♋Cyntia♋
Naštartovala som auto a rýchlo som šla domov. Dúfala som v jediné. Aj z ochranu. Hlava mi išla vybuchnúť. Už som bola pred domom. Zaparkovala,zamkla auto a išla dovnútra. Rýchlo som schmatla s kuchyne paralen a utekala do kúpelne. Rýchlosťou svetla som pozhadzovala zo seba všetko oblečenie. A rýchloosprchovala. Vyšla som aj z uterákom obmotaním okolo seba. Vytiahla som si čisté spodné prádlo aj veci. Dala som si čierne legíny a biele tričko. Uteráky som zaniesla naspäť. Lahla na posteľ. A spala som.♊Adam♊
Kokot bolehlav jak hovado. Nahý. Nikto tu neni. Ským, a čo sa stalo?. Pozbieral som sa, obliekol a asi hodinu hladal klúče od auta. Do piče. Jebem na to doma mám ešte náhradne. Zišol som dolu schodmy. Všade tma len zo žalúzíí ide svetlo. Všade smrat a všetci spia. Otvoril som dvere, ovalilo ma slnko. Auto tu neni. Som v piči. Domov odtialto mám 20 minút. Nieako som to zvládol. Doma som už nieako doliezol do izby. Ľahol na postel a napísal Cyntii sms-ku.
Cyntia: kde si?
Nečakal som odpovede. Ide mi vybuchnúť hlava. Len tak som ležal na posteli. Rozkvasený a pozeral do stropu. O chvílu som zaspal. Zobudil som sa asi cca o 14:56
Už ma tak nebolela hlava. Ale ztial si pamätám len to že som držal nieaké dievča za ruku,a šli sme hore schodami, a ďalej už nič. Keby aspoň viem kto. Pozrel som sa na mobil a 3 zmeškané hovory od Cyntii. Napíšen jej aspoň sms-ku
Adam:čo si chcela?
Na odpoveď nečakám.
Zišiel som dole, vytiahol s chladničky jesť a ohrial som si ho.
Sadol som si za pult čo máme v kuchyni. Keď som jedol bol som aj ja fb. Odpisoval som babám na správy typu: si tak dokonalý,; máš dievča?,;si hrozne pekný.
Keď skm dojedol, dal som riad do umývačky. Išiel som do sprchy. Po pár minútach som vyšiel. Rozhorúčavený a bolo mi chladno. Obmotal som si uterák okolo pása. V tom mi zazvonil mobil, volala Cyntia. Adam; áno?
Cyntia; musíme sa stretnúť,hneď!
Adam; práve som vyšiel zo sprchy. Cyntia; tak o 5 minút v parku.
A zložila. Poutieral som sa a obliekol. Čierne addidas (neviem ako sa to píše) tepláky. Čierne tričko s nieakým nápisom. A bordovú mikinu. A šiel som. Schmatol som mobil, kľúče od domu. Vyšiel som a zamkol. Za chvílku som prišiel do parku. Sedela na lavičke s kapucňou na hlave. Je dnes zimšie. "O čo ide ?" spýtal som sa a sadol vedľa mňa. "Okej kde by som začala. Za prve; tu máš kľúče, auto je pri parku z druhej strany. Po druhé; asi sme sa spolu vyspali na tej párty. Zobudila som sa nahá vedľa teba. "
No a tu sa detektívka končí. Všetko mi dáva zmysel. "Nič si nepamäpám s toho večera, a už vôbec tu noc. Pozri, boli sme pod plivom alkáču, nemôžeme za to." vzdychla. "No dobre ale nemôžeme vedieť či sme to robili. Možno sme sa len dravo bozkávali. A s tej únavy sme zaspali. Alebo je tu ta druhá možnosť. Asi sme to robili, dúfajme s ochranou. V tom prípadne že nie, dieťa si nenechám, som primladá na to." pozrel som sa naňou s istotou že to bola aspoň ona." No zavolam bratrancovi a spýtam sa či v tej izbe nenašiel ochranu." len prikívla. "No prečo si si zobrala moje auto?" "musela som bolela ma hlava, a ani som skoro nevedela na ktorú stranu mám ísť.Taká nudnejšia časť. Ale nevedela som čo sem mám dať. Slubujem že v budúcej časti bude niečo napínavejšie. :) dúfam že sa páči. Votes & koment poteší.:)
YOU ARE READING
Bad Boy and Good Girl
RandomOna sa zamilovala do Badboya. On si to neuvedomuje a robí jej naďalej zle. Ona ho vsak neprestáva ľúbiť a snaží sa aby ju vnímal inak. Podarí sa jej to ? podarí sa jej ho zmeniť? viac sa dozvieš v príbehu.