2.kapitola#cudzé dievča a rozbití nos

330 15 0
                                    

Druhý deň
♌Cyntia♌
Dnes sme sa mali s Adamom stretnúť. Zistili sme že sme mali sex hlavne s ochranou. Odľahlo mi. Do riti už druhý deň nieje pekné počasie. Dala som si modré džínsi, také obtiahnuté. Do toho čierne tričko s podtlačou, a nakoniec takú neviem ani aká je to farba, hnedá ? Kaki zelená? Tak kaki zelenej farby. Zobrala som si slúchadlá. Ehm malé slúchadká. Zobrala kľúče a išla. Pred Adamovým domom som rýchlo vypínala pesničky. Zazvonila som, po chvíli otvorila nieaká baba s vlasami špinavý blond, modré oči. Hlboké lícne kosti, no vychudnutá nebola. "Je Adam doma?" "kto si ? Áno je doma." "som Cyntia. Kamarátka." "poď ďalej." mala som zlý pocit. Čo ak to je jeho nová priateľka? Alebo ja neviem kurva ?. Nechcem tu byť, prečo som sem išla. Adam zišol dolu pozdravil ma. "Zabudol som, toto je moja sestranica Maja" Vydíchla som si. "Ja som Cyntia čo už asi vieš" pousmiali sme sa. "Ideme?" spýtal sa ma. "Ide aj Maja s nami?" "nie ja nejdem, ja tu budem, mám úlohu dozerať naňho. Jeho mama išla ku nám do Paríža." "aha" povedala som a šli sme, ako zabuchol dala som tému. "A ja som si už myslela že to je tvoja nová priateľka, ale mýlila som sa." " Maju mám rád, má bláznive nápady, má zmysel pre humor a vždy sme mali vonku problémi, prrtože sme vystrájali." " aha, vyzerá milo,mohli by sme ju pozvať niekedy von s nami." "nabudúce" šli sme pešo po uličke. Je večer, 22:17. Šli sme tmavími uličkami, až sme narazili na jehi 'opitú' bývalu partiu. Začali mu nadávať. A nakoniec sa pochytili. Začali sa byť. "Prestaňte" postavila som sa medzi ních, ale práveže som dostala do nosa. Až ma prekotilo. Adam sa kumňe zohol a pýtal sa čo mi je. Oni sa rozutekali preč. Adam mal len rozťatú peru a ja ? Zlomený nos.
"Ideme k nám Maja je doktorka ta sa na to pozrie!" vyhlásil a postavil ma. "Dobre ." "dobre, pôjdeme teras knám a pozrieme to. Zabil by som ich, kokoti." je dosť rozzúrený. Auu ale nos ma hrozne bolí. Zle sa mi dýcha. Mám ho opuchnutý. Prišli sme knemu a Maja hneď pribehla k nám. "Panebože čo sa vám stalo?"
"Bývala partia nás napadla." ešte viacej si rozvietila svetlo.
"Prosím ťa pozri sa Cyntii na nos, nevyzerá to dobre." "hmm..nie je to dobre je to zlomené " super. Bože ako teras budem vyzerať. Jak debil a lepačkou na nose. Vyčistila mi to a zalepila. "Budeš u mňa spať?" rozhoduje sa ano/nie? "Áno" povedala som to preto lebo je doma Alex a on by to chcel riešiť a tak. Šli sme k Adamovi do izby. "Dám ti nieaké pyžamo" "Kde budem spať?" "na mojej posteli a ja na zemi." "panebože, no dobre" hodil mi na postel jeho tričko a kraťase. Bavlnené. Fajnovo vonia. Išla do do kúpelne sa prezliecť. Asi 5 minút som tam ešte bola čo som sa fotila v tých veciach. A potom fetovala. Vyšla som von a pozeral telku. Áno má v izbe telku. Simpsonovcov. Ležal na posteli len v boxerkách. Skoro som zinfarktovala. Keby nezabránim sama sebe tak by som bola oslintaná.

Taká kratšia časť :) votes & koment poteší ;)

Bad Boy and Good GirlWhere stories live. Discover now