9. New Avengers

448 52 81
                                    

Hayat bazen size iki seçenek sunar. Biri iyi biride kısmen iyi.

Peter da şuan birini seçmeyildi. ANNESİ TONY STARK İLE EVLENMEK İSTİYORDU! VE KARAR ONUNDU!

Tamam bu sizin için çok kolay bir karar ola bilir. Ama Peter için hiç te değildi. Peter elbette Tony'i seviyordu. Adam onun idolüydü!

Ama annesini başka bir erkek ile paylaşma fikri hoşuna gitmemişti. Sonuçta yıllar sonra annesini yeni bulmuştu ve kaybetmekte istemiyordu.

Üstelik Tony onu istemeyede bilirdi. Veya annesi Tony ile daha çok vakit geçirip onu unutada bilirdi. Bunu istemiyordu.

Ama annesi Tony ile çok mutlu görünüyordu ve onun mutluluğuna mani olmakta istemiyordu. Şuan büyük bir karamsarlığın içerisinde kalmıştı.

Ayrıca annesi ve evlenmek istediği adam karşısında ondan bir cevap beklerken düşünmek için fazla zamanıfa yoktu.

"Benim için bir sorun olmaz. Sen mutlu olacaksan elbette evlene bilirsiniz anne" Pepper gülümsemiş ve oğluna sarılıp alnına bir öpücük kondurmuştu.

Peter da gülümseyip ona sarılırken Tony ikisini izliyordu.

Anlık Peter'ın aklına dank etti.

TONY STARK BABASİ OLUYORDU! CİDDEN BABASI OLACAKTI! Şaka değil ha cidden.

Anlık Peter ve Tony göz göze geldi. İkisininde aklından aynı şey geçmiş gibi görünüyordu. Pepper bir şeyler hazırlamak için mutfağa giderken ikili odada yanlız kaldı.

Peter boğazını temizledi ve kendini konuşmaya zorladı. "Yaniii. Artık size ne diye hitap etmem gerek?" Tony karşısında oturan genç çocuğa baktı ve gülümsedi.

"Bana baba diye bilirsin evlat. Artık bir süper kahraman baban var" Tony övünerek söylerken Peter heyecanla ona baktı ve fısıldadı "baba"

Artık onunda bir babası vardı! Veli toplantılarına gidecek, birlikte lego seti yapacağı ve daha bir çok şey hakkında konuşa bileceği bir babası. Tony onunla bunları yaparmıydı ki? Eh denemeden bilemezsiniz değilmi?

Peter derin bir nefes aldı ve gülümsedi. O gece Pots ailesi, bir süre sonra hepsi bir Stark olucaktı. Birlikte sohbetler ve yeniyaşantıları ile konuşarak geçirdiler.

Ertesi gün ise pekte iyi olacağı söylenemezdi.

Harry sabahın 7 sinde alacaklı gibi kapıya dayandığında. Pepper onu içeri almak ile hata etmişti. Çocuk koşarak Peter'ın odasına girmiş ve huzurla uyuyan çocuğun üstünr atlamaştı.

Peter homurdanıp onu yatağından ittiğinde ise kafasına bir yastık yemişti. "Harry saat daha 7! Üstelik bu gün hafta sonu!" Harry bir kere daha yastık ile vurduğunda "biliyorum herhalde aptal! Ama Nick Fury beni aradı hemen üsse gitmen gerek!"

Peter bir hışımla yataktan kalktığında Harry onun hortladığını düşündü. Genç çocuk hızlıca üstüne bir şeyler giyerken koşarak banyoya girdi ve rekor bir hızla çıktı.

Harry ise onu takip etmekle meşguldü. Peter telefonun ve kulaklığını hızlıca yanına aldıgında mutfağa koştu ve azına bir ekmek attı. Pepper ise şaşkınca onun bu halini izliyordu.

"Peter nereye?" Peter hızlıca ona sarılıp dış kapıya koştu. "Gitmem gerek anne projemi teslim etmeyi unutmuşum!" Peter koşarak çıktığında Harry ve Pepper bakıştı. "Onun tabağını ben yiye bilirim" dedi Harry.

Peter kostümü ile ağ atarak Shild üssüne geldiğindr koşarak lobiye geldi. Nick Fury'nin azarını çekmese iyiydi.

Karen den nerde oldukları öğrendiğinde asansöre bindi ve biraz nefeslendi. Sonuçta bir buçuk saatlik yolu hiç durmadan 26 dakikada gelmişti ve ölüyordu!

