Yn=maya, pembe ojeyi verir misin?
Maya pembe ojeyi bana verdikten sonra pastel mavisi ojeyle karşısındaki turuncu saçlı kızın minik tırnaklarını boyamaya devam etti. Pek yetenekli olduğunu söyleyemesem de ileride çırağım olabilirdi.
Ahh siz 1. Bölümden sonrasını bilmiyorsunuz değil mi? Aptal nisa ablanız orayı yazmayı unutmuş galiba, neyse ben bi flashback daha açayım size.
#flashback# (flashback içinde flashback açıyorum süblimleştim aq)(süblimleşmenin ne demek olduğunu bile bilmiyorum.)
Ellerim cebime tam girdiğinde üç tane cisim hissettim, çıkardığımda ise üç ojenin elimde durduğunu gördüm...
Gülümsedim, ben ojeleri hep çok sevmişimdir. Bunların neden burada olduğunu bile bilmiyordum, galiba bugünkü üst arama sırasında emma kendi kontrolü yapılmadan bana vermişti. Bana ve elimdeki ojelere merakla bakan minik kızı hatırladığımda ona döndüm.
Yn=hadi içeri gidelim küçük yardımcım.
Birlikte sınıfa geri girdik ve birbirlerine bağırıp çağıran, kağıt uçak fırlatan, meyve suyunu içen ve oyun hamuru oynayan bebelerle karşılaştık.beni farketmeleri için ellerimi birbirine çarptım, sınıf birden sustu.
Yn=selam millet! Öğretmeniniz cehennemi- şey... öğretmenler odasına kadar gitti, ve şimdi sizinle... küçük bir oyun oynayacağız!
Kumral saçlı çocuk=ne oyunu oynayacağız?
Yn=güzellik merkezcisi!!!
Elimdeki üç ojeyi sevinçle havada salladım, kızların hepsi mutlu görünüyordu,fakat erkekler için aynı şeyi söyleyemezdim.
Esmer küçük kız=Yaşasınnn!!!
Esmer küçük kızın ikizi, başka bir esmer küçük kız=Oleyy!!!
Yine kumral saçlı çocuk=ama erkekler ojelerle oynamaz ki! Biz ne yapacağız?
Mavi gözlü şirin çocuk=oynayabilirler carl!! Ablam kızların yaptığı herşeyi erkeklerin de yapabileceğini söyledii!!(Tatlım bence ablanın abin olup olmadığını bir kontrol etmelisin.)
Gözlüklü(muhtemelen inek)olan çocuk=biz ne yapacağız ki?
Yn=sizde biz kızlara oje sürebilirsiniz!!!
Richard=hayırr!!!
*uff ne uzattım lan bi defter için bu bir lise aşk hayatı kitabı neyse aşkolarr şimdi bu mal gidiyo sınıfı ikna ediyo ve tüm sınıf birbirine oje sürüyo(erkekler de dahil) sonra bu mal öbür tarafa bi bakıyo herkes eline sürdüğü ojeyi birbirine fırlatmaya başlamış ynsu da ayırması gerektiğini düşünüyo ama ayırmaya çalışırken çocuklar onun da yüzüne oje sürüyo, sonra işte biz yani; namı diğer ynsu da olaya dahil olup sınıfta erkekler ve kızlar savaşı başlatıyo, daha sonra sasha sınıfa babasıyla birlikte ellerinde kahveyle giriyo ve ynyi müdüre teslim ediyolar müdür, sınıfı ve öğrencileri kirlettiği için ona özel ceza veriyo ve kendi odasını temizlemesini istiyor.*
#(Oje kısmı)flashback end#
O yaşlı ve şişko bunak bütün kargaşadan beni sorumlu tutmuştu, üstelik ben sadece sınıfta güzel ve kaynatıcı bir aktivite yaparken...
Umarım siz şapşikler o şişkonun odasını temizlediğimi düşünmemişsinizdir, sadece ortalıkta olan eşyalarını diploma dolabına(öyle bi dolap var mı bilmiyorum, ama benim babam öğretmenlik yaptığı okulda bi ara müdür yardımcısıydı o zaman vardı shjsksksm her neys) sıkıştırdım. Böylece oda boş ve daha az dağınık olduğu için temiz gibi göründü.
Odada boş boş dolanıyordum ki, kapının açılma sesini duyar duymaz hemen süpürgenin yanına koştum ve müthiş oyunculuğumu kullanarak fırçayı etrafa nazikçe(daha doğrusu yerdeki parkeleri parçalamak istercesine) savurdum.
Böyle müdür, müdür müdür?(heheyt, günlük törkish espri dozumu aştığıma göre buradan toz oluyorum🪄)
Müdür birine söz geçirdiğini sanarak iyi bir bok yemiş olacak ki bir anda öksürüğe tutuldu
Bedduam mı tuttu aq?
Hee yok tozdanmış...
Çaktırma...
Müdüre saygısızlık edemezdim, bunu ne kadar istesemde yapamazdım, çünkü babam yetişkinlere saygısızlık yapmama asla müsaade etmezdi, bir keresinde komşumuz mr. Chill ile köpeğinin bizim bahçeye sıçması konusunda kavga etmiştim, o zaman bütün kasetlerimi 1 ay boyunca saklamıştı(ne zaman o kasetleri saklasa onları kıçına soktuğunu düşünyorum).
(Yazar)
-arkadaşlar karakterimizin çok terbiyesiz ve ahlaksız olmasından rahatsızsanız bunu söyleyin lütfen, ama bildirmek isterim ki karakterimiz bu ve zaten doğal olarak terbiyesiz biri, kişiliği günlük hayatta ben olarak esinlenilmistir ve evet ben terbiyesiz ve ahlaksızım...herneyse bu kadar sadece ahlak bekçileri varsa 2. Bölümden söyliyim dedim-
İkinci bölüm bu kadardır çünkü sıkıldım, siz de sıkılıyorsanız gelin dedikodu falan yapalım💅🏻 herneys bayy
611 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Im sorry mom, but i love a bad boy
Teen Fiction4/2/2021 Annem erkeklerle konuşmamdan nefret eder, bana hep "pişman olacağın seçimler yapma" der. Hoş...Kimse bana seçim hakkı sunmadı zaten, sürekli ergen erkekler ile uğraşmayı hangi kız ister ki? 10/9/2022 ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTESİ -Anne...