1.kapitola#čo?

499 24 0
                                    

Adam♦
Do školy sa mi nechcelo ísť lebo sme mali zaverečne testy. Alebo take niečo neviem. Ale dosť som bol prekvapený že Cyntia chcela len ísť von. Idem radšej domou. Po ceste som počúval pesničky na sluchadlách. Keď som prišiel domou bola doma iba mama. "Čauko" pozdravila ma. "Čau, mama idem dnes von takže nedala by si mi prosím ťa 5€?" hodil som kabelu do rohu izby a šiel napäť. "Podla toho že či ideš s chalanmy piť alebo s nieakým dievčaťom?" pozrel som sa naňu a ona sa namňa tak perverzné pozerala."bože mama nie asi idem s chalanmy do baru." otočila sa napäť ku kuchynskej linke."no dobre teda dám" "diki" zobral som si ich a šiel do izby pre boxerky,tričko a kraťase. Zamkol som sa v kúpelke a zhodil zo seba veci. Vstúpil som si do sprchového kúta a zapal som si teplú vodu. Je to najlepšie miesto na rozmýšlanie. Po chvíli som si našampónoval vlasy a potom zase umyl. Zastavil som vodu. Vyšiel som von a obmotal okolo pása uterák. Najskôr som si vyčistil zuby a trocha som si prehrabal vlasy. Poutieral som sa a obliekol. Keď som vyšiel z kúpelky do izby, tak hneď som si namieril ku môjmu stolíku. Voňavky. Dnes si vyberiem Hugo Boss. Moja obľúbená. Zobral som si peniaze aj mobil a šiel sa obuť. Mama niečo varila ale to je neodstatné. Zobral som si klúčiky od môjho BMW-čka. Naštartoval som a hneď sa zapali aj pesničky. Pozrel som si jej adresu a šiel. Za takých 10 minút som to našiel. Vystúpil som a šiel. Čo ak má niekoho doma ? Stále som si opakoval. Do piče. Zazvonil som. O chvílku prišla. Mala na sebe ceľkom pekné šaty. "Ahoj" pozdravil som ju."Tak si prišiel." usmiala sa a otvorila dvere aby som mohol vojsť. "Neboj dalskm ti slub." pousmial som sa. "Sadni si ja si ešte urobím vlasy." mali to doma ceľkom pekné."dobre. Kde máš rodičou?" vyšla s nieakej izby, predpokladám ze to bola kúpelňa. "Mama je v robote, otec je asi v Írsku a brat v práci." pozrel som sa n ňu nechápavým pohladom. "Mama sa z otcom rozviedla keď skm mala 12." pozrel som sa na zem. "Prepáč ani ja už nemám otca, zmeňme tému. Kam ideme ?" brala si už len klúče a mobil. "Uvidíš, môžem šoférovať?" ukázalana moju lásku. "No dobre na " podal som jej klúče od auta kým zamýkala dom. Nasadli sme a ako naštartovala hneď sa sputili pesničky. Po pár minútach sme zastali pred nieakým barom. "Takže ty si asi neni anjelik ako tak pozerám." začala sa smiať. "Ja a anjel ? Fakt ?" začal som sa smiať aj ja. Sme spolu len chvílu a ja sa sňou cítim tak dobre. Bože čo to hovorím. Ako sme tak vošli do baru ohukla nás silná hudba a cigaretovo-alkoholový smrad. Prišli sme pri pult. "Čo si dáte?" spýtal sa nás barman. "Čo si dáš?" spýtal som sa Cyntii. "Wiskey" "Tak 2x Wiskey z ľadom." ked nam podal zaplatil som z mojych. Zobral som si aj svoju 10€-vku. Keď sme tak pyli niekto ma chytil za place. "Ahá s nami von nejdeš a sňou áno ?" bože bola to moja banda. "Sorry bro ale dnes som musel." začali sa smaiť. "Čo si sa zamiloval ?" mal som chuť mu jednu pridrbať, ale nemohol som. "Poďme preč." pošepkal som Cyntii. Zdvihlj sme sa a šli preč. "To je ta tvoja banda,však ?" "ano, kam ideme ?" "poďme do parku." bože do parku? No dobre. Sadli sme si na lavičku a ona začali mk rozprávať...."ja som vedela že ty dokážeš byť aj dobrý. Verila som vto." cítim sa nejako inak. "Prepáč že som ťa sklamal. Prepáč mi za to čo som ti robil, a asi sa to nedá ani odpustiť, že?" chytila ma za ruku. "Prepáčim ti. Neboj sa." usmiala sa. Ešte sme sa rozprávali a boli sme aj pri vode. Viem vyzerá to ako rande ale nieje. "Je neskoro zaveziem ťa domou." "dobre" po ceste nič nehovorila. Keď sme prišli pred jej dom svietilo sa. Vyšli sme z auta a už pri jej dverách som sa rozhodol. "Dnes mi bolo dobre, to som potreboval, ďakujem ti. Chcel som sa spýtať, neišla by si aj zajtra?" pozerala namňa ako na debila. "Jasne že, veď sa dohodneme." usmial som sa a trocha sa kuňej priblížil. Aj ona kumňe a.....
Troška napínavé koment alebo votes poteší :)

Bad Boy and Good GirlWhere stories live. Discover now