12. Tanımadığımız Kişiler

392 52 116
                                    

Gwen Stacy

Merhaba Peter
Öncelikle rahatsız ediyorum ama
Yaptığımız projeyi hatırlıyormusun?

Selam Gwen
Evet hayırlıyorum
Proje ile ilgili bir hatamı çıktı?

Hayır
Sadece
Chip kullanıma geçti
Bilgesiyarıma bunun için bir program hazırlamıştım
Bir şeyler ters gider diye

Anladım
Belki bay Hidleson
Test etmek için kullanmıştır?

Ola bilir
Yinede emin olamıyorum
Hem
Yaptığımız proje mantıksız değilmi?
Bir çekirdek ve onu bağlaştırmak için bir chip
Ama onu kullanmak için
Hiç bir şey yapmadık?

Sen söyleyince şuan fark ettim
Belkide bir başka öğrenci yapmıştır?

Evet bu mümkün
Yinede chip in hareketlerini
İncelemeye devam edicem

Peki
Önemli gelişmeleri banada haber ver

Elbette
Görüşürüz Peter

Görüşürüz Gwen

»★«

Genç çocuk tarih hocasını dinlerken -anlatılan konuyla uzaktan yakından bir fikir yoktu- aynı zamanda düşüncelerine dalmıştı.

Dün akşam Gwen'in dediklerine aklı karışmıştı. O projeyi yaparken fazla yoğundu ve bunu düşünecek zamanı olmamıştı. Ama şimdi baktığında gerçektende Gwen haklıydı.

O çekirdeği ne için kullanacak tı? Belkide geliştirip bir fırimaya satardı. Eh bu olası bir durumdu. Ama kullansa, böyle büyük bir güç kaynağını telefon şarjı için kullanmaz dı herhalde.

Ayrıca aklını kurcalayan tek konu bununla sınırlı değildi. Annesi ve Tony Stark bu hafta sonu evleniyor du, yani ister istemez bir düğün telaşına girilmişti bile. Ayrıca Kendi Ekibi, onları düşünmeden edemiyordu zaten.

Fury onları kendi okuluna yazdırcağnı söylemişti, kısacası okulda da liderlik yapması gerekecekti. Çoğu okula gitmemiş, eğitimini bir şekilde almış çocuklar dı, eh Peter'ın onların derslerine yardım da etmesi gerekiyor du.

Düşüncelerinden kurtulmak istercesine kafasını iki yana salladı. Yanında oturan sevgilisine baktı. Neredeys- dur bir dakika, gözleri açıkmı uyuyordu o?

Peter onu dürttü ama bununla gözleri kapanıp başı Peter'ın omzuna düşmesi bir oldu. Eh Peter onu uyandıracak gücü kendinde bulamadı. Uyurken çok huzurlu duruyordu.

Ellerini onun kumral saçlarına daldırdı ve okşamaya başladı. Bir kaç saniye onlara bakıp sonrada önüne dönen Harry'e baktı. Galiba bir şey söylemek istiyordu ama derste olduklarından söyleyemiyordu.

Peter onunla teneffüste konuşmaya karar verirken, kendini derse vermeye çalıştı. Sözel dersleei sevmezdi ama notları iyi olması gerekirdi.

Teneffüs zili çaldığında Harry onların sırasına yaklaştı ve "çıkışta benimle parkta buluş" diyip arkasüna bakmadan öylece gitti. Peter bununla kaşlarını çattı. Nereye gidiyordu? Bunu neden soğuk bir şekilde söylemişti?

I'm Spiderman ★ İrondad | SpidersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin