4.BÖLÜM "YOK OLUŞ"

166 137 2
                                    

Multide Sera var 🥰🩵
Ben çok sevdim Sera'yı ya siz sevdiniz mi?
Yorumlarda buluşalım.🧚‍♀️💜
Oylamayı da unutmayın.💫🌸

Sevilmek iyi edermiş insanları. Ben hiç sevilmedim ki.❤️

Sahi neydi sevmek. Sevilmedigi için sevmek nedir bilmiyor insan. Nasil sevebileceğimi, birine duygularımı nasil açık edeceğimi ben bilmiyorum mesela.

Sevmek birine ölümüne bağlanmak ?

Ya da onun sana ölümüne bağlanması mi?

Her ikisi değil ise sevmek ne ve nasıl?

Bir gün biri benide sevebilcek mi?

Sevmeyi öğretecek mi?

En önemlisi Karşılıksız mi sevecek beni?

Bunları düşünürken eve varmıştım.

Dış kapıya yaklaştığımda içerden annemin telaşla bağırma sesini duydum.

Beklemeden içeri girdim. Girer girmez annemin sinirli bakışlarıyla karşılaştım.

Üstüme yürürken;

-" Nerde sürtüyordun sabah sabah. Kardeşinden haberin var mi hii soylesene kardeşin nerde?."

Duyduğum şeyle kaşlarımı çattım.
Şok içinde sordum;

-" Nasıl yani çağan evde degil mi? Ama o odasindaydi . Yani ben disari çıktığımda odasındaydı."
Kekeleyerek konuşmuştum.

Annem sinirle bagirdi;

-" Ne demek odasindaydi. Yok işte ne diye onu bırakıp dışarı çıkıyorsun. Sen nasıl bi ablasın."

Annemin söyledikleri kalbimi kırmıştı. Öyleydi ablasiydim ben onun. Nasıl bu kadar sorumsuz olabilirdim. Gözlerim doldu ve yavaşça yanaklarımdan aşağıya doğru süzüldü. Anneme ilk kez hak vermiştim. Ama o , oda onun annesiydi o nasıl bu kadar sorumsuz olabilirdi ki. Onun Sabah ki halin neydi o zaman. Ve , ve sarhoştu. O nasıl böyle umarsiz davranabilir.

Daha fazla dayanamadim sinirle ağzıma geleni söyledim. İçimde tutamazdım . Yeter artık doldu , doldu ve taştı.

-" Sen, sen nasil böyle rahat
davranabiliyrosun. Ben onun ablasıysam sen de onun annesinin. Dün gittin saatlerce gelmedin. Sabah sarhoş ve dağınık bi halde eve döndün."

Hıçkıriklarimin arasından ağzımdan çıkan her kelimeyi zehir diyer attim. Kurtarıp serbest bıraktım onları.

-"Yeter ya yeter ben de insanim dimi, ablam; ona niye bir şey demiyorsun, çağan onun da kardeşi. Oda biraz sahip ciksa, biraz ilgilense dünyası mi yıkılır.

Aa tabi sibel ablamizin keyfi bozulmasin , o yorulmasin gezsin tozsun. Sera nasilsa halleder. Salak sera oraya , aptal sera buraya. Hep ezilen ben oldum. Her şekilde suçlu ben oldum. Yapmadığım şeyler de hep ben suçlandim. Ezildim, küçük düşürüldüm, aşağılanan, ben oldum hep."

LATİBULE  "Evim Sensin"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin