3.kapitola#fake girlfriend?

290 16 1
                                    

♒Cyntia♒
Ráno som sa prebudila vedla Adama. Neviem ako som sa tam dostala. No nič postavila som sa a poobzerala po jeho izbe kde mám mobil. Našla som ho na stolíku. Zobrala som si veci čo som mala na stoličke a vyrazila do kúpelne. Tam som sa prezliekla. Vyšla som potichu aby som nezobudila Adama. Pomali som šla do kuchyne. Na gauči sedela Adamová mama a pozerala telku. Neviem čo tu robí tak skoro. Veď odišla pred včerom,nechápem. Strašne som sa jej nalakala. Až mi vypadol mobil z ruky. "Prepáčte, dobré ráno, alebo skôr dovidenia." pousmiala som sa naňu. "Ahoj, aj tebe, počkaj neutekaj už dlhšie som sa chcela zoznámiť s Adamovou priateľkou." ona si vážne myslí že som jeho priateľka? Panebože to zas dopadne. "No...som Cyntia Andrewsonová, teší ma" "Eva......hovor mi len Eva" hmm. Adam a Eva . "ja už musím ísť, možno sa dnes ešte zastavím." rýchlo som sa obula a šla preč. Ešte dobre že sa nevypitovala na ten nos.

ADAM
Keď som sa prebudil Cyntii nikde. Ani v kúpelke nebola. Zišiel som dolu a čože som nevidel. Mama. "A ty čo tu robíš? Nemala si byť v Paríži?" zastavil som sa pred ňou len v boxerkách. Nie nenisom žiaden mamim zajačik. "Čo by som robila, som doma vadí ti to?" "nie, tak som to nemyslel" "Inak, máš milú frajerku." bože ešte totok chýbalo aby sa zoznamovali a hrali sme sa tu na vzťah. "Super,kedy odišla?" pozrel som sa na hodiny. Bolo práve pol 11. "Asi tak o 10." "aha." zašiel som do kuchyne naliať si vodu.Ako som tak pil, pama vraví: "Dúfam že toto je tvoja posledná" usmiala sa a ja som sa začal drhnúť vodou. "Povedala som niečo zlé?" pozrel som sa naňu "nie",otočil som sa naspäť. Šiel som naspäť do izby. Zobral čisté veci a zašiel som sa osprchovať. Po asi 7 minútach som vyšiel a zabalil od pol pása do uteráka. Potom som sa utrel a poobliekal.Ešte som si poumýval zuby.Dal som si. Biele tričko s čiernym JBMNT, troška volné, béžové kraťase na kolená a addidas tenisky. Zobral klúče od auta. Už som bol pri dverách a zrazu mama zakričí. "Kam ideš?" pretočil som očami. "Von". Nech ma nechá. Jooj. "Dobre teda maj sa." chvala bohu že mi nedala ešte robotu. Zamkol som dvere a odmkol auto. Nasadol ale ľakol som sa. Prečo? Začali hrať nahlas, silno pesničky. Skoro by som mal káko. (:-D :-D ). Ale nakoniec som zhasol motor a napadlo ma že pôjdem s Lukom a Daivom sa najebať. Zavolám mu.
Luke:" serrruuus bro. Čo jak sa máš?, dávno sme sa nevideli.
Adam:" serus,fájn . práve som sa ťa chcel spýtať či nejdeš aj s Daivom do baru."
Luke:"no dobre ideme, o pol u Wajta."
Adam:"okey,čau.
A zlož som. Luke a Daiv sú dvojíčky, sú to starý,dobrý kámošy zo základky. Vystúpil som z auta. Zamkol som a klúče si dal do vačku. Cesta k Wajtovi trvá krátko. Je to bar kde sa dá vyspať s kurvami. Ale teras nemám nato náladu. Zaujímalo by ma čo robí asi tak Cyntia.

________
Takže konečne som sa donútila napísať novú časť kedže som lenivá. Okey je krátka ale aspoň niečo. Teras cez prázdniny budú časti tak zriedkavo pridávané. Užite si to a nezabudnite namňa. :D votes alebo koment poteší :)

Bad Boy and Good GirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora