Peter: uh geç kalıyorum! Defterim nerde!?
Thomas: kes sesini Parker! Yoksa seni bir güzel pataklarım!
Peter: özür dilerim...
Peter daha sessiz olmaya çalışarak Fizik defterini aramaya başladı. Saat 9'du ve evet Peter geç kalmıştı. Sabah için alarm kurmuştu ama mağlesefki berbat oda arkadaşı kapatmıştı.
Peter defterini bulduğu zaman yüzünde bir zafer gülümsemesi oluştu. Hızlıca onu çantasına koydu ve Örümcek çocuk odadan ve yurttan çıkması 10 saniyesini almıştı.
Okula doğru koşmaya başladı ama böyle yetişemiyeceğini anladığı zaman kestirme yolları kullanmaya karar verdi. Ve tabikide bu kestirme yollar çatılardı. Evet kostümsüz çatılarda dolaşmak birilerinin dikkatini çeke bilirdi ancak şuanda bu umrunda değildi, tek derdi yine geç kalmamaktı.
(Peter'ın Anlatımıyla)
Neden ben!?
Neden sürekli geç kalmak zorundayımki? Yok bu sefer kesin ceza alcam, Wade ve Harry de kurtaramaz beni. Hayır senin Örümcek güçlerin yokmu ne diye kendin kalkmıyorsunki!
Okula vardığım zaman okulun daha açık olmadığını gördüm.Peter: nası ya?
Hızlıca telefonumu çıkardım ve saattin daha 7 olduğunu gördüm...
Evet bir daha kesinlikle çalar saat kullanmicam. Şuan kendime hayret ediyorum, ben nasıl erken uyandım ya? Herneyse daha 2 saatim var ve şuan yapmak istediğim tek şey yemek.
(Yazarın Anlatımıyla)
Kahve rengi saçlı çocuk bir kafetaryaya doğru yürümeye başladı. Yürürkende bu gün yapacaklarını düşünüyordu.
1.Okula git
2.Harry ve Wade ile takıl
3.Kötü adam pataklama
4.en önemlisi! PUDİNG!Evet liste bu şekildeydi. Tabi bölünmezse. Peter tam olarak bu günkü planı buydu. Genç çocuk eliyle saçlarını karıştırdı ve tam bu sırada Örümcek hisleri devreye girdi.
Peter bir kötünün geldiğini gissetti hızlıca bir arka sokağa girdi ve kostümünü giydi. Geldiğinde Dr.Octopus'un şehri karıştırdığı gördü.
Peter: hadi be, bende diyorum bu gün neden erken kalktım.
Örümcek Adam Dr.Octopus'un olduğu yerdeki bir sokak lambasının üstüne çömeldi ve karşısındaki kötü adama baktı.
Örümcek Adam: ya Oct. Bi şey sorcam ne zorun vardıda bu kadar erken kalktın?
Octavius: nedenler bilirsin erken kalkan yol alır.
Dedi ve bir metal koluyla Örümcek Adama doğru saldırıya geçti. Peter tabikide Örümcek hisleri sayesinde bu saldırıdan kurtulmuştu. Metal kollarından birine bir ağ attı ve onun etrafında dönerek onu koza gibi sarmaya başladı.
Örümcek Adam: nedersin senden güzel kelebek olurmu?
Octavius tüm kollarını açtı ve ağlar koptu Peter bununla sendeledi.
Octavius: beni bilmem ama senin böcek gibi duvara yapışman daha iyi olur.
Örümcek Adam: ben bir eklem bacaklıyım yanlız.
Octavius bir koluyla Peter'ın ayağından yakalar ve onu sağa sola vurarak fırlatır. Peter hızlıca savrulurken bir camı kırar ve bir binanın içine düşer. Biraz sendeler ve nereye veya hiç kimseye bakmadan ayağa kalkar.
Örümcek Adam: cam için üzgünüm! Bir tane metal kaplama ahtapot yaptıda!
Ve aynı geldiği gibi koşarak kırdığı camdan atlar ve Octavius'un yanına doğru ağ atar. Tabi onu şaşkınca ve onlardan bi haber izleyen binanın içindekilerden habersizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Spiderman ★ İrondad | Spiderson
FanficPekiala şunu son kez yapalım ben Peter, Peter Parker. Namı değer Örümcek Adam. ©️Tüm Haklar Yıldızların ruhlarında saklıdır. ❗️Küfür, Argo kelime vb. içerir.