Tam olarak 12 dakikadır Ekibinin okula geleceğini öğrenmişti Peter. Hayır yani bilmiyorsanız söyleyeyim, sabah Wade'i onlara anlatmıştı ve şimdi bitmişti.
Gerçi şuan tüm dünya onun Wade ile çıktığını biliyordu. İşin kötü yani WADE DE GİZLİ KİMLİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. Evet kesinlikle sıçmış bulunuyor du. Tony'nin buna nasıl bir tepki vereceği hakkında hiç bir fikir yoktu.
Aman neyse unutun gitsin. Şuan ananas suyu içiyordu, bu konularla sonra ilgilene bilirdi. Harley ise oturmuş zırhına yeni ekleye bileceği şeyleri düşünüyordu.
"Babam izin vermez bu arada buna" dedi Peter. Mini nükleer bombayı gösterirken. Harley ona sırıttı "haberi olmicak ki" dedi ve prototipi ayarlamaya devam etti.
Peter onu umursamadı ve ananas suyunu içmeye devam etti. Etrafındaki onun fotoğrafını çekenler veya canlı yayına alanlar ise pek dikkatini çekmemişti. Ananas suyu daha önemliydi.
Taki bu huzurlu an örümcek hislerinin çınlaması ve yana kayması ile oldu. Tabi bunu unutmuş olan Karli ise az daha düşüyordu. "Nefret ediyorum bu örümcek hislerinden" dedi Karli sitemle, Peter ise güldü ve ekibine baktı.
"Burası fena değilmiş" dedi Yelena, umrunda değilmiş gibi durmaya çalışıyordu ama en heyecanlı olan oydu. "Ödevler umarım vermezler" dedi Kate, oturup ağlicaktı resmen.
Wanda ise Pietro'yu güçleri ile tutuyordu, Pietro da kızların yanına gitmeye çalışıyordu. Wade ve Ned yanlarına geldiğinde ortam sessizleşti.
"Yenilenme ve iyileşme gücü olan bir mutant vay canına" dedi Shuri, Wade'i dikkatle izlerken. "Siz birde pisipisi yi görün" dedi Wade. Aslında X-men deki Logan'ı kast ediyordu.
Ned ise şuan hepsinden süper kahramanlık ile ilgili bilgi almaya çalışıyordu. Ortamda güzel bir sohbet oluşurken. Peter'ın gözü Harry'e kaydı, Harry de doğrudan ona bakıyordu.
İkisi arasında sözsüz bir tartışma geçtiğinde Harry geri önüne döndü. Peter da geri önüne döndüğünde tüm keyfi kaçmıştı. Yıllardır arkadaş olup güvendiği kişinin ihaneti cidden canını yakıyordu.
Ananas suyunu 20 yıldır susuz kalmış gibi içerken, Pietro söze atladı "benimle yarış lider" dedi Pietro Peter'a bakarken. Peter ona anlamazca baktı "ne yarısı?" Dedi. Pietro sırıttı "yemek"
Peter keyiflice gülümsedi "bu konuda benim geçemezain Piet" dedi kendinden emin bir şekilde. Aslında ikisininde hızlı metabolizması vardı ve bu yüzden sürekli yemek yiyorlardı, ancak daha önce hiç yarışmamışlardı.
"Hah! Görelim bakalım" dedi ve telefonunu çıkarıp yaklaşık bir 200 kutu chees burger sipariş etti. "Onları. Hepsini alacak kadar parayı nereden buldun?" Dedi Chavez merakla. "Stark parası" dedi Pietro sinsi sinsi gülerek.
Karli ve Yelena bir birlerine baktıklarında ikisininde aklından aynı şey geçiyormuş gibi sırıttılar. "Evet bahisler buraya!" Dedi Yelena bağırarak "Queeksilver'mi? Yoksa Spidermanı kazanır? Bahisleri alalım!" Dedi Karli.
Bunu duyan öğrenciler bahçeye çıktı ve masanın etrafında bir çember oluştu. Karlı ve Yelena herkesten para toplarken, Peter'ın aslında şuan onları durdurması gerekiyordu. Ama oda bir çocuktu! Ve gençliğini yaşamalıydı!
Yaklaşık yarım saatin sonunda büyük bir araba yicekler teslim ettiğinde hepsinin paketlerini açıp, 100 zü Peter'ın diğer 100 zü Pietro'nun önüne olacak şekilde koydular.
İki gençte kollarını sıvadı ve birbirlerine meydan okurcasına baktı. Shuri elini havaya kaldırdı, hakem o olacaktı. Eh aralarında en tarafsız olan oydu.
"Başla!" Dedi Shuri elini indirirken. Pietro hız gücü sayesinde hızlı hızlı yerken. Peter ise ola bildiğince hızlı yiyordu, üstelik burgerleri üst üste koyup iki kat yaparak daha fazla yiye biliyordu.
Okul ikiye bölünmüşken -hatta aralarında öğretmenlerde vardı- iki tarafta tuttuğu kişiye tezahürat yapıyordu. Pietro en sonunda hızlı yemekten karnı şiştiği için biraz durması ve kola içmesi getekti.
Wanda hızlıca kolaları açıp onun önüne koyarken aynı zamanda batmış azınıda siliyordu. Peter ise hem yiyor hemde kola içiyordu, Pietro'nun yaptığı hata buydu. O sadece yemeye odaklanmıştı ve karnı şişince bir şeyler içmişti. Peter ise hem yiyor hemde içiyordu, böylece daha rahattı.
Pietro arkaya yaslandı ve istemsizce ağzını elleri arasına kapattı. Ağzından bir öğürme çıktığında yerdeki çimlerin üzerine midesindeki herşeyi boşalttı.
Bazıları biraz geri gitti ve iğrenenlerde ağzını tuttu. Peter ise sırıtarak yemeye devam etti ve yaklaşık 10 dakika sonra önü tertemizdi. Pietro ise hala kusuyordu ve Wanda onun sırtını okşuyordu.
"Veeee Peter kazandı!" Diye bağırdı Shuri. Peter'ı tutan taraftan sanki dünya kupasını kazanmış gibi sevinç çığlıkları gelirken, Pietro'yu tutanlar giden paralarına yanıyordu.
Yelena ve Karli? Onlar parayı almış kaçıyorlardı. Hadi ama, herkes bunu yapacaklarını tahmin etmiş olmaları gerekiyordu.
(Akşam)
New Avengers kuleye girdiklerinde, kapıda bekleyen Tony ve Steve'i elbette hiç biri beklemiyordu. Hepsi birbirine sıçtık bakışı atarken Tony elindeki telefondaki görüntüyü gösterdi.
Pietro ve Peter'ın bu günkü yeme yarışmasında hunharca yemek yerken çekilen bir fotoğraftı. Pietro ve Peter birbirlerine bakarken ikiside yutkundu.
"Evet umarım bir açıklamanız vardır" dedi Steve kollarını önünde bağlarken. Peter bir açıklama düşünürken gereğince gülümsedi "Pietro'nun bir şeyler içmeden yemek yemeyi midesinin kaldırmadığını öğrendik" dedi Peter.
Şuana kadar bulduğu en saçma bahaneydi. Steve burun kemerini sıktı ve derin bir nefes aldı. Ve hepsi neyin geleceğini bildiği için, yaklaşık bir buçuk saat süren nasihat dolu konuşmaya kendilerini hazırladılar.
Ve bir buçuk saat dolduğunda ise hepsi uyumamak için zor duruyordu. Evet kesinlikle bu konuşmayı tekrar dinlememek için böyle bir şeyi bir daha yapmicaklardı. -belki yapa bilirdi yani-
Steve gittiğinde ise ikinci tur olarak Tony karşılarına geçti "kim kazandı?" Diye sordu sadece. Hepsi bir birlerine baktı ve Pietro somurttu "elbette ben" dedi Peter zafer kazanmışca gülümseyerek.
"İşte benim oğlum" dedi Tony Peter'ın omzunu patpatlarken. Eh ne diye biliriz ki? Tony den mantıklı bir azar beklemek saçmalık olurdu.
»★«
Heyyyyyy!Nasılsınız gençlik?
Dedim geçen bölümlerde Peter'ın azına sıçtım, çocuğun birazcık moralini yerine getireyim.
Tabi bu kadarla kalmadım hala omun azına sıçcam :P
Bölûm nasıldı?
Bir sonraki bölüm için sınır 20 vote 45 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Spiderman ★ İrondad | Spiderson
FanfictionPekiala şunu son kez yapalım ben Peter, Peter Parker. Namı değer Örümcek Adam. ©️Tüm Haklar Yıldızların ruhlarında saklıdır. ❗️Küfür, Argo kelime vb. içerir.