2.kapitola#je medzi nami niečo viac?

389 19 2
                                    

♦Cyntia♦
Bolo mi to ľúto, nevydržala som a slzy mi vybuchli. Plakali sme obaja v objatí. "Prosím slúb mi že to nikomu nepovieš a ani to že plačem." "slubujem." pozrela som mu do očí a rýchlo letmo pobozkala na pery. Hneď som sa odtiahla,utrela slzy. "Poďme už." "dobre." Obyšol ma a šiel zo skonenou hlavou. Chytila som ho za ruku. Zastavil sa a pozrel namňa. "Chcem to tak." pevne mi stisol ruku. Keď sme boli už v aute. "Odveziem ťa domov alebo ideme kumne?" chvíľku som váhala ale nakoniec..." ktebe." len pokývol s hlavou. Onedlho sme zastavili pred veľkým ceľkom pekným domom. Nebudem to rozpysovať. Proste si predstavte veľký a pekný dom. Otvoril mi dvere a v nútry bolo ešte krajšie. "Čo budeme robiť?" spýtala som sa. "Neviem, môžme si objednať pizzu, pozrieť film. Čo budeš chcieť." "kde máte kúpelňu?" dala som si prameň vlasou za ucho. "Hore hneď v pravo. Akú pizzu?" "diki, syrovú." vybehla som hore a zrejme som otvorila nesprávne dvere. Boli to jeho brata. Trocha som sa poobzerala ale račej som zatvorila dvere a odišla som. Ako som sa otočila stál tam Adam. "Prepáč nesprávne dvere." "nič sa nestalo." pousmiala som sa a Adam mi ukázal správne dvere. Skoro som sa zľakla ako som príšerne vyzerala. "Prečo si mi nepovedal že vyzerám až tak hrozne. " zakričala som naňho. "Nevyzeráš" začala som sa smiať. Nie vôbec, povedala som si sama pre seba. Umyla som si kruhy pod očami a vypadla za Adamom. Oproti bola asi, no bola tam jeho izba. Bola pootvorená a Adam bez trička. Bol to dokonalý pohľad na neho. Podišla som knemu a objala zo zadu. Panebože čo to robím ved sme len dvoj alebo troj dňoví kamaráty? Ale už sa to nedá vrátiť späť. Otočil sa a ľavourukov ma chytil okolo pása. Pozrel sa mi do očí. Pravou rukou mi zobral celé vlasy z pravej strany a prehodil na ľavú a pridržiaval. Začal ma nežne bozkávať na krku. Páčilo sa mi to. No neviem mám divný pocit, že to nieje správne. Ked prestal znova sa mi pozrel do očí. Nadvihol si ma a ja som si obmotala bohy okolo pása. Začali sme sa bozkávať. Položil si ma na posteľ, dal mi dolu tričko a pokračoval. Mala som motýle v bruchu. Už nieako som mu dala dulu kraťase. Má úžastnú postavu.

♦Adam♦
Bola krásna. A bol som snej nadržaný. Už som mal na sebe len červené boxerky a ona čiernu podprsenku a nohavičky. Začal som ju bozkávať na bruchu... (No a v tom prišla mama domou z roboti a my sme ju nepočuli). Otvorila dvere. A uvidela nás. Zo Cyntiou sme sa strhli a mama vypleštila oči. "Pardón." zavrela a odišla. Trapás. Rýchlo som si dal tričko a kraťase. Cyntia schmatla veci rýchlo sa poobliekala a len s vetou odišla. "Zabudni nato" a zabuchla dvere. Joooj ha mama. Nie nejde mi len o sex. Cítil som niečo iné ako s kurvamy. Ahhh. Zašiel som dolu ale hambil som sa. Vytiahol z chladničky pivo. "Prepáč Adam, nevedela som že tu máš priateľku." žeby som zaklamal? "Nom" len som odpovedal a vybehol do izby. Zapol rýchlo fb a napísal Cyntii.
Adam- prepac mi to
Cyntia-zabudnime na to prosim
Adam-suhlasim, pa zatial

A už neodpísala. Nevedel som čo robiť. Ráno sne si šli len pre výsvečko.
Po 5. Hodinách
Je už po škole, po rozlúčke. Začali prázdniny. Bolo načase. Vyšli sme zo Cyntiou von. Práve sedíme v pizzérii a jeme fajnovú syrovú pizzu. S chalanmi sa nebavím, a popravde? Nechýbaju mi. Mám rád túto osvôbku oproti mňe. Cyntia. To sladké dievča. Nádherne oči. Hnedé vlasy, alebo špinavý blond? To je jedno. Proste je mám moc rád. Áno poznáme sa málo ale mne je to jedno, kto si čo myslí jebeme na váš hejt. (Bože prečo som napísala vetu od Separa :D si nevšímajte)

Ďalšia časť ^^ dúfam že sa páči. Votes&koment poteší moc. ^^
Inak na fotke by mal byť Alexxxxx. :*

Bad Boy and Good GirlWhere stories live. Discover now