♦Cyntia♦
Pobozkal ma. Chvíľu sme len tak stáli s pricucnutými perami. Začala som snimi pohybovať a on sa nebránil. Na túto chvíľu som čakala rok. Lenže o chvíľu sa otvorili dvere. Stál tam Alex. Tak toto nebude dobré. "Cyntia čo som ti povedal...odstúp odňej, viem čo si zač!" Alex mu vrazil do nosa a začala mu trocha tiecť krv. "Prestaň, nemáš právo!" musela som zakročiť. Adam pristúpil ku Alexovi a vrazil mu naspäť. Alex knemu išiel pristúpiť ale zabránila som mu. "Prestante!!!" zahučala som. Zobrala sa Alexa za ruku a ťahala dnu. Iba som zamávala Adamovi a zavrela dvere. "Čo to robíš, len ťa využíva.!" pozrela som sa naňho. "Keby ma využíva tak asi inak. Vôbec nevieš aký v skutočnosti je!" "práveže ja viem aký je." "uhm a odkial?!" "niekedy som bol v jeho bande ale odišol som keď začal robiť dievčatám zle." tak to som nevedela. Len som odišla hore do izby. Zabuchla som za sebou dvere. Hodila som sa na posteľ a začala plakať. Prečo mi to Alex robí. Je to môj život, moja bolesť, moja láska. Zatože som sa sním bozkávala, nemusí to nič značiť.
Utrela som si slzy a šla sa odmalovať.♦Adam♦
Buzerant vyjebaný. Si ako myslí že jeho sestre ublížim ? Tak už som neni taký hajzel. Ceľkom som si ju obľúbil. A on nás vyrušil v tom najlepšiom. Hajzel. Keď som dorazil domou zašiel som do chladničky pre pivo. Namieril som si do izby. Položil pivo na stôl a poviťahoval čisté veci. Najskôr sa osprchujem. Povyzliekal som sa a stúpil do sprchy. Trvalo mi to 20 minút. Poutieral som sa a obliekol som si biele pohodlné tričko a šedé teplákové kraťase na kolená. Zobral pivo zo stola a ľahol som si na postel. Zapal som si ntbk a aj fb. Hneď som požiadal o priatelstvo Cyntiu. Po 5-tich minútach potvrdila. Napísal som jej:
Adam- prepáč mi to :(
Cyntia-ty zato nemôžeš ;)
Adam-S Alexom sa poznáme...asi vie čo som zač...
Cyntia-áno viem o tom, ttoch som mu ponadávala či sa zbláznil...zajtrajšok platí?
Adam-jasné idem ahoj...prídem ráno pre teba ?
Cyntia-netreba ahojVypol som fcb a zapol film. A popri tom som popíjal. Pivo som položil na stôl a pozeral dalej. Už sa mi zatvárali oči, no počul som zdola mamu. Rýchlo som to vypol a robím sa že spím. O chvílku som aj zaspal. Ráno som sa zabudil na to že mama somnou trepe. "Vstávaj do školy, ved už len tri dni."
"Nechce sa miiii" ale musel som. Už nieako som sa dokopal ku kúpelni.
Urobil rannú hygienu a prezliekol.
Zobral tašku a desiatu. Nasadol som do auta a šiel rovnu ku tej skurvenej škole.Taka tratšia časť lebo nemám čas :( dufam že sa pači chyby ignorujte, votes alebo komen poteší:)
YOU ARE READING
Bad Boy and Good Girl
RandomOna sa zamilovala do Badboya. On si to neuvedomuje a robí jej naďalej zle. Ona ho vsak neprestáva ľúbiť a snaží sa aby ju vnímal inak. Podarí sa jej to ? podarí sa jej ho zmeniť? viac sa dozvieš v príbehu.