Táto časť je venovaná Vikuške Poloncovej-Polačikovej, uži si :)
♦Cyntia♦
Druhý deň
Ráno som sa zobudila na to že mi vybruje na nočnom stolíku mobil. Volá mi mama. "Ano?"
"Zlatko musela som odísť na pár dní do Paríža na služobku. Peniaze máš dolu, žiadne párty nerob. A nepodpál dom." "dobre, diki a niečo mi kúp." "okej" "ahoj" a položila som. Pozrela na hodinky bolo cca 12:46 bože ešte sa mi nechce vstávať. Niejak som vstala z postele dopratala som sa k stolíku a vytiahla gumičku. Urobila som si drdol a zišla dolu. Na stole bolo 100€. Hmm na začiatok ceľkom dobré. S chladničky som si vybrala jesť a ohriala. Sadla som si pred telku a zapala ju. Aj wifinu. Bola som na meseengeri je tu Adam.
Cyntia-cauko pojdes dnes von?
Adam-neviem este ale asi ano, das mi tvoje cislo?
Cyntia-mozeme ked tak byt unas mama je na pracovnej ceste a a to cislo je 09044.....
Adam-dakujem, ja idem sa osprchovat pa
Už som mu neodpísala.
V telke samé pičoviny, more. Tanier som odložila do myčkia šla hore. Osprchovala som sa. Dala som si len jemnú vrstvu make-upu, čierne linky a špirálu. Dala som si na seba tielko ktoré je v podstate crop-top. Je čierne a na ňom mariška. K tomu som si dala riflové kraťase s väčším pásom. A obula som si Vansy. Dala vlasy do drdola. Zišla som dolu, zobrala klúče a mobil. Vyšla som von a zamkla. Išla som si len kúpiť Bubblelogy( neviem ako sa to píše, ved domyslíte si).O hodina neskôr
Už je umňa už Adam. Práve pozeráme dajaký horor. Je to nechutné ako mu prerezali krk. Celí čas som sa lepila na Adama. Milujem ho ale pšššt. :D. Nieko sme obaja zaspali. Zobudila som sa na to že ma niečo nadvihlo. Bol to Alex ktorý schmatol Adama za tričko pretože som na ňom ležlala. "Ty kokot čo som ti povedal!" začal vykrikovať po Adamovi. "Už aj stým prestaň Alex" zahučala som na celý dom. "Prečo, ty sním niečo máš?" musím zaklamať. "Áno, mam a tebe to môže byť jedno. Prestaň už stým ako mi ničíš život pred očami, už stačilo." Alex Adama pustil. "Dobre, ale keď ti ten hajzel niečo urobí za mnou nechoď!" zaskočilo ma to. "Poď Adam." schmatla som ho za ruku aj po mobile. Vyšli sme z domu a treskla som z dverami. Sadla na schodík a plakala som aký je to život. Adam ma hneď objal. "Mali by sme toto kamarátsvto ukončiť." pozrela som sa naňho. "Nie!" a ešte viacej. "Tak dobre" po chvílke som sa upokojila. "Poď somnou." povedal Adam a ja som si rýchlo utrela rozmazanú špirálu. "Kam ideme?" "uvidíš" som zvedavá. Prišli sme do centra mesta. Kúpili sme si zmrzlinu. Šli sme do baru na pohárik. A prebehlo do dosť rýchlo. Takže už bol večer a Adam ma išiel vyprevadiť. "Dobrú noc." pobozkal ma na ústa. "Dobrú" otočil sa a išiel preč.
Taká kratšia časť. Dúfam že sa páči. Votes & koment poteší. Už aj idem na ďalšiu časť :)
VOUS LISEZ
Bad Boy and Good Girl
AléatoireOna sa zamilovala do Badboya. On si to neuvedomuje a robí jej naďalej zle. Ona ho vsak neprestáva ľúbiť a snaží sa aby ju vnímal inak. Podarí sa jej to ? podarí sa jej ho zmeniť? viac sa dozvieš v príbehu.