yuhhh yazar yb atmis diyeceksiniz biliyorum ozr dilerim 😖bunun disinda...
NEDEN BIR ANDA HERKES KITABIMI OYLAMAYA BASLADI OHA.asklar valla beklediginize deger bir bolum yazdigima inaniyorum okuyun hemen 😙😙
...
Nanami'nin arabasına bindiğinizde önce güzelce oğluyla özlemini gidermişti ve ardından seninle konuşmuştu. Sahil şehire yaklaşık on beş kilometre kadar uzaktaydı. Akşamları da güzel restoranlar hep açık oluyordu. Nanami restorana-gerek olmasa da-rezervasyon yaptırmıştı.
Kısaca gününü anlattı, hastane müdürünün kaçık biri olmadığına sevindiğini de söyledi. Pek hastası olmamıştı ve genel olarak odasında
biraz çalışmıştı. Birkaç aydır işten ayrıldığı için bu çalışmaya, hatırlamaya, ihtiyacı olduğunu söylemişti.Yuuji seninle birlikte kalmayı sevdiğini ama çok sıkıcı olduğunu söylemişti. Sen de ona yarın beraber kurabiye yapacağına dair söz vermiştin.
Sonuç olarak, şu an restorandaydınız ve yiyeceğiniz balıkları seçmiş, bekliyordunuz.
"Buraya daha önce üniversiteden arkadaşlarımla gelirdim." dedin.
"Arkadaş değil arkadaşların mı vardı? Şaşırtıcı."
"Neden? Dışarıdan çok mu asosyal duruyorum?" diye laf vurdun sen de.
Nanami art niyeti olmadığı için gülümsedi. "Yani, her gün kafede bir işkolik gibi çalıştığını düşünürsek, evet. Tek tanıştığım arkadaşın Shoko ve başka birinden bahsetmedin."
"Bahsetmemem, olmadığı anlamına gelmiyor ki." Yalan söyledin çünkü saçma bir şekilde altta kalmak istemedin.
Sonra ekledin. "Üniversitede kalabalık bir arkadaş grubum vardı ve aşırı eğlenirdik. Birtakım olaylar sonucu, geriye Shoko ile ben kaldık." dedikten sonra dudak büzdün.
Nanami başını salladı.
Etrafı izlerken "Neyse ki bu gece o kadar da sıcak değil, esiyor." dedin.
"Gerçekten öyle, odamda klima yoktu ve açıkçası sıcaktan eridim sandım."
Bu sırada Yuuji ilgiyi kendine çekmek istediği için babasının gömleğini çekiştirdi. Nanami ona döndüğünde "Tuvaletim geldi." dedi ve babası da derin bir iç çekti.
Yuuji'nin önündeki yarısı bitmiş suya baktı ve "Hadi gidelim." dedi. Sana dönüp, "Yuuji'yi lavaboya götürüp geliyorum."
Başını salladın. Onlar gittiğinde etrafı izlemekten sıkıldın ve telefonuna bakmaya başladın. Birkaç dakika sonra Shoko'dan gelen mesaja tıkladın.
Shokobabe
Hey?
Uyudun mu?Sen
ne uyuması canim
yemege geldik Nanami'yleShokobabe
YUH Y/N.
Ne ara tavladin adami kızım
date falan nereden ciktiSen
hic sorma ya
sabahtan beri evlilik teklifi icin hazirlik yapiyor 😼Shokobabe
Ne diypsun
Ne
NESen
of ne kadar safsin ya
Yuuji'ye baktim ya bugun
ikimiz de yorgunuz diye yemege ciktik iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Step Mom
FanfictionBolca yorgunluk ve dert, bunları kolayca yok eden sarışın bir adam. Bir de pamuk şeker saçlı minik oğlu. *Nanami Kento x Kadın Okuyucu *Cinsellik içerir. *Animeden bağımsız, modern au.