6.İlk Öpücük

607 59 49
                                    

Genç çocuk telefonu kapattı ve beklemeye başladı. Avengers ile bir akşam yemeğinden sonra şimdi annesinin sözünü dinlemiş ve onun gelip kendisini almasını bekliyordu.

Hava kararmaya yüz tutmuştu ve esen rüzgar direkt olarak kahve rengi saçlı çocuğun yüzüne vuruyordu. Anlaşılan kış yavaştan yüzüne göstermeye başlamıştı.

Peter bur süre daha beklediğinde can sıkılmaya başlamıştı ve bu yüzden ellerini tişörtünün cebinden çıkarıp oynamaya başladı. Tabi bu örümcek hislerinin onu uyarması ile son bulmuştu.

Peter ona doğru atılan eldivenleri tuttu ve eldivenlerin geldiği yere bakması ile Wade'in gülümseyen yüzünü görmesi bir oldu. Sarı saçlı çocuk ondan boyca küçük çocuğa ilerledi.

Wade: ellerini soğukta bırakırsan hasta olursun Örümcek

Peter buna gülümsedi. Neden bilmiyordu ama Wade'in onu düşünmesi hoşuna gitmişti.

Peter: eldivenler için teşekkür ederim

Peter eldivenlere baktı ve Hello Kitty li olduğunu görünce daha geniş gülümsedi. Evet çoğu kişi Wade ve Peter'ın Hello Kitty sevdası ile dalga geçiyordu ama onlar bunu umursamıyordu. Hadi ama Hello Kitty mükemmel dir bir kere!

Peter parmaksız eldivenleri taktı ve ellerini açıp kapadı. Ardından Wade'e baktı.

Peter: umarım sende eldiven takıyorsundur

Wade ellerini ceketinin cebinden çıkardı ve ona parmaksız Örümcek Adam eldivenleri gösterdi. Peter bunun ile kıkırdadı.

Wade: elbette, ben bir fanatiğim

İki genç gülüşerek sohbet ederken biraz uzakta arabanın içinde onları gülümseyerek izleyen sarışın kadın fotoğraflarını çekti. Hadi ama o bile bu kadar uzaktan aralarındaki çekimi anlamıştı.

Wade saate baktı ve göreve geç kalmak istemiyorsa şimdi gitmesi gerektiğini anladı. Sarışın çocuk sevdiği çocuktan ayrılmak istemiyordu ama bunun olması gerekiyordu. Tamam belki ona küçük bir veda hediyesi vere bilirdi.

Sarı saçlı çocuk kahve rengi saçlı çocuğun nazikçe çenesinden tuttu ve gözlerinin buluşmasını sağladı. Peter Wade'in ne yapmaya çalıştığı anlamaya çalışırken dudaklarında hissetti kısa süreli baskı ile gözleri açıldı.

Wade: sonra görüşürüz Örümceğim.

Dedi ve orda uzaklaştı. Arkasında ise şuan tam anlamıyla domates olan ve yanan bir Örümcek çocuk bırakmıştı. Genç çocuk üstundeki şoku atlattığında parmakları direk olarak dudaklarına gitmişti. Elleri ile yüzünü kapadı ve sakinleşmeyi bekledi. Tanrım az önce WADE ONU ÖPMÜŞTÜ! İLK ÖPÜCÜĞÜ SEVDIĞI ÇOCUĞA GITMIŞTI!

Tamam şuan ne yapması gerektiği hakkında en ufak bir fikri yoktu. Onunla nasıl konuşacaktı? Nasıl hitap etmesi gerekiyordu? Şimdi sevgilimiydiler? Sanmıyordu. Sonuçta ikiside hiç teklifte bulunmamıştı.

Sarışın kadın ise arabayı Peter'ın önüne sürdü ve Peter'ın onu fark etmesi biraz uzun sürdü.

Pepper: Hey Peter

Kahve rengi saçlı çocuk annesine baktı ve gülümseyerek arabaya bindi. Acaba görmüşmüydü? Şuan onun bunu görmemiş olmasını diledi çünkü kendisi bile ne olduğunun farkında değilken ona nasıl anlatacağını bilmiyordu.

