1.kapitola#verím ti

356 21 0
                                    

♦Cyntia

Keď som sedela v lavici sama, pretože moja spolusediaca odišla na inú školu, stále som sa pozerala na hodinky. Ešte tu neni Adam. Čo ak mu niečo je. Nie to nie. Do riti práve zvoní,on tu neni. Nudná hodina,dejepis. Už ale 10 minút tu neni. Aha spomeň čerta už je tu konečne. "Pardón zaspal som" povedal a smeroval ku svojej lavici ale bola obsadená, sedeli tam chalani s jeho crew alebo bandy, ako by som to nazvala. Ako sa tak tvárili tak asi nie su šťastný. Sadol si kumňe. "Prečo meškáš, a povedz mi pravdu" šepkala som. "Zasoal som,naozaj." moc tomu neverím ale nevadí. "No dobre teda." nemohla som odňeho odtrhnúť oči bol tak sexy. Mal prehrabane vlasy, čierne tričko,volné,dotrhané rifle a air maxi. A voňal úžastne, až mi to bylo do nosa. Rrrrrrr (Laura ti vieš odkial to mám;)) o nedlho sa hodina skončila. Adam šiel za svojou crew. Ale nieko po ňom kričali a boli naštvaný a ja viem prečo. Kvôli mňe. A teras asi pravdrpodobne ho vyradia.

Adam
Bol som za svojou Creeeew. (:D bavi ma to) "Chalani čo sa s vami deje"
Hodil som rukami. "S nami ? Stebou!" poplul ma kokot. Čo si to dovolil túto partiu som založil ja a namňa si nebude dovolovať. Tak som mu vrazil. "Jebe vám ? Úplne ste sa za ten deň zmenili. Jebem na vás, odchádzam. " faker jak vínko. "My sme sa zmenili? Teba zmenila ta sliepka." tak toto ma zarazilo. Dostal som nervi asi také ake som nikdy nemal. Rýchlosťou vetra som sa otočil a chytil som Rayena (chalan s crew) pod krk. "Ona žiadna sliepka neni, nenavážaj sa doňej, uvidíš dopadneš zle!!!" troška aby si zapamätal som mu chrachol do xichtu. Ostatný namňa len čumeli bolo mi to hedno. Zvoní na hodinu, jebem nato potrebujem si zapáliť. Vyšiel som z triedy a nasmeroval k zadnému východu. Tam sin si konečne zapálil. O chvíľu prišla Cyntia. "Ďakujem ti, toto som od teba nečakala. Prečo si to spravil?" chytila ma za rameno aby ma pootičila."Pretože,pretože nemám rád keď niekto uráža ľudí ktorých mám rád. Chápem poznáme sa priveľmi krátko, ale za tu kratku dobu som sj ťa obľúbil." potiahol som si poriadne a vydýchol. "Ešte raz ďakujem." len sa usmiala a odišla."počkaj!" zakričal som naňu. "Áno?" otočila sa. "Poď somnou niekde preč zo školy, prosím." pozrela sa dole na zem. "No dobre ale mám v triede veci." "cez prestávku pojdeme poňe." prikívla a sadli sme si na múrik. Rozprávali sme sa a konečne zazvonilo. Pakuvali sme sa pre veci a preč. Sadli sme si do auta a naštartoval som. "Kam ideme?" pozrel som sa na ňu. "Uvidíš." cesta trvala krátko, chcem jej ukázať pekné ale zároveň veľmi bolestivé miesto. "Sme tu vystúp." chytil som ju za ruku a kráčali sme krátkou cestou. Ešte cez pole a boli sme tam. Bola tam ošarpaná stará lavička, všetko zarastené a pri vyskokom strome staré kvety. "Chcem ti vysvetliť, prečo to všetko. Pred dvoma rokmi mi tu zavraždili brata. Bol o rok mladšý ale aj tak som ho mal moc rád. Keď som sa to dozvedel rozjebal som tomu človeku xicht. A vieš ako som to zistil? Otec bol niekedy mafian a jeho protivník chcel za niečo peniaze. Otec mu ich dal ale aj tak našej rodine nedal pokoja. Ja hneď som vedel kto to urobil. Teras ma jazvy po celej tváry. Urobil to pretože otec mu nedal daľšie peniaze. Nikto to otcovi nevyčíta. Nemohol za to. Ale on sa zato viní.
Brat mal vtedy len 15 a ja 16. Proste som to musel dať všetko zoseba von. A trápi ma to doteras. Preto to všetko zlo na baby. A asi to aj lutujem. Si prvá osoba ktorá o tom vie, verím ti. Ten strom. Mal by som sem priniesť kvety. Aj na hrob. Bol pochovaný u babky v hrobe . "keď som sa na Cyntiu pozrel, tiekli jej slzy. "Neplač" "je to dobre" ona kurva rozplakala aj mňa. Objal som ju a chvílu sme si poplakali.

Taká nudnejšia časť ale nevadí, dúfam že sa páči, votes&koment poteší moc ❤

Bad Boy and Good GirlWhere stories live. Discover now