İlahi Bakış Açısı:
"Seviiil ben çıkıyorum Lassie'ye iyi bak.Mamasını kontrol etmeyi unutma biliyorsun ki hemen bitiriyor."Kanat evden çıkmadan önce köpeği Lassie'nin kafasını okşadı.
"Tabii Kanat bey kontrol ederim.Siz kaç gibi evde olursunuz?Ona göre yemeği hazirliyicam da.Sonra soğumasın."Hizmetçisi Sevil'in sorusu üzerine düşündü Kanat. Saat 1'di,45 dakika yolculuk,4 saat maç sürse 8 gibi evde olurdu."8 gibi olurum herhalde."dedi."Tamam Kanat Bey.Bir arzunuz varmı?"Kanat olumsuz anlamda başını salladı.
"Başarılar Kanat Bey şans her daim yanınızda olsun."Sevil'in gülümseyerek söylediği cümle üzerine tebessüm etti Ardından Lassie'ye dönüp"Akşam görüşürüz kızım.Mamayı abartmak yok.Tamam mı?" Havladı Lassie.Ve Kanat elinde spor çantasıyla arabasına ilerledi.Cebinden anahtarı çıkartıp kilit açma düğmesine bastı ve arabasına bindi.Arabayı çalıştırdı ve radyoyu açtı.
"Omzumda işlemedigim
Günahlar
Sözlerimde riya var
Kederimde bir aşk
Göruyor mu?"(Belki-Dedublüman)
Bu sırada Düş ise gitmek için çıktığı yolda trafiğe yakalanmıştı.Bugün zaten geç gitmek için izin almıştı bu lanet olası trafik yüzünden iyice geç kalıcaktı!Saatine bakıp söylendi"Bu sefer Murat Hoca gerçekten ağzıma-".15 dakikadır 1 santim hareket etmisti neredeyse.Korna seslerine daha fazla dayanamadı ve bir radyo bolumünü açtı.
"Belki de yanlıştı
Doğruların
Aşkini sevgini
Sorguladım"Kanat'ın nefes alışverişleri gittikçe hızlanıyordu.Çünkü FRENLER TUTMUYORDU!!Ve trafiğe girmek üzereydi araba çok hızlı değildi ama trafikte bir kaza direkt zincirleme bir kazaya dönüştürdü.Bir küfür mırıldandı araba daha dün sapa sağlamdı.Bu nasıl olmuştu?"Kahretsin!Hayır hayır hayır!"Tamam sakin olmalıydı.Bu kaza engellenemezdi ama belki zincirleme olmazdı.Kanat'ın yapabileceği tek şey vardı.
Düş yan dikiz aynasından arkayı izlerken birşey farketti o arabanin içindeki kisi NE YAPİYORDU!Düş doğru görüp görmediğini anlamak için gözlerini kırpıştırdı.Evet baya baya hafiften dik olan ağaçlık alana dönmüstü araba kaza yapıcaktı!Birşey yapması gerekiyordu fakat ne yapabilirdi.Yapamazdı.Hersey için çok geçti.
Kanat ani bir manevra ile ağaçlık alana döndürdü arabayı kaçınılmaz son gelmişti.Belki hayatı olan tenis maçı için çıktığı bu yolda ölücekti.Heyecanla bindiği bu arabadan ölüsü çıkıcakti."Kahretsin,kahretsiiin"Kanat sevdiği kişileri düsündü son kez."Anne"diye mırıldandı."Özür dilerim söz vermiştim.Seni yanlız bırakmıyıcağım demiştim."Ardından buruk bir tebessümle devam etti"Baba ben geliyorum galiba."Ve ardından bir gümbürtü, kırılan camlar,benzin ve kan kokusu.Acilmaya calisilan ama acilamayan gözler.Bu kadarmiydi yani.
Düş gördüğü vahşet ile beraber bir gümbürtü de duydu.Trafikteki insanların bagziları arabalarından inerken.Düş'te indi ve hızlı adimlarla kaza alanına yöneldi.Araba dumanların içerisinde kaybolmuştu.
Düş kazağı ile ağzını kapatıp ağzına duman girmesini engelleyebilecegi kadar engelledi.Arabanin yanına ulaştığında kırık camdan kanlar içerisindeki bedeni gördü.Bu görüntüye alişıktı.Sonuçta doktordu.Etraftaki insanlara dönüp"Lütfen alandan uzaklaşın.Lütfen!"diye bağırdı.Duman onlar için tehlikeli olabilirdi.Eli kap kulpunu kavradı ve sertçe kendine çekti.Tahmin ettiği gibi açılmadı.Ne yapabilirdi.Ambulansı arayabilirdi tabi ki başka ne yapıcaktı kendi kendine mi kurtaricakti.Hemen arka cebine sıkıştırdiğı telefonunu çıkardı ve 112'ye basıp konumu tarif etti.
Kapattiginda Kanat'a yaklaşıp elini yavaşça kırık camın içinden geçirip kanlı boynuna dokundurdu nabzı atiyordu ama yavaştı.Ağır yaralı gözüküyordu.Düş'ün eli Kanat'ın nabzında, Kanat'ın eli bir boşluktaydı.
Siren sesleri duyuldu.Düş koşarak ambulansa yaklaştı ve doktor olduğunu söyledi"Nabzı çok yavaş,kafasından darbe almış,çoğu yerinde cam kesikleri var.Kan kaybı çok."Kaza alanına baktı Düş,kapı açılmaya çalışılıyordu.Düş neden bu kadar kötü hissediyordu kendini o bir doktordu alışkındı.Böyle olmaması gerekiyordu içi gidiyordu,ismini bile bilmediği bir kişi yüzünden çok korkuyordu.Bu ölüm korkusuydu.Ya ölürse.Kendi kendine söylendi"Düş iyi misin?Kaç kişi öldü gozlerinin önünde kaç kişinin son bakışlarını gördün kendine gel."Kendine gelebilmek için hızlıca başını iki yana salladı.
Kapı açılmıştı.Düş hızlıca o yöne yürüdü."Sedye getirin!Acil!" diyen ambulans görevlilerine baktı."Hey.Bende geliyorum doktor olduğumu soylemistim zaten.Hatta kartımı da gösteriyim."Telefon kılıfının arkasından kartını çıkarttı ve gösterdi.
Sanki Kanat'ı bırakırsa ona zarar gelicekmiş gibi hissediyordu.Onu bırakamazdı.Ya da neden birakamiyordu ki?Zaten yeterince görevli vardı alıp hastaneye gotureceklerdi işte. guvendeydi."Arabana bin ve git Düş."diye tekrar kendi kendine söylendi.Gidemedi...Kanat arabadan çıkarılmıştı.Sedyeye bindiriliyordu.Düş zaman kaybetmeden ambulansa bindi ve Kanat'ı getirmelerini bekledi."Nabzı yavaştı şimdi nasıl?"Kanat getirildigi gibi soruları yöneltmeye başladı.Bu kartını gösterdiği kadındı."Nabzı hala yavaş ve kalp ritimleride yavaşlıyor."dedi kadın bir yandan Kanat'a gerekli müdahaleyi yaparken sonuçta Uzm.Dr.du cevap vermesi gerekiyordu.
Aradan biraz zaman geçtikten sonra Ambulans durdu ve Düş'te dahil olmak üzere herkes telaşla indi.Bir dakika,bir dakika bu hastane zaten Düş'ün çalistigi hastaneydi.Artık kendini nasıl Kanat'a odakladıysa ambulans görevlisini bile taniyamamıştı. Simdi bunu mu dusunucekti yani.Hastaneydi sonuçta. Ambulans çalışanı "Acil müdahale yapılması gereeek.Çabuk!"Diye bağırdığında sedyedeki Kanat'ın yanına birkaç hemşire daha toplandı ve onu hastaneye soktular.Kanat'ın acilen ameliyata alinması gerekiyordu.Murat Hoca koşarak Düş'ün yanına gelmişti."Düş çabuk hazırlan ameliyata sen giriceksin".Düş olumlu anlamda kafasını salladı ve hemen dezenfekte alanına gidip kendini hazırlamaya basladı Son olarak bonesini de taktı işte şimdi hazırdı.
🤎
Ameliyata gireli 1.30 saat olmuştu camları cikarmak bile oldukça uzun sürmüştü.Makinedeki kalp ritim sesleri kulağı dolduruyordu.Ama aniden bir şey oldu O ses kesildi,yerini ince tiz bir sese bıraktı."Hayır" diye mırıldandı Düş.Ameliyata giren diğer doktorlar telaşla Düş'e bakıyordu."Hazırlayın!!"
Defibrilatör makinesine jel döküp Düş'ün eline verdiler.Düş elindeki makinaları Kanatın göğsüne bastırdı ve sertçe çekti.Hâlâ ritim sesleri duyulmuyordu."50!!" Düş'ün elinden makineler alındı jel sıkılıp tekrar verildi 170 vol e kadar devam edildi ama olmuyordu.O ritim sesleri duyulmuyordu."Hastanın ölüm saati-" diyen doktoru anında"HAYIR!" diyerek susturdu ve "200!!"diye bağırdı."Ama Hocam."işte bunu soylemiyicekti çünkü Düş aniden var gücüyle "Şu makinanın volünü arttır!!" diye bağırdı.Son kes diye içinden geçirdi Düş.Eline makinalar verildi.Son şansın hadi uyan HADİ lütfen.Makinaları son kez bastırdı Kanat'ın göğsune son kez bastırdı ve çekti.Sıkıca gözlerini kapattı duymak istediği sesi duyacak mıydı? Duydu.Kanat hayata dönmüstü Düş derin bir nefes verdi.Bir hayat daha onun sayesinde kurtulmuştu.Mutluydu.
Bölüm Sonu
Bu sizce bir kaza mıydı?
Doktorluk hakkında çok bir bilgim yok bu arada o yüzden birazcık hatalarım olmuş olabilir kusura bakmayın.
Bir dahaki bölümde gorusmek uzereee
🙂💖
Medya:Kanat
Medya:Düş Sena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP MASAJI
Teen Fiction"Sizce iyi sonuçlar kötü bir başlangıç ile baslayabilir mi?" "Tenis oyuncusu olan Kanat Demirol tenis maçına giderken frenleri tutmaz ve araba kazası geçirir.Agir yaralanan Demirol ölümle burun burunadır.Herkes Demirol'un basina telaşla toplanmisken...