Peter: selam Anne

Pepper: selam bebeğim, çok bekletmedim değilmi?

Peter: oh hayır zaten bir arkadaşım ile karşılaştım

Pepper: hmm peki bu arkadaş öle hep öpüşürmüsünüz?

Peter içinden lanet okudu. Onları görmüştü! Ve şimdi annesine nasıl bir açıklama yapması gerektiğini bilmiyordu.

Peter: oh umm o Wade

Pepper: ve?

Peter: ve si bu kadar

Pepper: Peter erkek arkadaşın olduğunu bana söyleye bilirsin

Peter: ne? Hayır o benim erkek arkadaşım değil! Yani tamam ondan hoşlanıyorum ve demin beni öptü ama biz çıkmıyoruz

Pepper: aşk durumu biraz karışık ha?

Peter: evet öyle

Pepper: bence sevgili olmanız fazla uzun sürmez, hey neden onu haftaya Cumartesi bizim eve akşam yemeğine çağırmıyorsun?

Peter: ne!?

Peter şaşkınlıkla annesine baktı. Tamam böyle bir şeyi beklemiyordu.

Peter: ama şey ben, onunla şuan nasıl konuşmam gerektiğini bile bilmiyorum. Yani o beni öptü evet ama offfff!

Peter derin bir nefes aldı ve elleri ile yüzünu sıvazladı. Herşey zaten karmaşıktı şimdi daha fazla karmaşık olmuştu. Wade ondan hoşlanıyormuydu? Sanmıyordu bu olsa anlardı ve hem Wade çapkın biriydi ve bir sürü kişi ile öpüşmüştü.

O zaman onun için tek gecelik gibimiydi? Genç çocuk aklındaki sorular ile savaşırken annesi ise onu izliyordu. Sarışın kadın oğlunun elini tuttu ve bu Peter'ın bakışlarının annesine dönmesini sağladı.

Pepper: bak Peter kafan karışık biliyorum ama biraz rahat ol, eminim herşey yakında yoluna koyulucaktır.

Genç çocuk annesine gülümsedi. Pepper arabayı çalıştırdı ve doğruca eve doğru sürmeye başladı. Peter kafasını cama yasladı ve dışarıyı izlemeye başladı. Üstüne bir yorgunluk çökmüştü.

Pepper: Ve Peter

Kahve rengi saçlı çocuk annesine baktı.

Pepper: bir süredir bir adamla görüşüyorum ve yarın bize yemeğe gelicek.

Peter: erkek arkadaş?

Pepper: yani birbirimizi üniversiteden beri tanıyoruz

Peter somurttu. Annesini paylaşmak istemiyordu. Ama annesi mutlu olacaksa paylaşması gerekiyordu değilmi? Yinede o adam kötü biri çıkarsa veya annesini üzmeye kalkarsa onu bir güzel pataklaya bilirdi.

(1 Gün Sonra, Akşam Yemeği)

Peter elindeki tabakları masaya koydu. Annesi etrafta kolyesini bulmak için koşuştururken Peter ise asık bir surat ile masayı hazırlıyordu.

Evet şuanda kesinlikle mızıkçı küçük bir çocuk gibi göründüğünü biliyordu ama kimin umrunda? Sonuçta Annesini paylaşmak istememesi normaldi, değilmi?

Kapı çaldığı zaman Pepper oğluna baktı.

Pepper: nasıl görünüyorum?

Peter: mükemmel

Pepper gülümsedi ve kapıya doğru ilerleyip açtı. Peter bu akşamın bir anca bitmesini istiyordu. Odaya giren annesine ve onun arkasından gelen kişiyi görünce gözleri çok ile açıldı.


Hi! Milyon yıl sonra dönmüşke

Wade: *Hello Kitty kombini ile gelir*

Peter: gidip My Melody olucam

Harry: Kurami benim!

I'm Spiderman ★ İrondad | SpidersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin