buruştu. Elleri istemsizce karnını sararken Hyunjin'in kaşları çatıldı.

"Sanırım bu bebekler beni sevmiyor."

Hyunjin gözleri gerçekten dolan eşine karşı merhametle gülümsedi. Felix'in saçlarını sevip alnına küçük bir öpücük bıraktı.

"O masıl söz öyle? Onların bu hayatta en çok sevdiği kişi sen olacaksın."

"Kızımıza iyi bir anne olabilir miyim diye düşünüyordum aylardır. Şimdi iki tane olduklarını öğrendim. Ya iyi bir anne olamazsam?"

"Dünyanın en güzel annesi sen olacaksın meleğim, tamam mı? Başlarda ikimizde zorlanabiliriz ama bu bizim kötü ebeveyn olduğumuz ya da olacağımız anlamına gelmez. Nasıl en ufak zorlukta birbirimize tutunduysak yine aynısını yapacağız."

Burnunu çekip Hyunjin'in omzuna koydu kafasını. "Bilmiyorum.. Adelaide'in vita olacağını söylüyorlar ve bizim vitalar hakkında hiç bir fikrimiz yok. Raden baskın olacakmış, hangisine yeteceğiz?"

Hyunjin'in eli eşinin yanağına gitti, ufak hareketlerle okşadı karnını.

"İkisine de yeteceğimizi gayet iyi biliyorsun bebeğim. Şu an sadece korkudan böyle düşünüyorsun. Ne olursa olsun yanında olacağım, hiç bir zaman tek kalmayacaksın."

Felix kedi gibi omzuna sürtündüğünde güldü Hyunjin. Felix karnında hissettiği şiddetli ağrıyla tekrar kıvranıp inleyerek ağlamaya devam etti.

"Çok acıyor."

"Bebeğim bu böyle olmaz, hastaneye gitmemiz gerekiyor."

Felix acıya dayanamadığından hızlıca kafasını salladı. Hyunjin onu dikkatlice koltuğa bırakıp daha rahat edeceği bir pozisyonda kucağına aldı. Felix kafasını eşinin boynuna gömdüğünde Hyunjin feromonlarını yaymaya başlamıştı çoktan.

En azından hastaneye gidene kadar kokusuyla rahatlatmak istiyordu güzel eşini.

...

öptüm aniden seviyorum ben sahiden

şaka adam 😅

şaka adam 😅

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
alora | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin