Sera için bi kafeh🍷
Akın için bir kalp🖤
Ve kitap içinde bir oy💫Seviyorum sizi ....🫶
♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡
Sarılmak nasıl bir hissti. Özelikle karşı cinsle olunca . Şuan bunu düşünmek karnımda kelebeklerin uçuşmasına neden oldu. Şuan ana kadar hissettiğim en güzel hislerden ilkiydi.
Sıcak bastı birden midemde dayanılmaz bir şekilde karıncalanma başladı buna engel olmak, elimle orayı kanatana kadar kaşıyıp rahatlamak istedim. Yapmadım ama. Bu duyguyu yeni yeni keşfediyordum. Ve bu kadar çabuk geçmesine izin vermicektim.
Biraz daha bu şekilde kaldıktan sonra bu karıncalanma hissi yerini topraktan yeni yeni filizlenen bir tohum gibi sıkıştığı yerden kurtulup yeşeren nadide bir çiçeğe birakti.
Rahat bir nefes verdim.
Huzur vardi bunda.
Saf Huzur.
Mutluluk.
Sevgi tüm vücudumu sarmıştı kollarıyla birlikte.Dünya dursun dedim o an böyle kalmak , onun yanında, kollarında, göğsünde her bir hücremi sarmasını istedim.
Vücudumun tek bir köşesini onsuz bırakmak haksızlık olcakmış gibi hissediyordum.
Açlığımı onunla doyurmak boş kalan yanımı onunla doldurmak istedim.Ve istediğim oldu.
Şuan bende o, onda da ben vardım.Öyleydi ya da ben böyle hissediyordum.
Ruhlarımız iç içe girip kaynamaya başladı. Hislerimiz coşup coşup dışarı taştı.
Ondan ayrılıp gözlerine baktım. Tarif ettiğim duygu kırıntıları vardi gözlerinde.Bende bu duyguları gözlerimden bir yaş olarak serbest bıraktım. Baş parmağıyla akıp gitmesine engel oldu. İçindeki duygu ve hisseleri Parmak ucuyla tüm vücuduna geçmesini, ona sahip olmak, sanki bir hazinemişçesine sahip çıktı. Bu hareketi beni gülümsetti.
Tekrar sıkı sıkı sarılıp hiç birakmicakmış gibi kollarını belime sardı Bende ona karşılık verdim.
En son ne zaman bu kadar mutlu olmuştum. Hatırlayamıyorum.
Bende ona karşı bu kadar sevgi olduğunu yeni yeni farkediyordum. Ben bile kendimden , sevgimden emin değilken nasıl olurda ona karşı bu kadar naif , temiz fazladan sevgi hissediyorum. Bu gerçekten ben miyim? Acıların içinden doğmuş öyle de devam edeceğini düşünen kişi.
Yani ben.
Sahiden ben miydim?Önceden böyle biri olacağımı söyleselerdi oturup gülerdim dalga mı geçiyorsunuz derdim. Ben asla böyle olmam, olamam mutlu olmama engel olurlar. Sevgiye aç kalan biri nasil olurda sevgiyle dolup taşardı böyle delicesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LATİBULE "Evim Sensin"
Teen Fiction-"Sen yaralı bi kuş gibisin Sera, Seni iyileştirmeme izin ver lütfen." Dedi ve aniden beni kendine çekip sarıldı. İlk kez biri bana böyle içten ve karşılıksız sarılmıştı. Üvey anesinin işkencesine ve küçük düşürülmesine dayanamayip. İntihar eşiğin...