10.|ölüm

4.5K 160 55
                                    

Miran☝️

Başlamadan alttaki yıldıza basalım bebisler
Dün gece bölümü yazmistim dedim atayım bari kalmasın ara yorum atmayı unutmayın 💞

"Ayı mısın be adam kalksana!"

Neredeyse yarım saattir Mira'nın kollarından çıkmaya çalışıyordum ama imkansızdı.

"Altıma yapıcam şimdi Miran tuvalete gitmem lazım bıraksana"

Miran ise hiç oralı olmayarak beni daha da sıkı sarıyordu.

"Çişim geldi diyorum Üstüme mi yapayım"

Miran kollarını gevşetince hemen ayağa kalktım.

"Şükür! Varya bir daha seninle uyumayacağım."

Miran kafasını yastığa gömüp uyumaya devam edince bende tuvalete girdim.

İşlerimi halledip tuvaletten çıktım. Miran hala uyuyordu telefonumu alıp saatte baktığımda neredeyse 1'e geliyordu.

"Yuh be! Saat 1 olmuş"

Mira'nın uyumasına fırsat bilerek odadan çıktım ve aşağı kata indim hizmetliler bana değişik değişik bakıyorlardı. Onları umursamadan bahçeye çıktım. Bahçedeki çiçeklerle uğraşırken bahçenin arka kısmından duyduğum sesle o tarafa doğru gittim. Arka bahçeye gittiğim de etrafta kimse yoktu. Arkamı dönüp gidecekken birinin saçlarıma asılmasıyla çığlık attım.

"Sessiz ol!"

Bu babamın sesiydi.

Saçlarımdan ittirerek beni yere fırlattı.

"Seni küçük orospu! Anlattın mı lan Miran Ağa'ya bir şey! Günlerdir yoksun koca ağaya orospuluk mu yaptın!"

Ayağa kalktım ve babamın önünde durdum.

"Baba yemin ederim hiçbir şey yapmadım yemin-"

Yüzüme attığı tokatla yere düştüm. Dudağımın kenarından kan akmaya başlayınca dudağımın kanadığını fark ettim.

"Yalan yere yemin etme! Ailenin yüz karası! Gerçi ananda böyle orospuydu! Anan neyse sende o'sun!"

Yerden kalktım ve bende babama bağırmaya başladım.

"Anneme orospu diyemezsin! Bu zamana kadar sana ağzımı açıp tek laf etmedim dediğin herşeye sustum ama bundan sonra anneme laf edersen sessiz kalmayacağım!"

Babam saçlarımdan sıkıca tuttu ve beni yüzüne yakınlaştırdı.

"Lan bırak ananı senin nişanın var lan 2 gün sonra! Miran ağa falan'mış unut! Evleneceksin lan!"

"O kartlaşmış adamla asla evlenmem!"

"Ağzını yüzünü dağıtmadığıma dua edeceğine hala konuşuyor orospu!"

Babam elini kaldırdığı sırada gözlerimi kapattım.

Ama hiç bir şey olmadı babamın elleri saçlarımı bıraktığında gözlerimi açtım.

Miran gelmişti. Babamı ensesinden tutarak yere fırlattı ve üstüne çıkıp yumruklama'ya başladı.

"Ulan adi şerefsiz!"

Bir süre sonra yumruklamayı bırakıp babamın elini aldı ve baş parmağını tuttu.

"Bu elinle mi vurdun?"

"Ağam-"

Babam konuşmakta bile güçlük çekiyordu.

"Neyse çokta önemi yok sonuçta bütün parmaklarını kıracağım"

KALBİMDEKİ SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin