(OKUMANİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ bir açıklama yapmak istiyorum 3.bolumun başında sormuştum Düş'ün geçmişini yazicam diye bir bölüm ona ait olucak diye.Aslinda size 4. ve 5. bölümde Düş'ün soğuk tavrını birazcık gösterdim bu tavrını görmeden geçmişini okumanizi istemiyordum bu bölüm değil ama belki birkaç bölüm sonra Düş'ün geçmişini okuyucaz.Ve ilk bölümleri sonradan duzenliyicegimi belirtmek isterim bazı yazım hatalarim illaki vardır.Son olarak ise Barkın-Erva ve Buğra-Amalya shiplerine özel bolumler zamanla gelicek.Artik bölüme geçelim sizi fazla sıktım.İyi okumalar)
İlahi Bakış Açısı:
Sezen Teyze kızarmış gözlerle kapıyı bile tıktıklatmadan Kanat'ın odasına daldı.Birdenbire bir telefon almıştı ve açtığında kulakları nefesini kesicek o cümleyi duymuştu."Sezen Hanım soyliyiceklerim sebebiyle endişelenmeyin lütfen.Oglunuz Kanat Demirol odasında küçük çaplı bir saldırıya uğradı.Ama durumu gayet iyi.Dedigim gibi endiselenecek bir durum yok.Ama lütfen buraya geliniz."
Sezen Teyze'nin elindeki telefon yere düşmüştü.Bunu neden yapsınlardı?NEDEN!?Aklına bir ihtimal geliyordu.Ama düşünmek istemiyordu bu ihtimali.Olmamalıydı bu.Tekrar yasanmamaliydi aynı şeyler.
"KANAT!OĞLUMMM.Annem bak geldim buradayım."Oğluna sımsıkı sarıldı."Anne birşeyim yok sakin ol ama biraz sonra kemiklerim kırılıcak ve bu seferde heryerim alçıya alınıcak."Sezen Teyze hemen ayrıldı oğlundan.Yalancı bir sinirle yüzüne baktı.
"Bak bide dalga geçiyor ha.Tövbe de tövbe."Ardından ciddileşti."Kim yaptı oğlum sana bunu kimm!?Hatirliyomusun yüzünü oğlum ha?"
"Bilmiyorum böyle simsiyahtı yüzü bile gözükmüyordu."O sırada Kanat annesiyle tek başına olmanın rahatlığı ile hafif titrek bir nefes verdi."Anne ben çok korktum.Birden girdi odaya kalkmaya çalıştım ama heryerim çok ağrıyordu.Kalkamadım.Birden yastığı aldı ve yüzüme kapattı bağıramadım bile.Neden yaptı anne bunu?Ne yaptım ben ona?Ne zararım dokundu?"Sezen Teyze'nin aglamaktan kızarmış gözleri tekrar doldu ve bu sefer yavaşça sarıldı Kanat'a.
"Geçti annem geçti.Tenis rakiplerinden birisi olabilirmi?"Başka bir ihtimal var diyemedi.Gercekleri söyleyemedi.26 senedir sakladığı gibi yine sakladı.Agzini açamadı.Aklına sevdiği adam geldi.Senin eşin ise Kanat'ın da babası bilmesi hakkı dedi.Dudakları aralandı ama bu durum sadece 2 saniye sürdü.
"Sanmam anne.Evet rakibiz ama beni oldürücek halleri yok.Bana saldıran kişi şuan sorgulanıyor."Bakışlarını hayranlık bürüdü."Beni kim kurtardı biliyomusun anne?"Sezen Teyze oğlunun gozlerindeki hayranlığı gördü.Kik olabilirdi oğlunu bu kadar hayran bırakan."Kim?Buğra yada Barkın mı diyicem de onlar olsaydı şuana kadat söylerdin.Ayrıca şöyle o Barkın Buğra cadalozuna benden çekicekleri var!Seni emanet ettik olan şeye bak!"
"Anne onların ne suçu var Allah aşkına.Sakın kızma onlara.Beni kurtaran kişi Düş'tü anne."Sezen Teyze afalladı.Hangi Düş diye geçirdi içinden sonra aklına doktor olan hanımkız geldi tabii ya!O kadar iyi bir kızdı ki hemen kanı kaynamıştı.Yine de emin olmak için sordu"Hangi Düş?"
"Benim doktorum olan Düş."sesinde öyle bir hayranlık vardı ki Sezen Teyze buna anlam veremedi.Kanat'ta anlamıyordu birden Düş'e çekilmeye başlamıştı sanki.Onun yanında tüm ağrıları geçiyordu.Bugun yürüyüşe çıkmak istemesinin tek sebebi Düş ile zaman geçirmekti aslında.Yoksa kalkıcak halı bile yoktu.İlk gördüğü anda sanki yüzüne sıcak hava dalgası vurmuştu.Tekrat görmek için can atmıştı.Neden böyle olmuştu ki?
Sezen Teyze oğlunun bakışlarından anlamıştı Kanat çoktan vurulmuştu Düş'e.Acaba Düş kızına karşı hisleri olup olmadığını sorsammı dedi.Ama sorna vazgeçti duygularını kendi içinde yaşamalıydı."Anne gözlerinin rengi toprak gibi değilmi sence de?"Gülümsedi Sezen Teyze.
"Öyle.Toprak gibi aynı kopkoyu.Çok da iyi bir kız.Hep yanımızda oldu.Hem ben niye hala buradayım şuan bulmam ve götlerine ayakkabı yapıştırmam gereken iki cadaloz var."Ayağa kalktı."Hemen gelicem Oğlum tamam mı?"diyip oğlunun yanaklarından Sezen Teyze arkasını döndüğünde Kanat'ın aklına birşey geldi."Anne."Szen Teyze yine Kanat'a döndü.".Bu bana saldıran adam şey dedi Kutay'ın selamı var."
Sezen Teyze dönüp kaldı.Kaskatı kesildi.Eski defterlerin üstündeki toz tek bir isimle uçup gitti.Sezen Teyze'nin tahmin ettiği ihtimal gerçekleşmişti.Hayır bunun olmasını istemiyordu.Bir dakika kadar gözünü kırpmadan olduğu yerde heykel gibi durdu.Hareket edemedi.Sanki şoka girmişti.
"Anne?İyi misin?"Kanat annesi deki değişikliği farketmişti.Sezen Teyze Kanat'a döndü yavaş adımlarla hiçbir şey söylemeden oğlunun yattığı sedyenin köşesine oturdu.Zamanı gelmişti yıllar önceki tehtit şimdi işliyordu.Kanat annesinin neden böyle davrandığına anlam veremedi.Annesi Kanat'ın elini tuttu."Oğlum beni çok iyi dinlemeni istiyorum.Lütfen lafımı bölme şimdi anlatamazsam hiçbir zaman anlatamam."Kanat'ın kaşları çatıldı."Ann-"
"Lütfen Kanat.Bunları ilk ve son kez anlatıcam.Başlıyorum.Biliyorsun ki 14 yıl önce babanı bir maganda yüzünden kaybettik.O zamanlar eğlence amaçlı bir maganda silahını havaya sıkmış ve çıkan kurşun babana denk gelmişti.O adam hapis yatıp çıktı."Kanat'ın çenesi kasıldı.Sezen Teyze'nin gözleri doldu.Ama devam etti."İşte o olay öyle gerçekleşmedi.Hersey plan dahilindeydi.O maganda çetesi aslında mafyalardan oluşan bir çeteydi.Bunun üzerini çok güzel örttüler."Derin bir nefes aldı.Kanat'ın yüzüne baktı.Kafası karışmış gibi bakıyordu.Ne mafyası diye geçirdi içinden neden babamı vursunlar ki?
"Oğlum baban zamanında maddi durumdan dolayı kumar işlerine bulaştı.Geri çıkamadı.Kurtaramadı kendini.Daha da dibe battı.Kendini mafya dünyasında buldu.İstemedi böyle olmasını."Kanat'ın gözleri dehşetle büyüdü"A-anne sen n-ne dediğinin farkında mısın?"Aklı almıyordu 12 yaşına kadar vakit geçirebilmişti babasıyla.O çok iyi birisiydi.Kanat'ı bir kere bile kırmamıştı.Nasıl olurdu kumara girerdi?Nasıl olurdu da mafya dünyasında bulurdu kendisini?Nasıl?Sadece koca bir NASIL?
"Birgün baban kumar yüzünden birisini öldürmek zorunda kaldı.Mecburdu.Baska çaresi yoktu.Eger o adamı öldürmeseydi bizi ölduruceklerdi Kanat.Senle beni.Baban bizi tehlikeye atmadı.Öldürdü ama yıllar sonra oğlu ortaya çıktı Kutay.İlk önce babanı öldürdü sonra bize bu işin burada bitmediğini söyledi ve gitti.Kutay geri döndü oğlum.O artık senin peşinde.Bunları senden sakladım.İstemedim böyle bir dunyayı tanımanı.Özür dilerim.Çok özür dilerim."
Sezen Teyze artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.26 yıldır sakladığı gerçekler bir hastane odasında ortaya çıkmıştı.Kanat'ın yüzü bembeyaz olmuştu.Nasıl bir şeyin içine düşmüştü böyle?Peşinde mafya vardı.Bu bir kabus olmalıydı.Anlamlandıramıyordu zaten babasını öldürmüşlerdi kendisinden ne istiyorlardı ha?Hayır böyle bir dünyaya girmek istemiyordu.Sonu babası gibi olabilirdi.Sadece tenise devam etmek istiyordu ölmek değil."Anne sen ne diyorsun anne! Saçmalama öyle birşey olmaz.Hayır neden benim peşime düşsunler-"o an aklına geçirdigi kaza geldi.O kaza bir kaza değildi!Komploydu!Kanat'ın peşine yeni düşmemişlerdi!"O kaza aslında kaza değildi benim frenlerimi sökmüşlerdi!Ölmem için ben ölmeyince de hastane odasında öldürmeye çalıştılar!Anne sen ciddisin.Anne ben napıcam anne!Birşey şöyle nasıp koruyucam kendimi?Ölmek istemiyorum."
"Çok özür dilerim Kanat.Çok özür dilerim senden bunu saklamamalıydım hazırlıklı olmalıydın bu duruma."
"EVET SAKLAMAMALIYDIN AMA SAKLADIN ANNE.BUNU NASIL YAPARSIN YA."İçten içe korku sarmıştı Kanat'ı.
"Oğlum bak babanın zamanında çalıştığı kişilere haber veririm tamam mı?Böyle yapma birşey olmuyucak sana."Onu korumak için herşeyi yapıcaktı."Anne ne çalıştığı kişisi anne.Ben istemiyorum.Hayır girmiyicem bu dünyaya."Bunu yapmıyıcaktı.
"Üzgünüm oğlum çok üzgünüm."O an anladı Kanat kaçışı yoktu.Bu yoldan başka bir yol yoktu.Kanat artık eski hayatına dönemeyecekti.Kanat sustu.Sezen Teyze sustu.Sustular.
Ama bir şeyi farketmediler gercekleri öğrenen sadece Kanat değildi.Tam kapanmamış olan kapıdan birisi daha duymuştu.Peki ya şimdi ne olacaktı?
Bölüm Sonu
Heyooooo!Bu bölümde gerçekleri öğrendik.Artik işler karışıyor.Peki ya duyan kişi kimdi?Tahminleri alayımmm.
Yeni bolume kadar kendinize iyi bakınnnn.
💖😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP MASAJI
Ficção Adolescente"Sizce iyi sonuçlar kötü bir başlangıç ile baslayabilir mi?" "Tenis oyuncusu olan Kanat Demirol tenis maçına giderken frenleri tutmaz ve araba kazası geçirir.Agir yaralanan Demirol ölümle burun burunadır.Herkes Demirol'un basina telaşla toplanmisken...