Asansörden indiğinde koşarak odaya girdi ve kesinlikle Avengers üyeleri ile bir gurup kendi yaşlarında genç görmeyi beklemiyordu.

Peter yediği ekmek den mi yoksa heyecandanmı bilinmez midesinin bulandığını hissetti. Tony ona gülümseyerek yaklaştı ve kolunu omzuna attı.

"İyi zamanlama evlat" Peter gergince etrafa baktı. Neden herkes ona bakıyordu acaba!?

Nick Fury bir adım öne atıp Peter'a yaklaştığında "artık lidersin Parker" Tony hızlıca atıldı "o bir Stark" "Parker" diye tekrar etti Fury.

"Ne!?" Dedi Peter. TANRI AŞKINA BURADA NELER OLUYORDU!?

Fury bir gurup genci gösterdiğinde o taraf baktı Peter. "Süper kahramanların eğitti bir gurup genç ile bir tek senin başa çıka bileceğini düşündük"

Peter nefes bile almadan onu dinlerken Fury devam etti. "New Avengers projesini resmi olarak icrata geçiriyoruz. Bu yeni ekibin Parker."

Kahverengi saçlı çocuk yüzünde hassiktir ifadesi ile bakarken ekibe bir adım yaklaştı.

Siyah saçlı kız hızlıca öne atılarak onun elini sıktı. "Selam! Ben Kate Bishop! Kahraman adım Hawkey" derken fazla heyecanlıydı. "O benim öğrencim ve biliyorum ismi mükemmel" dedi Clint kendini överek.

Sarı saçlı kız "ben Yelena Belenova, Natasha'nın kız kardeşiyim. Kahraman adım White Widow" dedi ve gülümsedi. Peter bir an için Natasha'ya baktı. Onun kız kardeşimi vardı?

Siyahi bir kız biraz gergin biraz heyecanla "ben Shuri, Wakanda prensesiyim ve umm kahraman adıma henüz karar vermedim" dedi.

Ve bir dakika. HARLEY!? Peter şokla ona bakarken Harley de aynı şok ile ona bakıyordu. "Harley!?" "Peter!?" İkisi aynı anda bunu dediğinde bir süre bakıştılar.

Harley kendini hızlıca toplayıp omuz silkti. "Ben Harley Keenr, kahraman adım İron Soldier ve evet siz soramadan söyliyim bir zırhım var"

Shuri bunu çok havalı bulurken siyaha kaçan kahverengi saçlı bir kız konuştu "adım America Chavez, başka bir evrenden geldim ve hayır kahraman ismim yok" dedi gülümserken.

Pietro gülümseyerek Wanda'yı ve kendisini gösterdi "bizi zaten tanıyorsunuz, yaşımız tutmadığı için sizin ekipteyiz" dedi. Wanda heyecanla gülümsedi.

Bir an için tüm bakışlar Peter'a döndüğünde, Peter kendisini tanıtması verektiğini anladı. "Umm ben Peter Parker yani Pots ama yakında Stark oluvak gibi, siz soy adı boş verin. Kahraman adım Spiderman"

Wanda ve Pietro dışında hepsi şaşkınlıkla ona döndüğünde her kafadan ayrı ayrı sesler çıkmaya başladı. Örümcek adam olarak bu kadar tanınıyormuydu ki?

Fury hepsini susturduğunda Avengers gülümseyerek onları izliyordu. Loki ve Bucky hariç. Onların tek derdi kuleye gidip uyumaktı.

"Bundan sonra bir ekipsiniz. Peter ekibin bütün sorumluluğu sizde. Küçük görevlere gideceksiniz ve halk sizi bir süre tanıdıktan sonra basın ile tüm dünyaya duyrulucaksınız"

Peter hala olayları tam anlamı ile kavrayamıyordu. Herşey çok hızlı gelişiyordu. Tanrı aşkına daha 6 ay önce sadece Mahallenin dost canlısı Örümcek adamıydı VE ŞİMDİ BİR EKİBİ VARDI!

»★«

Silamm ben geldimm!

Yeni telefon aldığım için artık mağlesef maça işaretini kullanamicam. Hikayalrrimi okuyanlar bilir o işaret benim için önemliydi.

Bu yüzden artık ★ bunu kullanıcam. Sizce nasıl?

Bu arada bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? New Avengers'ı çok sevdiğim için bu kitapta ayırmak istemedim.

Ayrıca 15 vote ve 50 yorum gelmeden yeni bölüm gelmicek.

Sizleri seviyorummm!

I'm Spiderman ★ İrondad | SpidersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin