...
"Hyunjin biraz sakin olur musun artık? Saatlerdir odayı düzenliyorsun."
Felix bıkkınlıkla eşine seslenirken Hyunjin elinde ki ayıcığı bıraktı. Eşinin oturduğu sandalyeye ilerleyip üzerine eğildi. Önce karnını daha sonra eşinin dudaklarını öptü.
"Bebeğim, bir bebek için ayarladığımız odayı değiştirmemiz gerekiyor biliyorsun. Kızımızın her şeyi hazır ama oğlumuzun hiç bir şeyi hazır değil. Sipariş ettiğimiz çoğu şey doğumdan sonra gelebilir. Onlara yer ayırıyorum."
"Sevgilim bende çok heyecanlıyım ama daha doğuma bir hafta var. Sipariş ettiğimiz şeyler gelene kadar idarelik bir şeyler alabiliriz ona. Ayrıca gecenin bir köründe oğlumuzun beşiğini getirttin."
"Umrumda değil biliyor musun? Eşim ve bebeklerim için her şeyi yapacak gücüm var benim."
Felix kıkırdayınca Hyunjin iç çekerek alnını öptü. Gecenin bir saati bebek mobilyacısını kaldırıp kızlarına aldıkları beşiğinden aynısından istemişti Hyunjin. Geçen her saat onun acele etmesini sağlıyordu. Koca evde ki her köşe kızları için özel bir şekilde düzenlenmişti ama şimdi değişecekti. Yaptıkları her şeyi değiştirip iki bebeğe göre ayarlamalıymış gibi hissediyordu.
Felix en sonunda pes ederek kafa sallamış izin vermişti ama artık başı dönmeye başlamıştı. Hyunjin her şeyi kendi yapmak istiyordu çünkü. Felix'i emzirme sandalyesinden kaldırmamıştı bile. Arada mutfağa inip eşine güzel içecekler hazırlayıp tekrar bebek odasına çıkıyordu.
"Artık uyuyalım mı? Sanırım iki bebek annesi olacağımı bilmek daha çok uykumu getirdi. Son bir haftamı bol bol uyuyarak geçirmek istiyorum."
Hyunjin gülümseyip kafa salladı. "Birbirimize destek olacağız sevgilim.. Çalışıyorum diye her şeyi senin üzerine yıkamam. Ayrıca bebeklerimizin türleri çok zorlayıcı olacak bizim için."
Felix alt dudağını sarkıtıp Hyunjin'in elinden destek alarak kalktı. Koca karnına rağmen eşine sarılıp omzuna yattı.
"Adelaide gerçekten vita olursa ne yapacağız? Çevremizde ki hiç kimse vita konusunda bilgili değil. Ya bizden daha farklı bir kurdu varsa?"
"Bebeğim, gerekirse eski dönemlerde yazılan yazıları okuruz. Kızımıza en güzel şekilde anne-babalık yapacağımıza eminim. Kızımızın huylarını bir şekilde öğreniriz elbet ama Raden ne olacak? Alfa olursa iki alfayla uğraşmak zorunda kalacaksın."
"Biri eşim biri de oğlum, her türlü bakacağız."
Hyunjin onun alnını öptükten sonra yan bir şekilde kucağına alıp bebek odasından çıktı. İkisi de yorgundu ve uykuya ihtiyaçları vardı...
Uykusuz geceler başlamadan önce bol bol uyumalılardı.
...
adelaide asalet demek, raden de asilzade demekk. her güne yeni bir bilgi ✍️
ikizlerin odasıııı ✨️ görünmeyen kısımda duvarı kaplayacak şekilde dolapları var ve dolabın köşesinde de emzirme sandalyesi var sadece. bebeklerin odalarının sade olmasından yanayım 😽
-yeis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alora | hyunlix
FanfictionHwang Hyunjin, hamile eşinin zorlu sürecinde her zaman yanındaydı. ☆ alora; hayalim