5. BÖLÜM " TANIŞMA"

171 141 1
                                    

Medya~~ AKIN
🍷🥂

"Bana yaptıkları için kimse özür dilemedi. Sadece tepki verme şeklim farklı olduğu icin beni suçladılar."

~SABAHATTİN ALİ ~

İnsanı ne üzer ? Diye sorsalar. Diğer insanları bilmem ama beni kendini anlatamamak , ifade edememek üzer. Çoğu kişi de de bu vardır.

Hayat benim için bazen değil; her zaman çok acımasız olmuştur.
Yaptığin her şey birer birer yüzüne vurduğu zaman anlıyorsun hayatın acımasız yüzünü. Yinede hayata tutunma sebebinin olması; hayata katlanma nedenini artırır.

İnsan kendini sevmeli. Bu kadar negatif ve olumsuzluklara karşı ayakta dik bi şekilde durmalı. Dik durmalısın ki kimsenin seni ezmesine izin vermemelisin Sırf onlara inat bu aciz dünyada hayatta kalmak için çaba sarfetmelisin.

~~~~~~♡

Odaya sızan güneşin ilk ışıkları gözlerimi kamaştırmama neden olurken. Saate bakmak için telefonu elime aldım.
Saat 6.30 gösteriyordu. Yataktan çıkıp pencereye doğru dişari baktım. Hava daha yeni yeni aydınlanmıştı. Spor yapmak için güzel bir gün düşündüğüm seyi yapmak icin harekete gectim.

Üstümü değiştirip dışarı atim kendimi. Kulaklığımi takıp müziği başlatirken bende onunla beraber aynı tenpoda koşmaya başladım.

Ayaklarımın gittiği yere doğru yavaş bir şekilde koştum.
Zihnimi bu temiz havada dinlendirmek baya iyi geldi.

Kulaklığı çıkarıp doğayla bütünleşmek istedim.
Kuslarin cıvıltısı, vapurun sesi ....
Bir yandan çok sesiz diğer yandan da çok sesli.
Kulağım bu sesiz seslere alışk degildi. Koşmayı bırakıp yürümeye başladım. Derin nefes alarak bu güzel gün için Allah'a teşekkür ettim.

Biraz dikkatli bakınca geçen geldiğim yere geldiğimi farkettim. Bir gülümseme yerleşti yüzüme. Yine denize yakın bir yer seçtim, oturmak için.

Yalniz kalınca insan düşünme fırsatı doğuyor. Bende bu fırsatı kullanmak istedim.

Aklıma dün yaşananlar geldi. Benden ne saklıyor olabilirler çağan hakkında. O benim kardeşim sonuçta benimde bilmeye hakkım var. Ama nerde geldi anlat onlara.

Benim bilmediğim ama onların bildiği bu sır ne olabilir???

Düşüncelerimden sıyrılmama neden olan yanımda hissettiğim başka birinin varlığıydı.
O iri yapısıyla hiçte haksız sayılmazdim. Sormadan etmeden neydi şimdi bu . Yanıma oturmak için kimden izin almıştı.

Sinirli bir sekilde bakışlarımı ona çevirirken oda aynı anda siyah koyu gözlerini bana çevirdi. Bir kaç saniye takili kaldı gözlerim siyah harelere.
Bu bakışlar bir yerden tanidik geldi bana.

LATİBULE  "Evim Sensin"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin