Peter Tony'i görmesi ile gözleri şok ile açıldı tabi bu Tony içinde geçerliydi. Annesinin flörtü Tony Stark!?
Peter: Bay Stark!?
Tony: çocuk?
Peter: burda ne işiniz var!?
Tony: yemeğe davet edildim. Peki senin burda ne işin var?
Peter: burası benim evim.
İşte bu Tony'i daha fazla şaşırmıştı. Pepper bir oğlum var derken bunun Peter olmasını kesinlikle beklemiyordu. Ayrıca Pepper ile evlenirse Peter'ın da babası olacaktı ve bu durumu dahada karışık hale getiriyordu.
Pepper durumu anlamış olacakki boğazını temizledi ve gülümseyerek yemek yemeyi teklif etti. Pepper ve Tony yan yana Peter ise onların karşısına oturmuştu.
Masada gözle görülür bir sessizlik varken Peter daha fazla makarna almak için yerinden kalktı ve mutfağa gitti.
Peter annesinin gitmesi ile Tony'e döndü. Annesini paylaşmak istemiyordu özelliklede bu adam ile.
Peter: annem ile ne için çıkıyorsun?
Tony karşısındaki genç çocuğa baktı. Evet her çocuk Annesini paylaşmak istemezdi ve bu normaldi. Ancak söz konusu Peter dı ve Tony Peter'ın hiç zorlanmadan onun bir yerlerini kira bileceğini biliyordu.
Ama Peter iyi bir çocuktu ve bunu yapmazdı. Değilmi?
Tony: anneni sevdiğim için
Peter gözlerini kıstı.
Tony; bana öyle bakma ciddiyim. Anneni seviyorum ve onunla evlenmeyi düşünüyorum. Bak iyi bir başlangıç yapmadığımızı biliyorum ama bana bir şans ver ve sana ne kadar iyi bir baba ola bileceğimi göstereyim.
Peter hala kısık gözler ile ona bakıyordu. Sonunda nefes verdi.
Peter: tek bir şans ve ayrıca Annemi üzersen burnunu kırarım.
Tony kafa salladı ve şimdi gençlerin ne kadar korkunç olduğunu düşündü. Pepper elindeki tabak ile geri geldi ve iki erkek omuz silkti.
Peter: nasıl tanıştınız?
Pepper: aslında Tony'nin yeni projesinin mimari bendim ve şans eseri tanıştık. Sonra bir kaç görüşme ile burdayız.
Peter: anladım.
İki yetişkin konuşurken Peter telefonuna gelen bildirime baktı. Harry den ve Okul gurubundan bir mesaj vardı. Peter telefonu masanın altına götürdü ve mesaja cevap verdi.
Harry Pottağh
Hey Pete
Yemek nasıl geçiyor?
Annenin flörtünü sevdinmi?Dostum buna inanmicaksın
Annemin flörtü Tony StarkNe?
Ciddimisin?Hiç bu kadar ciddi olmamıştım
Vay bunu beklemiyordum
Niyetinin iyi olduğuna eminmisin?Bilmiyorum
Ama annemi üzerse burnunu
KırarımWayyy
Kötü Örümcek ha?
Bu arada Okul gurubuna bakmak isteye bilirsinNeden?
Bak ve gör
Ders Gurubu
*Flash bir fotoğraf paylaştı*
Flash: şuna bakın millet
Patlak Parker ve Wilson öpüşüyorLiz: bu fotoğrafı nerden buldum?
Flash: ben çektim
Söylesene Wilson
Yeni oyuncağını ne zaman atacaksın?Wade: Flash o fotoğrafı götüne sokucam
Harley: burası bir ders gurubu Flash
Burda böyle şeyler paylaşamazsınFlash: kes sesini Keenr
Ne o Parker küçük dilinimi yuttunPeter: Flash sil şu fotoğrafı
Flash; nedenmiş o? Siz iki mide bulandırıcı gay in birbirini bulması okadar zor olmasa gerek
Liz: Flash insanların yönelimleri ile ilgili böyle konuşmaman gerek
Ned: iğrenç birisin Flash
Flash: sana soran olmadı domuz
Peter: Flash bir daha arkadaşlarım hakkında böyle konuşursan kesinlikle iyi şeyler olmaz
Flash; naparsın? Hissedemeyeceğim küçük bir yumrukmu atarsın?
Yoksa babanımı çağırırsın?
Ay doğru senin baban yoktuWade: Flash yarın o kemiklerinin her birini teker teker kırıcam
Mj: en azından senin gibi züppe kendini beğenmiş ve tek derdi kız becermek olup kendini diğer herkesten üstün sanan biri değil.
Baban seni yaparken bence sadece çocuk yapmak istemiş ama beyin yapmayı unutmuş.
Ne kadar da yazık sana acıdımHarley; bu iyiydi Mj
Mj: doğrular
Ned; şuan Flash'ın sinirden kızardığına yemin ederim
Peter: saol Mj
Mj; bir şey değil sizde bunu daha fazla saklamayın bence
Peter: neyi?
Mj; çıktığınızı
Peter: biz çıkmıyoruz
Mj: eminim öyledir
Peter derin bir nefes aldı ve arkasına yaslandı. Aptal Flash yüzünden şimdi tüm okul da dedikodusu çıkmıştı aman ne harika.
Genç çocuk can sıkıntısı ile bir nefes verdi ve tavağindakiler ile oynamaya başladı. Tony Peter'ın bir anda değişen ruh halini fark etti ama sesini çıkarmadı elbet kokusu çıkardı.
♤
Hey!
Evet biliyorum bölüm çok uzun zaman önce geldi ama köydeyim ve burda işler yoğun.Sizce bölüm nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Spiderman ★ İrondad | Spiderson
FanfictionPekiala şunu son kez yapalım ben Peter, Peter Parker. Namı değer Örümcek Adam. ©️Tüm Haklar Yıldızların ruhlarında saklıdır. ❗️Küfür, Argo kelime vb. içerir.