1.kapitola#chatovanie

585 28 4
                                    

Cyntia♦
Nakoniec som mu žiadosť neposlala. Nebudem tak skoro. "Zajtra ked mi nič neurobí tak si ho pridám."hovorila som si sama pre seba. Vypala som ntbk a šla dolu pre obed. V chladničke nič také nebolo,tak som si objednala syrovú pizzu. Mňam. O pár minút mi hu priviezli. Teplú a voňavú. Sadla som si pri telku a pozerala telku. Spomenula som si že zajtra píšeme záverečne písomky. Do riti musím sa ísť učiť.

Adam♦
Keď som prišiel domou ľahol som si na posteľ a rozmýšlal nad tým,čo robím tým nevinným dievčatám. "Asi by som mal prestať nie ? Bolo mi ich ľúto až na pár výnimiek ktorým by som to najradšej nespravil. Napríklad tá Leona Parkerová, nieká Lauren ale ta nieviem čija je alebo ta pekná hnedovláska Cyntia Phubersonová, tej mi bolo asi najviac ľúto. Ale bola to stávka. Ešte tento týždeň a koniec. Fakt. Mal by som sa im ospravdlniť. Nie budu si myslieť že som nieaký teploš alebo niečo také. Ja som predsa BadBoy." len tak som si hovoril v hlave. Zapol som si facebook a odpísal som pár baliacým babám, ktoré ma ale vôbec nezaujímali. Zase som sa zamyslel nad Cyntiou. Ani neviem prečo, chodí k nám do triedy už roka ja ani nevirm poriadne kto to je. Do riti čo je to somnou.

Druhý deň ráno
♦Cyntia♦
Ráno som sa zase zobudila na hlas brata. Ako vždy si pretrem oči aby som videla upracem posteľ a idem aj z vecami do kúpelne. Dnes len špirála. Obliekla som si moje obľúbené šaty a ktomu Vansy. Vlasy som si prečesala a šla. Pozdravila som mamu aj Alexa a šli. Cestou Alex nahodil tému. Ja. "No čo už máš priatela?" pozrela som sa naňho z vypleštenými očami "nie" "ako to? Taká pekná ako si ty ?" "neviem" " a páči sa ti niekto ? Mňe to povedať môžeš umňa to zostane navždy." hneď som pomyslela na Adama. "No áno ale on omňa nestojí" pozrel sa namňa. "Ako vieš, akto to je ?" vzdychla som si. "Adam Ströder" Alex silno stupil na brzdu. "Čo si sazbláznila ? On ktorý vyvoláva bitky a pri všetkych problémoch je? Opovážiš,Cyntia!" zase naštartoval. Uz sme boli pri škole, nič som nepovedala a odišla som. Nemala som mu tohovoriť.

Prešli už všetky hodiny ale Adam neprišiel. Čo ak samu niečo stalo ?
Do riti. Keď zazvonilo išla som cez telocvičňu. Musela som si ísť zobrať veci a šla som zadným vchodom. Keď som už vychádzala schmatol ma za ruku Adam a stiahol ma za roh. Srdce sa mi rozbušilo a nohy sa mi podlamovali. "Počuj síce ťa moc nepoznám ale to čo som spravil včera nebolo naschvál. Bola to stávka a ja som ju prehral. Takže sa ti ospravdňujem. Asi vieš že som pomenovaný ako BadBoy, tak prosím ťa nikomu to nehovor že sa ti ospravdlňujem, pretože by to moja banda brala že som slaboch, prosím urobím pre teba čokoľvek." zostala som stáť s otvorenými ústami. On sa mi ospravednuje ? "Ešte si to rozmyslím" videla skm ako zostal nervózni. Je taky sexy ked sa hnevá. "Čo tak ísť dnes von ?a prestať šikanovať baby zo školy?"
Pozrel sa namňa." Von ? Myslel som že budeš chcieť niečo inakšieako napr. Sex, peniaze a také veci." "prosím ťa ja som neni žiadna pipka, len ma to napadlo že by sme mohli ísť von." stále bol prekvapený. "No dobre kedy ti to vyhovuje ?" chvíľu som rozmýšlala. "Hm príd dnes o pol 3 kumňe" "ale ja neviem kde bývaš." začala som loviť z batohu papierik a pero. Napísala som mu tam svoju adresu aj čas."ďakujem" povedal a strčil si hk do vrecka. "Aj ja tebe, čakám ťa" keď som zašla za roh musela som si vykríknuť. "Yeeeeesssss" do riti asi ma počul. Otočila som sa a on namňa nechápavo čumí. Omg.

Taká dlhšia časť, dúfam že sa páči. Koment alebo votes poteší. :)

Bad Boy and Good GirlWhere stories live. Discover now