Tak na začiatok sa vám predstavím.
Moje meno je Cyntia. Mám 17 rokov a bývam v Londýne. Moc kamarátou nemám ale čo už. Pred rokom som prestúpila na inú školu pretože ma dása povedať šikanovali. V novej škole som spoznala pár celkom pohodových báb. Moc sa snimi nebavím.Ale hneď som sa zamilovala do jo jedného chalana. Adam. Je to Badboy. Lieta vo šetkých problémoch. Je blonďavý, ma piercing, tatovanie a modré oči. Idu po ňom aj ostatné baby. Dokonca aj babám robí zle. Aj mňe.Ale on o žiadnu nestojí. A omňa určite nie. Tak ešte vám paviem niečo o sebe a mojom živote. Rodičou mám rozvedených, mám staršieho brata Alexa, a bývame s mamou. Alex má 24rokov. Ale nevyzerá :). Máme dvojposchodový dom a úžastnú záhradu. A teras opíšem seba. Meriam 1,57cm. Mam to po mame. Som chudá hnedovláska ale je to aj dá sa povedať špinavý blond z modrými očami. To bude odomňa asi všetko."Cyntia vstávaj" hučí pomňe Alex. Zase tá zasraná škola. "Dobré už som hore." ako sa mi tam nechce ísť ale zase uvidím Adama. Pretrela som si oči, popostiala som si posteľ, zobrala nachystané veci a zamkla sa v kúpelni. Je pomaly koniec školského roka. Bojím sa že cez leto ho neuvidím. Predsa Adama. Nebudem teras nad tým rozmýšlať. Umyla som si oči,zuby. Očesala som sa hodila som na seba čierne šortky s vysokím pásom a dotoho zapravila biele tielko s nápisom "HAKUNA MATATA" namalovala som sa jemne. Jemný make-up. Pár krát som si pretrela s riasenkou mihlanice a mohla som ísť. Brat ma vozieva do školy, má to po ceste do roboty." Už si? Tebe to trvá" znova kričí. Schmatla som retro ruksak a zišla dolu po schodoch. "Dobre rano" pozdravila som mamu aj Alexa. "Dobré, môžeme ?" spýtal sa. Kívla som pre súhlas. Schmatla som desiatu a šla. Po ceste sme ani jeden neprehovorili."maj sa." podzravil ma. Len som mu zakývala. Vošla som do školy a hned som ho zbadala. Je tak sexy. Obtiahnuté čierne tričko z kraťasmi pod kolená. Cez to tričko mu je vydieť vypracovaná hruď. Sexyy. Prišla som pri svoju skrinku, vytiahla knihy z batohu a batoh hodila do skrinky. Dala som kód a šla. Zbadala som že optoti mňe ide Adam aj zo svojou partiou. Uz bol kúsok odomňa keď domňa naschvál buchol a mňe popadali knihy. Kľakla som si a začala zberať kým sa ony smali. Nahrnuli sa mi do očí slzy. Prečo to robí? Kladla som si tu istú otázku aj po zvišku hodín.
O 5 hodiny neskôr
Domou som prišla pešy. Stale som na to myslela. Chápem snaží sa upútať pozornosť, viem robí to aj iním babám, ale prečo práve aj mňe. Keď som prišla domou mama bola v robote. Vyšla som hore do mojej izby. Hodila kabelu do kúta a sadla na postel, zapala notebook. Idem si pozrieť Admou profil. Nemám ho bohužialv priateloch. Má tam úplne fajnovú fotku. (Fotka na obale knižky:)) požiadám, nepožiadam? Nebude to trápne? Ja neviem ešte deň počkám.Takže toto je moja 2. Story :) dúfam že sa páči, koment alebo votes poteší ;)na fotke Cyntia a na obale knižky je Adam.
YOU ARE READING
Bad Boy and Good Girl
RandomOna sa zamilovala do Badboya. On si to neuvedomuje a robí jej naďalej zle. Ona ho vsak neprestáva ľúbiť a snaží sa aby ju vnímal inak. Podarí sa jej to ? podarí sa jej ho zmeniť? viac sa dozvieš v príbehu.