Uyandığımda neredeyse akşam olmuştu aşağıdan sesler geliyordu. Yataktan kalktım ve üstümü düzeltip aşağı indim. İki kadın mutfakta yemek yapıyordu.
"Kimsiniz?"
"Bizi Miran Ağa gönderdi hanımım ev işlerini ve yemekleri bundan sonra biz yapacağız"
"İyi güzel kolay gelsin"
"Sağolun ha hanımım bunu Miran bey size vermenizi istedi"
Elindeki kutuyu bana uzattı.
"Tamam sağol"
Mutfaktan çıkıp tuvalete girdim ve yüzümü yıkadım bir türlü ayılamıyordum. Masaya bıraktığım kutuyu alıp salona geçtim.
Kutuyu açtığımda içinden son model bir telefon çıktı. Telefonu açtım açtığımda WhatsApp'tan bir mesaj geldi.
___
05*********
Bu mutluluğun fazla sürmeyecek sizi bitireceğimSiz
Kimsiniz?05*********
Yakında öğreneceksin ama şunu bil sana asla rahat vermeyeceğim asla mutlu olamayacaksın eğer yaşamak istiyorsan mirandan uzak duracaksınSiz
Sensin değil mi Dilşah?Görüldü
_________
Ne yapmaya çalışıyordu bu kadın? Telefonu kapatıp televizyonu açtım.
Saat neredeyse dokuza geliyordu telefon dan kişiler kısmına girdim düşündüğüm gibi Mira'nın numarası kayıtlıydı. Arayıp aramamak arasında kaldım. Merakına yenik düşüp miranı aradım.
İlk çalışta açmıştı.
-Efendim yavrum
-neredesin?
-bugun işler biraz yoğundu ama şuan arabadayım yavrum gelirim 15-20 dakikaya
-tamam bu arada sana söylemem gereken bir şey var gelince anlatacağım
-bir sorun yok değil mi?
-Sen gel öyle konuşuruz
-tamam yavrum dikkat et kendine
-tamam görüşürüz
_____
Kapı çaldığında görevli kadın kapıyı açtı. Miran beni gülümseyerek yanıma geldi.
"Anlat bakalım"
Koltuğa yanıma oturduğunda telefonu çıkardım.
"Miran bugün bana biri mesaj attı"
"Ne mesajı?"
"istersen sen kendin bak"
"Ver telefonu yavrum bakayım"
Telefonu Mirana uzattım. Mesajları okuduğu anda koltuktan fırladı. Boynundaki damarlar belirginleşmişti.
"Bu siktiğimin karısına bu özgüven nereden geliyor lan!"
"Sakin ol Miran"
"Olamam sakin! Lan seni tehtid etmiş resmen! Seni tehtid etmiş seni! Benim karımı kim tehtid edebilir lan kim!?"
"Miran evli değiliz biz!"
"Evleneceğiz hemde en kısa sürede! Bütün Mardin bilecek! sen benimsin! Kimsenin seni tehtid etmeye hakkı yok! Ama ben o karıya gününü göstereceğim"
"Miran Allah aşkına bir sakin ol otur şuraya"
"Yok oturmak şimdi gideceğim o konağı o karı'nın başına yıkacağım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ SEN
RomanceBaşıma ne geldiyse yengemin zoruyla çarşıya çıkmamla gelmişti. O gün Mardin'in daha önce hiç görmediğim ağasıyla karşılaşmıştım. İşte herşey o an başlamıştı. Kitap ismi değişmiştir. Eski kitap ismi: Yara REKLAM YAPMAYINIZ.